Onneksi itse päärakennus ei syttynyt palamaan vaan
varastotila.
Veljet ja sisaret ! - olämme lopun aikoja ja olkaamme valmiit kun kutsu kuuluu.
Tuhopoltot ovat merkkejä lopun ajan vaivasta.
Tulipalo Turun Rukoushoneella
9
2111
Vastaukset
- Lauri Mukkulasta
Teidän lunastuksenne lähestyy.
- Aameen
Nuorista ei välitetä, heille ei aseteta rajoja, eikä heitä rakasteta. Heille ei opeteta vanhempien esimerkin avulla mikä on väärin ja mikä on oikein. Rikkaat vain rohmuavat lisää rahaa yhteisestä kansantulosta ja lisää verohelpotuksia, nuorista ja vähäosaisista välittämättä. Pahoinvointi kasvaa, kun elämä menettää mielekkyytensä ja tarkoituksensa.
Tässä muutamia syitä pahoinvointiin.- ja pauhina
Kyllä syyt ovat perheissä itsessään eikä rikkaissa.
Pitkän kulkuväylän sosiaalidemokraatit ovat tehneet monista työttömiä.Sitten siitä syytetään rikkaita.Aika paksua valetta minusta.
Rikkaat ovat aina olleet rikkaita ja tulevat aina olemaan.
Pahoinvointi kasvaa kun sdp ja muut vasurit on syöttänyt pullaa ihmisille ja estäneet työnteon.
Ihminen sairastuu lopulta, kun hänellä ei ole osaa eikä arpaa.
Työssä ollessaan ihminen kokee tekevänsä jotain, olevansa osa yhteiskuntaa ja suunnittelee tulevaisuutta.
SDP politiikka on syönyt työntekijän tuloja pitkään tulonsiirtoina juuri tähän olemisen sairauteen.
Nyt sitten katsellaan tätä perheiden ja sdp:n tulosta.
Ei siitä muita voi syyttää. - Aisakello
ja pauhina kirjoitti:
Kyllä syyt ovat perheissä itsessään eikä rikkaissa.
Pitkän kulkuväylän sosiaalidemokraatit ovat tehneet monista työttömiä.Sitten siitä syytetään rikkaita.Aika paksua valetta minusta.
Rikkaat ovat aina olleet rikkaita ja tulevat aina olemaan.
Pahoinvointi kasvaa kun sdp ja muut vasurit on syöttänyt pullaa ihmisille ja estäneet työnteon.
Ihminen sairastuu lopulta, kun hänellä ei ole osaa eikä arpaa.
Työssä ollessaan ihminen kokee tekevänsä jotain, olevansa osa yhteiskuntaa ja suunnittelee tulevaisuutta.
SDP politiikka on syönyt työntekijän tuloja pitkään tulonsiirtoina juuri tähän olemisen sairauteen.
Nyt sitten katsellaan tätä perheiden ja sdp:n tulosta.
Ei siitä muita voi syyttää.Höpö höpö. Raha ja rikkaat ovat yhteiskunnan erityisessä suojeluksessa, heitä verotetaan vain lievästi, ja rahan saa sekunnissa siirrettyä pakoon maasta toiseen valtioon, köyhemmille jää kovat verot maksettaviksi. Tämä rahan suojelu on suunnilleen kaikkien puolueiden ongelma nykypäivänä, siinä ei ole eroa.
Mitä ihmeen lopun aikoja, ainakaan tuon palon takia? Ihan turha eskatologisoida niin tavallista ja maallista asiaa kuin tuhopolttoja. Etkö nyt tajua että niitä vaan tapahtuu. Eikö sitten taannoinen Porvoon tai Vammalan vanhan kirkon tai jehovalaisten rukoushuoneen poltto ollut paljon näyttävämpiä, jonkun sortin uskovaisiin kohdistuvia tapahtumia?
Joutavaa tuollainen paniikin lietsonta. Kun joku sanoo poikkipuolisen sanan, heti ollaan puhumassa vainosta. Ihan sama kuin erään nimeltä mainitsemattoman etnisen vähemmistön "rotusortoo". Käytetään vähän niinku lyömäaseena tai keppihevosena.
Hillitkää hiukkasen mielikuvituksen laukkaa.- Aameen
Olen sitä mieltä että paremminkin tällaiset tapaukset ovat meille kristityille parannussaarnaa valvomattomuudesta.
Olemme rakentaneet kauniita rukoushuoneita ja pitäneet niissä vuosikymmenet lämpimiä kokouksia keskenämme, vastoin Jeesuksen kehotusta mennä viemään evankeliumia ulospäin kaikkeen maailmaan.
Meiltä kristityiltä puuttuu usein valitettavasti terve itsekriittisyys, "arvata tilamme oikein".
Sen sijaan että veisimme Kristusta autuutta kaipaaville syntisille, me osoittelemme sormella paheksuvasti apua tarvitsevia heikkoja syntisiä. - nimekäs
Aameen kirjoitti:
Olen sitä mieltä että paremminkin tällaiset tapaukset ovat meille kristityille parannussaarnaa valvomattomuudesta.
Olemme rakentaneet kauniita rukoushuoneita ja pitäneet niissä vuosikymmenet lämpimiä kokouksia keskenämme, vastoin Jeesuksen kehotusta mennä viemään evankeliumia ulospäin kaikkeen maailmaan.
Meiltä kristityiltä puuttuu usein valitettavasti terve itsekriittisyys, "arvata tilamme oikein".
Sen sijaan että veisimme Kristusta autuutta kaipaaville syntisille, me osoittelemme sormella paheksuvasti apua tarvitsevia heikkoja syntisiä.autuutta kaipaavat sielut ovat tervetulleita, seuroista on ilmoituksia lehdissä ja ruksan ovella, joten jos kaipaa, varmasti saa tietoa. Osaavat ne ihmiset mennä tanssipaikoillekin ihan kun sinne kaipaavat. Ovelta ovelle turhaa kulkea, kyllä Herra omansa etsii ja johdattaa Sanansa kuuloon!! Älä osoittele sormella
- Minä tulin tulta..
Turun kaikilla kristityillä siihen rakkauden tuleen, jota Jeesus tuli sytyttämään! Silloin olisi kaikilla hyvä olla ja rauha seurakunnassa. Oikea Herran tuli alttarilla polttaa pois kaiken kuonan ja jää jäljelle vain puhdasta uskon kultaa, sillä meidän Jumalamme on kuluttavainen tuli!
- Nimetön
mikä mahtaa olla syttymisen syy?? Korvaako vakuutus?? kurjia tällaiset tapahtumat!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1411478
- 1151225
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede261043Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89984Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat313871- 99833
- 38722
- 109676
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56658Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144644