Voiko 30-kymppinen mies vielä ostaa pelikonsolin?
Ovatko Xbox 360:sen tai jonkun muun pelikonsolin pelit riittäviä myös aikuisille?
Haastavia, älykkäitä, upeita grafiikkoja tms.?
Itse pelasin joskus aikoinaan , 10-15 vuotta sitten. En tiedä nykyisistä peleistä / konsoleista oikein mitään.
Olen kolmekymmpinen, jatkuva urheilu ei innosta ja työpäivän jälkeen täytyisi välillä koittaa vaikka pelaamista pitkästä pitkästä aikaa.
Onko koneet vain teineille? Käynkö ostaan jonkun PSP3 / Xbox 360 tms?
Pelikonsoli aikuisille?
2
488
Vastaukset
- jepppp
"Voiko 30-kymppinen mies vielä ostaa pelikonsolin"
Kyllä voi. Ei tarvitse kysyä lupaa äidiltä :)
"Ovatko Xbox 360:sen tai jonkun muun pelikonsolin pelit riittäviä myös aikuisille?Haastavia, älykkäitä, upeita grafiikkoja tms.?"
Kaikkea löytyy laidasta laitaan. Mikäli päädyt Xbox360:een, etkä tiedä millaisista peleistä pidät, Live-palvelusta löytyy kymmenittäin ilmaiseksi ladattavia demoja, joiden parissa menee viikonloppu (tai muutama) varsin rattoistasti. - ostaa konsolin
Itse olen 29 v. ja 4 lasta. omistan xbox 360 ja noin 16 peliä. kyllä pelejä löytyy todella haastaviakin. Pelaan yleensä iltapäivisin lasten kanssa ja illalla kun lapset nukkuu pelaan pelejä jotka vaativat enemmän keskittymistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä403067- 802831
- 1862444
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?362165- 191483
Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?231403Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411396- 101274
- 131269
- 221241