Hei, olen joutunut tänä talvena syömään 4 antibioottikuuria. Sain kuulla vasta kuurien jälkeen, että niiden kanssa samanaikaisesti olisi kannattanut ottaa maitohappobakteereja.
Nyt olen yhden paketillisen hieman vahvempia maitohappobakteereja syönyt. Onko kellään kokemusta niiden pitkäaikaisesta käytöstä? Lähinnä ajattelin sitä, että itselläni on varmaan elimistössä asiat sen verran nyt sekaisin, että mietin kannattaisiko ottaa toinen maitohappobakteerikuuri heti perään.
4 antibioottikuuria & maitohappobakteerit
10
858
Vastaukset
- ihan vapaasti
Maitohappobakteereja voi syödä vaikka jatkuvasti. Välillä on kuitenkin hyvä vaihtaa tuotetta. Hyvä matohappobakteeri -tuote on DDS , jota saa luontaistuotekaupasta.
- ihan vapaasti
Maitohappobakteereja voi syödä vaikka jatkuvasti. Välillä on kuitenkin hyvä vaihtaa tuotetta. Hyvä matohappobakteeri -tuote on DDS , jota saa luontaistuotekaupasta.
- hmg
Itse söin joitakin viikkoja sitten maitohappobakteeri kuurin, en tosin antibioottien haittojen takia, ja koin että siitä oli apua. Biolatte Original, kymmenen annospussia à 2.5 g per pussi. Luontaistuotekaupasta josta ostin sanottiin että tätä nimenomaista tuotetta oli mennyt paljon silloin kun flunssa-aalto pyyhkäisi kaupungin ylle. Itse ostin ensikädessä flunssan torjuntaan. Sain tuotteen brosyyrit mukaan, ja lukemani perusteella käsitän että Biolatte oy valmistaa laatutuotteita.
- vahva antibiootti
Noni on todettu olevan monin verroin tehokkaampi tulehdussairauksien hoidossa kuin antibiootti. Lisäksi nonilla ei ole elimistöön samanlaisia haittavaikutuksia kuin antibiooteilla. Säännöllisesti käytettynä nini myös ehkäisee kaikentyyppisiä tulehdussairauksia.
http://www.nonitieto.fi/- ja auttaa
Niin muuten on. Auttaa sitäpaitsi paljon paljon nopeammin, kuin antibiootit.
- omppu
ja auttaa kirjoitti:
Niin muuten on. Auttaa sitäpaitsi paljon paljon nopeammin, kuin antibiootit.
omaan viestiin.Niin muuten on....
- Vai niin
omppu kirjoitti:
omaan viestiin.Niin muuten on....
Vai niin. No ole hyvä ja ryve siinä luulossasi.
- tietolinkki
http://personal.inet.fi/koti/haistahome/Kosteusvauriohome-Miten toimin.htm#Maitohappobakteeri
- erez
parhaiten lääkkeiden aiheuttamiin mahavaivoihin, varsinkin jos on pitkään syönyt useita lääkkeitä, auttaa sinkki karnosiini yhdistelmä. Kun syöt pari viikkoa sinkkiä ja karnosiinia niin varmasti mahasi paranee.
- käyttää
myös itsetehtyä jugurttia, joka sis. 5 eri maitohappobakteerikantaa inuliinia.
Jugurtti on helppo tehdä ja sitä voi syödä joka päivä, koska se on ruokaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan2257007Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää431280Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka271082- 75911
Katseestasi näin
Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a62867Hävettää muuttaa Haapavedelle.
Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal49865Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä
Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.94819Toinen kuva mikä susta on jäänyt on
tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.38801Tietenkin täällä
Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.14766- 43743