Tulipalo Turun Rukoushoneella

syttymisen syy ?

Onneksi itse päärakennus ei syttynyt palamaan vaan
varastotila.

Veljet ja sisaret ! - olämme lopun aikoja ja olkaamme valmiit kun kutsu kuuluu.
Tuhopoltot ovat merkkejä lopun ajan vaivasta.

9

2111

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lauri Mukkulasta

      Teidän lunastuksenne lähestyy.

    • Aameen

      Nuorista ei välitetä, heille ei aseteta rajoja, eikä heitä rakasteta. Heille ei opeteta vanhempien esimerkin avulla mikä on väärin ja mikä on oikein. Rikkaat vain rohmuavat lisää rahaa yhteisestä kansantulosta ja lisää verohelpotuksia, nuorista ja vähäosaisista välittämättä. Pahoinvointi kasvaa, kun elämä menettää mielekkyytensä ja tarkoituksensa.
      Tässä muutamia syitä pahoinvointiin.

      • ja pauhina

        Kyllä syyt ovat perheissä itsessään eikä rikkaissa.

        Pitkän kulkuväylän sosiaalidemokraatit ovat tehneet monista työttömiä.Sitten siitä syytetään rikkaita.Aika paksua valetta minusta.
        Rikkaat ovat aina olleet rikkaita ja tulevat aina olemaan.
        Pahoinvointi kasvaa kun sdp ja muut vasurit on syöttänyt pullaa ihmisille ja estäneet työnteon.
        Ihminen sairastuu lopulta, kun hänellä ei ole osaa eikä arpaa.
        Työssä ollessaan ihminen kokee tekevänsä jotain, olevansa osa yhteiskuntaa ja suunnittelee tulevaisuutta.
        SDP politiikka on syönyt työntekijän tuloja pitkään tulonsiirtoina juuri tähän olemisen sairauteen.
        Nyt sitten katsellaan tätä perheiden ja sdp:n tulosta.
        Ei siitä muita voi syyttää.


      • Aisakello
        ja pauhina kirjoitti:

        Kyllä syyt ovat perheissä itsessään eikä rikkaissa.

        Pitkän kulkuväylän sosiaalidemokraatit ovat tehneet monista työttömiä.Sitten siitä syytetään rikkaita.Aika paksua valetta minusta.
        Rikkaat ovat aina olleet rikkaita ja tulevat aina olemaan.
        Pahoinvointi kasvaa kun sdp ja muut vasurit on syöttänyt pullaa ihmisille ja estäneet työnteon.
        Ihminen sairastuu lopulta, kun hänellä ei ole osaa eikä arpaa.
        Työssä ollessaan ihminen kokee tekevänsä jotain, olevansa osa yhteiskuntaa ja suunnittelee tulevaisuutta.
        SDP politiikka on syönyt työntekijän tuloja pitkään tulonsiirtoina juuri tähän olemisen sairauteen.
        Nyt sitten katsellaan tätä perheiden ja sdp:n tulosta.
        Ei siitä muita voi syyttää.

        Höpö höpö. Raha ja rikkaat ovat yhteiskunnan erityisessä suojeluksessa, heitä verotetaan vain lievästi, ja rahan saa sekunnissa siirrettyä pakoon maasta toiseen valtioon, köyhemmille jää kovat verot maksettaviksi. Tämä rahan suojelu on suunnilleen kaikkien puolueiden ongelma nykypäivänä, siinä ei ole eroa.


    • Mitä ihmeen lopun aikoja, ainakaan tuon palon takia? Ihan turha eskatologisoida niin tavallista ja maallista asiaa kuin tuhopolttoja. Etkö nyt tajua että niitä vaan tapahtuu. Eikö sitten taannoinen Porvoon tai Vammalan vanhan kirkon tai jehovalaisten rukoushuoneen poltto ollut paljon näyttävämpiä, jonkun sortin uskovaisiin kohdistuvia tapahtumia?

      Joutavaa tuollainen paniikin lietsonta. Kun joku sanoo poikkipuolisen sanan, heti ollaan puhumassa vainosta. Ihan sama kuin erään nimeltä mainitsemattoman etnisen vähemmistön "rotusortoo". Käytetään vähän niinku lyömäaseena tai keppihevosena.

      Hillitkää hiukkasen mielikuvituksen laukkaa.

      • Aameen

        Olen sitä mieltä että paremminkin tällaiset tapaukset ovat meille kristityille parannussaarnaa valvomattomuudesta.

        Olemme rakentaneet kauniita rukoushuoneita ja pitäneet niissä vuosikymmenet lämpimiä kokouksia keskenämme, vastoin Jeesuksen kehotusta mennä viemään evankeliumia ulospäin kaikkeen maailmaan.

        Meiltä kristityiltä puuttuu usein valitettavasti terve itsekriittisyys, "arvata tilamme oikein".
        Sen sijaan että veisimme Kristusta autuutta kaipaaville syntisille, me osoittelemme sormella paheksuvasti apua tarvitsevia heikkoja syntisiä.


      • nimekäs
        Aameen kirjoitti:

        Olen sitä mieltä että paremminkin tällaiset tapaukset ovat meille kristityille parannussaarnaa valvomattomuudesta.

        Olemme rakentaneet kauniita rukoushuoneita ja pitäneet niissä vuosikymmenet lämpimiä kokouksia keskenämme, vastoin Jeesuksen kehotusta mennä viemään evankeliumia ulospäin kaikkeen maailmaan.

        Meiltä kristityiltä puuttuu usein valitettavasti terve itsekriittisyys, "arvata tilamme oikein".
        Sen sijaan että veisimme Kristusta autuutta kaipaaville syntisille, me osoittelemme sormella paheksuvasti apua tarvitsevia heikkoja syntisiä.

        autuutta kaipaavat sielut ovat tervetulleita, seuroista on ilmoituksia lehdissä ja ruksan ovella, joten jos kaipaa, varmasti saa tietoa. Osaavat ne ihmiset mennä tanssipaikoillekin ihan kun sinne kaipaavat. Ovelta ovelle turhaa kulkea, kyllä Herra omansa etsii ja johdattaa Sanansa kuuloon!! Älä osoittele sormella


    • Minä tulin tulta..

      Turun kaikilla kristityillä siihen rakkauden tuleen, jota Jeesus tuli sytyttämään! Silloin olisi kaikilla hyvä olla ja rauha seurakunnassa. Oikea Herran tuli alttarilla polttaa pois kaiken kuonan ja jää jäljelle vain puhdasta uskon kultaa, sillä meidän Jumalamme on kuluttavainen tuli!

    • Nimetön

      mikä mahtaa olla syttymisen syy?? Korvaako vakuutus?? kurjia tällaiset tapahtumat!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      141
      1478
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      115
      1225
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      1043
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      984
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      313
      871
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      833
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      722
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      676
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      658
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      644
    Aihe