et onko toi 460 kestävä, turvallinen koriltaa, ja muutenkin suht ruostetta kestävä peli?
Volvo 460, onko kestävä auto aloittelevalle kuskille?
5
2643
Vastaukset
- ruosteesta ei tietoa
Paljon sähkövikoja, ruosteesta en tiedä.
Onko 90-luvun auto turvallinen? - volmer
Murheenkryyni se malli kuulopuheitten mukaan on,hanki 240 jos löydät ruosteettoman,tai niitä muita isompia,mieluiten takavetoja ne on luotettavia valmetteja,ja puhun kokemuksesta näitten viimeksimainittujen osalta mutta sitä 400 sarjaa olen karttanut,toki saattaahan niissäkin hyviä olla tuurilla.
- taitaa olla
yksi huonoimpia Volvoja mitä voit löytää. 440 taitaa olla vielä heikompi. Pysy kaukana tuosta sarjasta.
- faceliftin jälkeen parampia
Vuoden 1993 faceliftin jälkeen valmistettu jälkeenpäin ruostesuojattu ja huollettu yksilö voi olla hyväkin löytö koska auton maineen takia jälleenmyyntiarvo on surkea ja syystäkin.
Kolariturvallisuus oli varmaan omana aikanaan keskitasoa parempi kunhan muistat että vertailukohtana on 1980-luvun lopun korolla joka on samaa koko- ja ikäluokkaa kuin 400-sarja!
Suomeksi sanottuna tuo ei saisi nykypäivän NCAP-testissä yhtään tähteä. - .....
Ja ruputtaisi paremmin, jos sähköjärjestelmä toimisi luotettavammin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774502Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k112473- 1721655
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2441508- 1241400
- 1221307
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil721229Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik91221- 761212
- 35976