pdf tiedostot/sivut ollenkaan.Olisi tarvinnut tulostaa yksi kaavake joka oli pdf versiona(?)niin sivu ei aukea muutenkuin valkoisena..
Mikä avuksi?Olisi pikaisesti tarvittava apua=/
puuttuuko koneelta joku ohjelma?
T:TYHMÄ
äkkiä apua
6
479
Vastaukset
- autonapumies
Lue keskustelujen ohjeet ennen kuin kirjoitat:
"Vinkkejä viestin kirjoittamiseen
Pyri otsikoimaan viestisi mahdollisimman ytimekkäästi ja aihetta kuvaavalla tavalla. --- Vältä otsikoita kuten Apua, Hei, Mitä teen, ??? jne." esim. Acrobat Reader? Sillä nyt pitäisi aueta. Jos ei ole, niin imuroi (googleta paikka) se. Ilmainen on hän.
- otsikointini
mutta kun oli kiire se saada niin siinä ei paljon ohjeita ehdi lukea.Mulla oli toi adobe mut jostain syystä sillä ei auennut.Latasin sitten uusimman version ja johan aukesi.Nyt tuli vaan uusi ongelma esiin.Ohjelman valmistuttua se ilmoitti että koneen kiintolevy(?)on pirstoutunut ja se pitäsi eheyttää tai jotain...ÖÖÖ MITÄ??
tarkoittaa siis suomeksi mitä?Ei ymmärrä yhtään,olis kai koulussa pitänyt tietotekniikan tunneilla edes kuunnella ni vois jotain ymmärtääkin=(
Voiskos joku neuvoa ton suhteen? - Tuon osoite
Pitää tietää!
http://www.adobe.com/
Useimmilla sivuilla, joissa tuota tarvitaan on automaattiohjaus tai linkki, josta Readerin voi ladata. - Mulla on ehkä
otsikointini kirjoitti:
mutta kun oli kiire se saada niin siinä ei paljon ohjeita ehdi lukea.Mulla oli toi adobe mut jostain syystä sillä ei auennut.Latasin sitten uusimman version ja johan aukesi.Nyt tuli vaan uusi ongelma esiin.Ohjelman valmistuttua se ilmoitti että koneen kiintolevy(?)on pirstoutunut ja se pitäsi eheyttää tai jotain...ÖÖÖ MITÄ??
tarkoittaa siis suomeksi mitä?Ei ymmärrä yhtään,olis kai koulussa pitänyt tietotekniikan tunneilla edes kuunnella ni vois jotain ymmärtääkin=(
Voiskos joku neuvoa ton suhteen?vielä toivoa,,osasinkin kaivaa sen tuolta koneelta(sen ehetyshomman siis) ja nyt se tuolla takana pyörii..en siis olekaan ihan toivoton!
- Veksi 1
Tuon osoite kirjoitti:
Pitää tietää!
http://www.adobe.com/
Useimmilla sivuilla, joissa tuota tarvitaan on automaattiohjaus tai linkki, josta Readerin voi ladata.täältä
http://www.adobe.com/fi/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta703560Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1483523Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh463322- 532779
- 322036
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘301962Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k401695- 481676
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä961635- 391390