hei!!!
Pitävätkö horroskoopit aina paikaansa? Minä luen joka lehdestä minun horroskooppini, muttta ei ole vielä toteuttunut?
onko totta vai tarua?
5
1425
Vastaukset
- Kristin00
Horoskoopit eivät ole totta koska ne katsotaan tähdistä on sattuman kauppaa jos jokin lause pitää joskus paikkaansa.Luen itsekkin horoskoopit mutta lähinnä vain huvin vuoksi ei niihin kannata uskoa vakavissaan turhautuu vain turhaan.
- naiskaksonen
titenkään horoskoopit eivät ole totta.
mutta jopa minäkin luen ne aina, niitä on kiva lukea ihan huvikseen. ja jopa joskus ne osuvat oikeaan. mutta miten muka sama horoskooppi voi osua esim. jokaisella härällä oikeaan..? ei mitenkään.. mutta teidän että niitä on hupaista lukea :)
- TOSI
EI KANNATA USKOA HOROSKOOPPEIHIN,KUKA MUKA VOISI
TIETÄÄ IHMISTEN TULEVAISEEDEN???? EI KUKAAN - Märkä koira XD
Ei ole totta mutta aika usein ainakin Astron tiedot pität paikkaansa mutta niinkun Kristin00 sanoi ei kannata uskoa vakavissaan niihin. päätä itse =)
- MC/Kuu
Luulen parasta olla itse oma horoskooppinsa laatija. Ei tule loukkauksia!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400003184590- 162236
- 1922066
- 1071466
- 771343
- 74982
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu57957IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka2899Martina miehensä kanssa Malediiveilla.
Miksi täällä puhutaan erosta? Lensivät Dubaista Malediiveilĺe.119824Ei lumous lopu koskaan
Kerran kun tietyt sielut yhdistyvät kunnolla, ei irti pääse koskaan. Vaikka kuinka etsit muista ihmisistä sitä jotain tu59756