Lehtikalan kaverit

Rinfeffa

Ketäs teillä on lehtikalalla kaverina? Ymmärrän kyllä että jos jotain tetraparvee aattelis kaveriksi niin se ei saisi olla pitkulainen ohut pieni.. =)

Mutta kertokaa ketä teillä on lehtiksen kaverina? Ja onko tullut ns parvena toimeen vai onko väkisellä väännytty pariskunniksi tai mts..

5

1003

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fish KING

      Mites sää oot multa jääny huomamatta???

      keisari tai kerritetra mutta sun kantsis kasvatella niitä siinä pikku akvassas... keltabarbi käy... jokin hieman suurempi ja nopeampi laji; 8cm ja samoihin lämpötiloihin ja muihin vesi arvoihin soputuva lehtareiden seuraksi.

      onks sulla nuha vai mistä moinen tukkoisa versio rinzzezsasta?

      • Rinfeffa

        Kaks eri ihmistä... Ja mä oon puoli vuosi sataa käyttänyt omaani netissä nimimerkkinä foorumeissa ja galleriassa... Mutta täällä lienen uusi naama, akvaario willityksen wiedessä mennessään! ;) Pahoittelen saman näköisyyttä.

        Eli lähetäämpä uudestaan liikkeelle. Kuka teillä on lehtiksen asuinkumppanina? .... =)


      • Rihma
        Rinfeffa kirjoitti:

        Kaks eri ihmistä... Ja mä oon puoli vuosi sataa käyttänyt omaani netissä nimimerkkinä foorumeissa ja galleriassa... Mutta täällä lienen uusi naama, akvaario willityksen wiedessä mennessään! ;) Pahoittelen saman näköisyyttä.

        Eli lähetäämpä uudestaan liikkeelle. Kuka teillä on lehtiksen asuinkumppanina? .... =)

        Kuinka iso allas sulla on niille lehtareille ja sen kavereille? :)


      • fish KING
        Rinfeffa kirjoitti:

        Kaks eri ihmistä... Ja mä oon puoli vuosi sataa käyttänyt omaani netissä nimimerkkinä foorumeissa ja galleriassa... Mutta täällä lienen uusi naama, akvaario willityksen wiedessä mennessään! ;) Pahoittelen saman näköisyyttä.

        Eli lähetäämpä uudestaan liikkeelle. Kuka teillä on lehtiksen asuinkumppanina? .... =)

        Niin kuin kirjoitin;kokemusta, keisari- ja kerritetrat ehkä keltabarbitkin mutta akvaarion koko täytyy tosiaan olla min. pit. 150 kork. 50 (60) ... cm
        Eli tuollainen 350 l olis hyvä akva noilla mitoilla.

        Mulla oli lehtikaloja 240 litraisessakin mutta se onkin 60cm korkea ja siellä ei sitten ollut muuta kalastoa!!!! Paitsi monnisia.


      • mev
        fish KING kirjoitti:

        Niin kuin kirjoitin;kokemusta, keisari- ja kerritetrat ehkä keltabarbitkin mutta akvaarion koko täytyy tosiaan olla min. pit. 150 kork. 50 (60) ... cm
        Eli tuollainen 350 l olis hyvä akva noilla mitoilla.

        Mulla oli lehtikaloja 240 litraisessakin mutta se onkin 60cm korkea ja siellä ei sitten ollut muuta kalastoa!!!! Paitsi monnisia.

        mulla on 10 tiikeribarbia ja 3 monnia.netin mukaa ne ei sovi yhtee mut hyvin ne on tullu toimee ei ne oo toisii kiusannu ainakaa mun nähnene enemmän tiikeribarbit härnää toisiaan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      70
      2082
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      168
      1618
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      155
      1547
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1348
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      50
      1302
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      286
      1168
    7. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      134
      1048
    8. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      1022
    9. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1013
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      54
      882
    Aihe