Jag har lagt märke till, att sheriffen till denna spalt har besökt min persongalleri.
Tack för besöket!
Men vad gör en spaltsheriff egentligen?
Sheriffens uppgifter?
2
427
Vastaukset
Hej på dej :)
Jag var så nyfiken att jag besökte din gallerisida. Alltså inget personligt ;)
Sheriffens uppgifter är att läsa igenom alla meddelanden som skrivs här och att vid behov radera sådana texter som på nåt sätt är mot forumets regler.
Du är ytterst välkommen att skriva med oss. Det har ju varit ganska tyst sistone.. Hoppas du orkar vara aktiv och skriva nya inlägg - så får vi äntligen lite mer diskussion här :)
Ha en bra dag!- PenttiNaumanen
Sheriffen sa, att det har varit ganska tyst sistone.
Vad kan det bero på, att svenskspråkiga diskussioner tycks sina ut litet varstans i Finland? Jag mötte nästan hatisk atmosfär då jag försökte skriva på detta språk i en konversation, som handlade om Björneborg där jag bor. På flera håll sades det, att jag borde skjuta mig och annat dyligt. En sådan ordväxling ter sig främmande i min kultur.
Trotts allt. Jag skulle gärna byta erfarenheter om händelserna i det vardagliga livet, diskutera om litteratur och eventuellt ta del i någon form av verksamhet i sikte att förbättra modet för oss svenskspråkiga.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksköhän mä oon tuolla
Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup325981Ihana on nähdä edes ohimennen
Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su874266Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene233422Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1172837Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt
Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko252765- 472754
Saattaisimme olla yhdessä
Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla322101- 431755
Se meidän sydänyhteys
Oli ihanaa. Oltiin samankaltaisia sieluja ja tunnettiin voimakasta vetovoimaa ja yhteenkuuluvuutta. Voisiko se löytyä vi731586- 221520