Lehtikalan kaverit

Rinfeffa

Ketäs teillä on lehtikalalla kaverina? Ymmärrän kyllä että jos jotain tetraparvee aattelis kaveriksi niin se ei saisi olla pitkulainen ohut pieni.. =)

Mutta kertokaa ketä teillä on lehtiksen kaverina? Ja onko tullut ns parvena toimeen vai onko väkisellä väännytty pariskunniksi tai mts..

5

1049

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fish KING

Mites sää oot multa jääny huomamatta???

keisari tai kerritetra mutta sun kantsis kasvatella niitä siinä pikku akvassas... keltabarbi käy... jokin hieman suurempi ja nopeampi laji; 8cm ja samoihin lämpötiloihin ja muihin vesi arvoihin soputuva lehtareiden seuraksi.

onks sulla nuha vai mistä moinen tukkoisa versio rinzzezsasta?

• Rinfeffa

Kaks eri ihmistä... Ja mä oon puoli vuosi sataa käyttänyt omaani netissä nimimerkkinä foorumeissa ja galleriassa... Mutta täällä lienen uusi naama, akvaario willityksen wiedessä mennessään! ;) Pahoittelen saman näköisyyttä.

Eli lähetäämpä uudestaan liikkeelle. Kuka teillä on lehtiksen asuinkumppanina? .... =)

• Rihma
        Rinfeffa kirjoitti:

Kaks eri ihmistä... Ja mä oon puoli vuosi sataa käyttänyt omaani netissä nimimerkkinä foorumeissa ja galleriassa... Mutta täällä lienen uusi naama, akvaario willityksen wiedessä mennessään! ;) Pahoittelen saman näköisyyttä.

Eli lähetäämpä uudestaan liikkeelle. Kuka teillä on lehtiksen asuinkumppanina? .... =)

Kuinka iso allas sulla on niille lehtareille ja sen kavereille? :)

• fish KING
        Rinfeffa kirjoitti:

Niin kuin kirjoitin;kokemusta, keisari- ja kerritetrat ehkä keltabarbitkin mutta akvaarion koko täytyy tosiaan olla min. pit. 150 kork. 50 (60) ... cm
        Eli tuollainen 350 l olis hyvä akva noilla mitoilla.

Mulla oli lehtikaloja 240 litraisessakin mutta se onkin 60cm korkea ja siellä ei sitten ollut muuta kalastoa!!!! Paitsi monnisia.

• mev
        fish KING kirjoitti:

Niin kuin kirjoitin;kokemusta, keisari- ja kerritetrat ehkä keltabarbitkin mutta akvaarion koko täytyy tosiaan olla min. pit. 150 kork. 50 (60) ... cm
        Eli tuollainen 350 l olis hyvä akva noilla mitoilla.

Mulla oli lehtikaloja 240 litraisessakin mutta se onkin 60cm korkea ja siellä ei sitten ollut muuta kalastoa!!!! Paitsi monnisia.

mulla on 10 tiikeribarbia ja 3 monnia.netin mukaa ne ei sovi yhtee mut hyvin ne on tullu toimee ei ne oo toisii kiusannu ainakaa mun nähnene enemmän tiikeribarbit härnää toisiaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      85
      1748
    2. Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu

Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia
      Apua aloittelijalle
      120
      1164
    3. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      58
      1026
    4. No ei sun asunto eikä mikään

muukaan sussa ole erikoista. 🤣 köyhä 🤣
      Ikävä
      62
      916
    5. Hyvin. Ikävää nainen,

Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan
      Ikävä
      74
      836
    6. Mitä mietit Honey?

Kulta nainen ❤️❤️
      Ikävä
      57
      790
    7. Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta

Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli
      Pyhäjärvi
      78
      789
    8. Linnasuolla poliisi operaatio

Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/8646060
      Imatra
      29
      786
    9. Missä kaikessa olet erilainen

Kuin kaivattusi? Voin itse aloittaa: en ole vegaani kuten hän. Enkä harrasta tietokonepelejä lainkaan.
      Ikävä
      39
      757
    10. Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin

Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.
      Ikävä
      43
      756
    Aihe