Ketäs teillä on lehtikalalla kaverina? Ymmärrän kyllä että jos jotain tetraparvee aattelis kaveriksi niin se ei saisi olla pitkulainen ohut pieni.. =)
Mutta kertokaa ketä teillä on lehtiksen kaverina? Ja onko tullut ns parvena toimeen vai onko väkisellä väännytty pariskunniksi tai mts..
Lehtikalan kaverit
5
1101
Vastaukset
- fish KING
Mites sää oot multa jääny huomamatta???
keisari tai kerritetra mutta sun kantsis kasvatella niitä siinä pikku akvassas... keltabarbi käy... jokin hieman suurempi ja nopeampi laji; 8cm ja samoihin lämpötiloihin ja muihin vesi arvoihin soputuva lehtareiden seuraksi.
onks sulla nuha vai mistä moinen tukkoisa versio rinzzezsasta?- Rinfeffa
Kaks eri ihmistä... Ja mä oon puoli vuosi sataa käyttänyt omaani netissä nimimerkkinä foorumeissa ja galleriassa... Mutta täällä lienen uusi naama, akvaario willityksen wiedessä mennessään! ;) Pahoittelen saman näköisyyttä.
Eli lähetäämpä uudestaan liikkeelle. Kuka teillä on lehtiksen asuinkumppanina? .... =) - Rihma
Rinfeffa kirjoitti:
Kaks eri ihmistä... Ja mä oon puoli vuosi sataa käyttänyt omaani netissä nimimerkkinä foorumeissa ja galleriassa... Mutta täällä lienen uusi naama, akvaario willityksen wiedessä mennessään! ;) Pahoittelen saman näköisyyttä.
Eli lähetäämpä uudestaan liikkeelle. Kuka teillä on lehtiksen asuinkumppanina? .... =)Kuinka iso allas sulla on niille lehtareille ja sen kavereille? :)
- fish KING
Rinfeffa kirjoitti:
Eli lähetäämpä uudestaan liikkeelle. Kuka teillä on lehtiksen asuinkumppanina? .... =)Niin kuin kirjoitin;kokemusta, keisari- ja kerritetrat ehkä keltabarbitkin mutta akvaarion koko täytyy tosiaan olla min. pit. 150 kork. 50 (60) ... cm
Eli tuollainen 350 l olis hyvä akva noilla mitoilla.
Mulla oli lehtikaloja 240 litraisessakin mutta se onkin 60cm korkea ja siellä ei sitten ollut muuta kalastoa!!!! Paitsi monnisia. - mev
fish KING kirjoitti:
Niin kuin kirjoitin;kokemusta, keisari- ja kerritetrat ehkä keltabarbitkin mutta akvaarion koko täytyy tosiaan olla min. pit. 150 kork. 50 (60) ... cm
Eli tuollainen 350 l olis hyvä akva noilla mitoilla.
Mulla oli lehtikaloja 240 litraisessakin mutta se onkin 60cm korkea ja siellä ei sitten ollut muuta kalastoa!!!! Paitsi monnisia.mulla on 10 tiikeribarbia ja 3 monnia.netin mukaa ne ei sovi yhtee mut hyvin ne on tullu toimee ei ne oo toisii kiusannu ainakaa mun nähnene enemmän tiikeribarbit härnää toisiaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad861391- 52997
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että370828- 151800
- 55709
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän124707- 51658
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38635- 76622
- 56604