Kaipaisin tietoa Turun baareista. Antakaa risuja ja ruusuja, perustellen kiitos.
Sekä menomestat että "pub"-tyyliset paikat, joissa voi istuskella ja pelata lautapelejä tms., kiinnostavat.
Kertokaa millaisia ihmisiä/musiikkityyli ja paikan tyyli kokonaisuudessaan/ikärajat/sijainti ja kaikkea, mitä mieleen ko. paikasta tulee!
Turun baarit!
13
5119
Vastaukset
- tkutkutkutku
rento? ikärajasta en tiedä. mutta ihan kiva paikka, pelejä löytyy. yksi suosittu on edison, en kyllä tiedä miten se vastaa kriteerejäsi.
- los_sin_nombre
night club marilyn- henk. koht. kiinnostus paikkaan lopahtanut. Mutta jos kaipaa tupaten täynnä olevaa baaria, tappeluita, tönimistä ym..tää on hyvä. Toisella puolella soitetaan tanssimusiikkia ja toisella rockimpaa.Sisutukseen on todellakin panostettu, tosi mukavan näkönen paikka. ikäraja aina 18.
Barbi- mukava paikka. tilaa riittää. löytyy omat "huoneet" erilaisesta musiikista pitäville.trance,hitit,hiphop. mukavan siisti paikka,ei liian sokkeloinen. Sisustus on yksinkertainen ja toimiva. ikäraja myöskin 18.
Gigglin marlin- myöskin tilava mesta. kolme eri puolta. suomipop,disco ja groove. Ikäraja 22, paitsi esiintyjäiltoina 18. esiintyjiä on todella usein.Sisustus oikein hieno..Tästä mainittakoon korkea hintataso..
Klubi- pieni paikka, missä aina(?) esiintyjiä. Sisustukseen ei sen kummosemmin panostettu.
Åbo diskotek- Sokkeloinen paikka. Musiikkia jos jonkinlaista. Hieno, ehkä jopa liian hieno sisustus. iso miinus yhteisvessat.
O'bass suikkila- Mukava ajanvietto paikka. Paikasta löytyy jukeboksi eli musiikin saa valita. Lautapelejä voi pelata. ja esim. jäkismatsit tulee screeniltä. - Tässä joitakin
The Castle on Turun paras irkkubaari, koska se on mukava istuskelupaikka ja savuttomille löytyy oikeasti savuton puoli. Löytyy lautapelejä ja livemusiikkia vloppusin. Ikäraja on 24.
Toinen hyvä oleilupaikka on Rento, joka jo mainittiinkin. Koulu ja Kortteliravintola Kerttu kannattaa myös tsekata. - apetta kanssa
Kurkkaappa tuonne >>
ervetuloa Ravintolakeskus.fi palveluun
Löydät palvelustamme Suomen ravintolat, niiden yhteystiedot, esittelyt, ruokalistat, sekä paljon muuta. Ravintoloiden määrä lisääntyy jatkuvasti.
Lisäksi palvelussamme on pizzeriat ja ravintolat, joilla on kotiinkuljetus, joten pizzan, kebabin tai vaikka leikkeiden tilaaminen kotiinkuljetettuna ei rajoitu ainoastaan ennalta tietämääsi pizzeriaan.
http://www.ravintolakeskus.fi/quicksearch.php?keywords=&city=turku - trrrrku
esim. edison on oiva istuskelupaikka, on kaiken maailman lautapelejä, ja kaiken maailman ihmisiä K-22 ja saa bonusta :) ja runsaasti tilaa, viikonloppuisin kyllä tosi täys iltaisin, myös rento on ihan rento, pelejä löytyy, ja istumapaikkoja, ei myöskään tanssilattiaa, K20-22. yökerhoista forte(K-18) ja marilyn(K-18) joissa voi ryypätä rennosti ja halvalla ja kuunnella rokkia ja perustanssimusaa.. jos vähän haluaa taas parempaa/uudempaa musiikkia ja silmäniloa ja yli 20 v. ihmisiä niin onnela ja börs on tyylikkäitä!! että siinä..
- sellanen
forte on viikonloppuisin k-20
- .............................
sellanen kirjoitti:
forte on viikonloppuisin k-20
???
- TuoreTurkulainen
............................. kirjoitti:
???
Kiitokset hyvistä kommenteista ja linkkivinkistä(!), selvensi asiaa kummasti. :)
Kiinnostuin ainakin Rennosta ja Edisonista..ja jos tanssijalka alkaa vipattaa, niin sitten suunnataan jonnekin muualle. Sopivaa iltaa odotellessa..
Lisääkin luen vielä mielelläni. - TuoreTurkulainen
TuoreTurkulainen kirjoitti:
Kiitokset hyvistä kommenteista ja linkkivinkistä(!), selvensi asiaa kummasti. :)
Kiinnostuin ainakin Rennosta ja Edisonista..ja jos tanssijalka alkaa vipattaa, niin sitten suunnataan jonnekin muualle. Sopivaa iltaa odotellessa..
Lisääkin luen vielä mielelläni.Piti vielä kriteereistä sanoa, että viihdyn yleisesti kodikkaissa ja ehkä vähän "hämyisissä" paikoissa, saa kuitenkin modernia ilmettä olla. Ilmapiiri saisi olla melko rauhallinen(en tarkoita, että hiljaista pitäisi olla). Musiikin suhteen olen ulkona ollessani aika kaikkiruokainen, mutta ei mielellään mitään jumputusta, tanssipaikat on sitten erikseen, kun ne huvittavat.
Mutta olen melko joustava näidenkin kriteerien suhteen.. - ---
Piti vielä kriteereistä sanoa, että viihdyn yleisesti kodikkaissa ja ehkä vähän "hämyisissä" paikoissa, saa kuitenkin modernia ilmettä olla. Ilmapiiri saisi olla melko rauhallinen(en tarkoita, että hiljaista pitäisi olla). Musiikin suhteen olen ulkona ollessani aika kaikkiruokainen, mutta ei mielellään mitään jumputusta, tanssipaikat on sitten erikseen, kun ne huvittavat.
Mutta olen melko joustava näidenkin kriteerien suhteen..Åbo Diskotek ja Börs on ne paikat joissa viihtyy, muut on enemmän tai vähemmän räkälöitä. Onnelassakin on ajoittain ollut mukavaa, mutta Forte ja Marilyn on kyllä tyhjiä arpoja, ellei ainoa tarkoitus ole juoda halpaa viinaa.
- JSJ
Piti vielä kriteereistä sanoa, että viihdyn yleisesti kodikkaissa ja ehkä vähän "hämyisissä" paikoissa, saa kuitenkin modernia ilmettä olla. Ilmapiiri saisi olla melko rauhallinen(en tarkoita, että hiljaista pitäisi olla). Musiikin suhteen olen ulkona ollessani aika kaikkiruokainen, mutta ei mielellään mitään jumputusta, tanssipaikat on sitten erikseen, kun ne huvittavat.
Mutta olen melko joustava näidenkin kriteerien suhteen..Otsikossa mainittu paikka Aurakadulla on aika siisti. Palvelu on tosi hyvä ja löytyy pelejä. Istuskellaan joskus pitkäänkin kamujen kanssa.
- Anonyymi
Yli 20? Tajuat kai armeijan nuorimmat alokkaat ovat alle 20...
- Anonyymi
Uolkaa ja olkaa autuita
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1921331Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221148- 48864
- 70860
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50745- 53712
- 33692
- 60689
- 52667