Karhulan Hesburger

Mimme

Kyllä oli viime sunnuntaina hesessä niin tympeä myyjä että! Semmonen suhteellisen pieni blondi myyjätär.. Edelläni oleva nainen teki tilauksensa
Myyjä: Sitä ei ole valmiina, menee aika kauan, etkö ottaisi tuota mikä on valmiina jo?
Asiakas: En kiitos, otan sen mitä tilasin
Myyjä: No just joo, ihan sama...(epämääräistä tiuskimista ja mutinaa!)

Äänensävykin oli niin tympääntynyt et huh huh...Itsekin sain yhtä kylmää palvelua, jotain kun kysy, kunnon vastausta ei saanut, jotain muminaa vain. Kiireestä ei voinut tytön käytös johtua kun olimme ainoat asiakkaat koko paikassa. Itse asiakaspalvelutyötä tehneenä tiedän että joskus nyppii, mut rajansa kaikella. Asiakkaille sitä ei tarvitse eikä pidä näyttää jos on huono päivä!

Niin sai tyttönen minutkin huonolle tuulelle et oksat pois. Ihan joutu nyt tänne avautumaan =)

10

2515

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • työilmapiiri

Oiskoha siellä työilmapiiri, mikä saa vähä jokaisen heseläisen tiuskimaan. Oon ymmärtäny, ettei oikee toimi mikää yhteispeli paikan työntekijöillä...

Johtuneeko ravintolapäälliköstä vai kestä, en tiedä..

Mutta kyllä se voi alkaa vituttamaan, vaikkei luonteesee kuuluisikaan, jos jokpäivä joutuu suorittamaan 101% ja koskaan kukaan ei tule ja sano "Kiitos". Asiakkailta kyllä kuulee kiitoksen, mutta kun se kiitos pitäis kuulua myös työnantajalta...

• eeeetana

Hesessä kyllä mättää jokin pahasti.Joskus puolikin tuntia hampurilaista odottaneena on hesburger vaihtunut mäkkiin.Muuten kyllä heseburgerit maistuis mieluummin mut kun ravintoloissakin saa aterian nopeammin...

• mimmu
        eeeetana kirjoitti:

Hesessä kyllä mättää jokin pahasti.Joskus puolikin tuntia hampurilaista odottaneena on hesburger vaihtunut mäkkiin.Muuten kyllä heseburgerit maistuis mieluummin mut kun ravintoloissakin saa aterian nopeammin...

Hesessä joutuu odottelemaan nykyään tosi kauan syömisiä.
        Mutta pakko vain kiltisti odotella, koska mäkkäriä ei täällä kymissä ole :(

• -ccccc-
        mimmu kirjoitti:

Hesessä joutuu odottelemaan nykyään tosi kauan syömisiä.
        Mutta pakko vain kiltisti odotella, koska mäkkäriä ei täällä kymissä ole :(

Laita palaute suoraan Heseen - tai Ympyrään. Olisi hyvä heidänkin tietää!

www.ympyra.net

• ärsyyntynyt

Se on ihan sama onks karhulan hese vai pasaatin hese. tympeetä palvelua saa. pasaatissa perjantai yönä selvinpäin jouduin itse hakemaan hampurilaiseni kassalta ja silloinkin myyjä kysyi tympeästi että "ai oliks sulle muka joku hampurilainen vai?". Mun pinnat menee ehdottomasti Mäkkärille!!

• löytyy

Olen kyllä itsekkin huomannut tympeän palvelun jo montakin kertaa. Kun työskentelee asiakas palvelussa, on oltava iloinen ja ystävällinen vaikka kuinka ärsyttää. Olen itse asiakaspalvelutyössä, ja jos on vaikka hankala asiakas ja käy vitu******, on pakko vaan jaksaa hymyillä. Jos se ei onnistu, on syytä vaihtaa ammattia.

• huonoa palvelua saanut

Ihan hyvät annokset mutta eipä tarvitse enää mennä. Autokaistalta tilasin normaaliin tapaan lihiksen parilla nakilla ja sanoin mitä mausteita haluaisin joukkoon. Nuorella naismyyjällä oli ilmeisesti huono päivä ja tiuskaisi että "mä varmaan kysyn sitte ne mausteet!", olisi pitänyt nostaa kytkintä saman tien ja jättää myyjä lihapiirakkansa kanssa mutta en sitten viitsinyt. Mutta enää en mene. Kyllä sitä edes ihan normaalia palvelua odottaa. vaikka autogrilli onkin.

• Kokemukseni

autogrillistä on Helsingin Mäkelänkadulta. Vastapäätä siintää Käpylän jalkapallokentät. Ostin parit Hampparit ulkoluukulta. Lähtiessäni vilkaisin luukulle ja mitä näinkään. Nuorehko myyjätär iski leveähkön hanurinsa tiskiin ja jutteli työkavereidensa kanssa. Hygieniaa ei tainnut opintoihin sisältyä.

• barbaari

hyvät kansalaiset,
      ostakaa alakerran sokkarista porkkanaa älkääkä täällä mutisko! syökää terveellisemmin kesä tulee ja kohta pitäis jokaisen pyykkilauta olla hiottuna esiin! tiesittekö muuten et burgerit lihottaa??

• Äksyilijöille muita töitä!!

..pistää palautetta tuollaisista äksyilijöistä. Nämä äksyilijät kun tuppaavat suututtamaan asiakkaat ja pilaamaan työilmapiirin. Pomo ei ole aina näkemässä/kuulemassa miten omat "rakkaat" työntekijät hommat hoitaa..Kyllä asiakkaan pitää saada rahoillensa vastinetta niin ruuan kuin palvelunkin suhteen!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies pakko olla rehellinen

Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau
      Ikävä
      57
      6816
    2. Olet saanut kyllä tunnisteita

Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens
      Ikävä
      41
      4785
    3. Romillt veressä

Miten pystyy ajamaan 4 romillen humalassa
      Suomussalmi
      75
      2577
    4. Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen

Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat
      Tv-sarjat
      41
      1969
    5. Rakkauteni

Elämäni suurin sellainen joka ei enää rakasta minua
      Ikävä
      18
      1688
    6. Hirvenmaitojuusto

Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,
      Ruoka ja juoma
      8
      1502
    7. Olet varmaan nalle nyt ilonen ku

Se A antaa niin paljo ku haluat..
      Ikävä
      30
      1497
    8. Joka päivä olen lukenut

Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil
      Ikävä
      15
      1319
    9. Ootko muuten täällä edellee?

A nainen? En luota suhun ja mokasit testin.
      Ikävä
      24
      1234
    10. Kerro mulle miksi juuri me

Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.
      Ikävä
      67
      1127
    Aihe