pdf tiedostot/sivut ollenkaan.Olisi tarvinnut tulostaa yksi kaavake joka oli pdf versiona(?)niin sivu ei aukea muutenkuin valkoisena..
Mikä avuksi?Olisi pikaisesti tarvittava apua=/
puuttuuko koneelta joku ohjelma?
T:TYHMÄ
äkkiä apua
6
499
Vastaukset
- autonapumies
Lue keskustelujen ohjeet ennen kuin kirjoitat:
"Vinkkejä viestin kirjoittamiseen
Pyri otsikoimaan viestisi mahdollisimman ytimekkäästi ja aihetta kuvaavalla tavalla. --- Vältä otsikoita kuten Apua, Hei, Mitä teen, ??? jne." esim. Acrobat Reader? Sillä nyt pitäisi aueta. Jos ei ole, niin imuroi (googleta paikka) se. Ilmainen on hän.
- otsikointini
mutta kun oli kiire se saada niin siinä ei paljon ohjeita ehdi lukea.Mulla oli toi adobe mut jostain syystä sillä ei auennut.Latasin sitten uusimman version ja johan aukesi.Nyt tuli vaan uusi ongelma esiin.Ohjelman valmistuttua se ilmoitti että koneen kiintolevy(?)on pirstoutunut ja se pitäsi eheyttää tai jotain...ÖÖÖ MITÄ??
tarkoittaa siis suomeksi mitä?Ei ymmärrä yhtään,olis kai koulussa pitänyt tietotekniikan tunneilla edes kuunnella ni vois jotain ymmärtääkin=(
Voiskos joku neuvoa ton suhteen? - Tuon osoite
Pitää tietää!
http://www.adobe.com/
Useimmilla sivuilla, joissa tuota tarvitaan on automaattiohjaus tai linkki, josta Readerin voi ladata. - Mulla on ehkä
otsikointini kirjoitti:
mutta kun oli kiire se saada niin siinä ei paljon ohjeita ehdi lukea.Mulla oli toi adobe mut jostain syystä sillä ei auennut.Latasin sitten uusimman version ja johan aukesi.Nyt tuli vaan uusi ongelma esiin.Ohjelman valmistuttua se ilmoitti että koneen kiintolevy(?)on pirstoutunut ja se pitäsi eheyttää tai jotain...ÖÖÖ MITÄ??
tarkoittaa siis suomeksi mitä?Ei ymmärrä yhtään,olis kai koulussa pitänyt tietotekniikan tunneilla edes kuunnella ni vois jotain ymmärtääkin=(
Voiskos joku neuvoa ton suhteen?vielä toivoa,,osasinkin kaivaa sen tuolta koneelta(sen ehetyshomman siis) ja nyt se tuolla takana pyörii..en siis olekaan ihan toivoton!
- Veksi 1
Tuon osoite kirjoitti:
Pitää tietää!
http://www.adobe.com/
Useimmilla sivuilla, joissa tuota tarvitaan on automaattiohjaus tai linkki, josta Readerin voi ladata.täältä
http://www.adobe.com/fi/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
- 125886
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa109878"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten278675- 76638
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73603Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54546Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38510- 72483