Onko saavuttamattomiin rakkauksiin kiinni jääminen kalaluonteelle ominaista?
Osuuko saavuttamaton rakkaus kalan haaveelliseen tunnemaailmaan kuin nyrkki silmään?
saavuttamaton rakkaus
7
2232
Vastaukset
- Kalahven
Jos ymmärsin kysymyksesi oikein, niin täytyy kyllä sanoa, että nuo molemmat on totta minun kohdallani. Oikeastaan ihmeellisen totta.
- tutkijasielu
Itselläni kysymyksesi/toteamuksesi pitää paikkansa. Joskus voisi sanoa, että mitä saavuttamattomampi sitä enemmän se kiehtoo ja sitoo mieltä.
En ole varma liittyykö tämä asiaan, mutta saavutettuani naisen rakkauden saatankin kyllästyä häneen enkä tunnekaan himoa tai halua jatkaa. Olen itse kiinni saavuttamattomassa rakkaudesssa. On enemmän kuin todennäköistä, etten tulee koskaan saavuttamaan ko. naisen yhtä syvää tunnetta, mitä itse tunnen. mutta silti odotan - Täys lahna
No en mä nyt ainakaan naispuolisena tuota allekirjoita.
Kalat unelmoi ikuisesta rakkaudesta ja vuosisadan rakkaustarinasta, mutta jos joku menee karille ei kala jää haaveisiinsa kiinni. Se on vain yksi pyrstön heilautus ja kala on kadonnut muille vesille. - dreaming is free
Ole varovainen siitä mistä haaveilet - haaveet saattavat toteutua!
- tekiskin
olen "vasta"haaveillut samasta miehestä 46v.,enkä mitään vastakaikua ole saanut.Kai hamaan hautaan elän vain haavekuvan kanssa
- kdjfdu
Voisi jopa käyttää Jonnan laulunsanoja kuvailemaan:
"yhtä en saa, yksi jää aina puuttumaan...mutta pidän paikkaa"
Minulla se ei kohdistu kehenkään erityisesti, mutta joka kerta kun tutustun mieheen, tulee tunne että ehkä parempaakin on tarjolla.
Ja näin ollen olenkin ilmeisesti ikisinkku..
Mutta...ehkä se joku elämää suurempi tunne vielä joskus kävelee vastaan..
Niin kauan pidän paikkaa :D - timanttimies
sitkeitä,joskus voi kyl vähä vastuttaakki,joo kalaa on helppo höynäyttää,mut jos erehtyy syviin vesiin,nii sit kala voittaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vilma Nissinen pyytää anteeksi rasistisia lausuntojaan
Nöyrtyi kuten persut yleensäkin. On kyllä noloa tuollainen vätystely, kun ei ole miestä seisoa omien lausuntojensa takan1763064Riikka Purra: "Kokoomus haluaa leikata pienituloisten etuuksista - Se ei meille käy"
Näin vakuutti persujen Purra edellisten eduskunta vaalien alla,. https://www.ku.fi/artikkeli/4910942-kun-uudessa-videos611929Lindtmanin pääministeriys lähenee päivä päivältä
Suomen kansan kissanpäivät alkavat siitä hetkestä, kun presidentti Stubb on tehnyt nimityksen. Ainoastaan ylin tulodesi651553Sandels tölkin hinta nousi 1,29 eurosta 1,32 euroon
Mitähän järkeä valtiolla on verottaa tuotakin elintarviketta niin kovasti, että on järkevämpää käydä hakemassa ulkomailt291540- 901226
Tuntuuko sinusta mies
että olet jossain, mutta sydämessäsi haluat olla muualla. Suunnittelet kaikkea kivaa ja olet innolla mukana, mutta silti221205Rakastan sitä
kun uppoat selittämään jotain. Etsit oikeaa tapaa sanoa jotain, jonka olet jo etukäteen miettinyt, sekoat vähän sanoissa49963Jokaisella tytöllä on supervoimansa
Millaisia ajatuksia artikkeli herättää? Mainos: Dove | ”Itsetuntoni oli ihan romuttunut” – Peppina Rosén haastaa tavan187902Ikävä uutinen uudesta Unelmia Italiassa kaudesta - Iso pettymys tv-katsojille!
Unelmia Italiassa -sarja kertoo Ellen Jokikunnaksen perheen elämästä Suomessa ja Italiassa. Nyt Ellen on kertonut tuleva5902Mitä tapahtuisi....
Meidän välillä jos törmäisimme yöelämässä ilman häiriötekijöitä ja olisimme hieman huppelissa? Päättyisikö ilta kenties61887