KaksosenIkuinenLapsi

ForeverChild

Kaksoset 21.5.-20.6.

Eläinradan Peter Pan, villi ja vapaa Kaksonen ei koskaan kasva kokonaan aikuiseksi. Ei niin, ettäkö hän olisi kypsymätön tai naiivi, päinvastoin - hän vain on Jumalten sanansaattajan ominaisuudessaan saanut synnyinlahjakseen ikuisen nuoruuden salaisuuden. Hän ei lakkaa innostumasta, hän on aina valmis kokeilemaan jotakin uutta, ja aina hänen silmänsä säteilevät ilkikurista uteliaisuutta.

Merkuriuksen hallitsema Kaksonen on armoitettu puhuja. Silloinkin, kun kaikki se, mitä hän sanoo ei olekaan aivan totta. Ensin hän houkuttelee sinut myöntymään asioihin, joita et oikeasti mitenkään haluasi tehdä - ja jälkikäteen hän onnistuu vielä puhumaan pääsi pyörryksiin niin, ettet osaa hänelle vihainenkaan olla.

Kaksosen into kokeilla uutta ei kuitenkaan aina ole pelkästään positiivista. Hänen ei aina ole helppo paneutua tehtäviin riittävällä pitkäjännitteisyydellä, eikä kärsivällisyys ihmissuhteissakaan ole Kaksosen vahvimpia ominaisuuksia. Mutta kun tarvitaan ideoijaa ja projektien käynnistäjää, älykäs Kaksonen on elementissään. Hän pursuaa ajatuksia, hän innostaa puheillaan toisetkin mukaan... ja hehän voivatkin sitten hoitaa homman loppuun, kun Kaksonen on jo etsimässä itselleen uusia haasteita.

Kaksosessa ihmisen perimmäinen kaksijakoisuus on kaikkein voimakkaimmillaan. Jos oikein tarkasti katsot, saatat hyvinkin nähdä tämän hurmurin toisella olkapäällä enkelin ja toisella pienen paholaisen. Hän osaa olla äärimmäisen rakastettava, lempeä, kerrassaan hurmaava ihminen, joka kietoo sinut kuuteen kertaan pikkusormensa ympärille. Ja hän tekee sen niin ihastuttavalla tavalla, että nautit joka hetkestä, vaikka tiedätkin mitä tapahtuu. Ja seuraavassa silmänräpäyksessä hän voi olla kivikova julmuri, joka vähät välittää tunteistasi, kunhan saa oman tahtonsa läpi.

Kaksosen elämästä suuri osa tapahtuu hänen oman päänsä sisällä. Hän rakastaa pohdintoja ja filosofointia, hän lukee mielellään ja puntaroi lukemaansa, kehittelee ideoita edelleen, pohtii ja spekuloi. Saat hänestä innokkaan keskustelukumppanin, mutta väittelyyn ei kaksosta vastaan juurikaan kannata ryhtyä. Terävällä älyllään - ja vielä terävämmällä kielellään - hän päihittää sinut vaikka olisi väärässäkin.

Kaksosta ei voi olla rakastamatta. Hurmaavampaa ilmestystä ei ole. Häntä vain on aivan mahdoton omistaa. Hän haluaa kyllä valloittaa sinut perusteellisesti ja kaipaa täydellistä huomiotasi, mutta hänelle itselleen sitoutuminen on myrkkyä, varsinkin miespuolisille Kaksosille. Varaudu ajatukseen, että vaikka hän jotenkin saa sinut uskomaan, että olet hänelle juuri se ainoa oikea, kulman takana voi olla yksi tai kaksi ihmistä, jotka hän on saanut ajattelemaan aivan samoin. Isän merkitys on Kaksosen elämässä suuri, naispuolinen Kaksonen helposti etsii isän piirteitä kumppanistaan. Miespuolinen Kaksonen voi aidosti rakastaa vain naista, joka on vahvempi ja itsenäisempi kuin hänen alistettu äitinsä.

Parhaan liiton Kaksonen solmii itsetunnoltaan vahvan Oinaan tai Leijonan kanssa. Erityisesti ystäviksi sopivat hyvin myös Vaaka, Jousimies ja Vesimies, jotka itse samanlaisina osaavat arvostaa itsenäistä ja vapautta rakastavaa Kaksosta. Herkän Ravun Kaksonen polkee jalkoihinsa, Kauris ja Neitsyt väsyvät hänen vauhtiinsa, Härkä ei häntä yksinkertaisesti ymmärrä.

Löysin tuon Mtv3 sivuilta. Tunnistan itseni aikalailla tuosta =) Hyvä analyysi

4

1218

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • marsu

Ohhoh. Tuo oli kuin juuri minusta kirjoitettu! Mikään ei mennyt vikaan! Ei kai se mikään ihme olekkaan kuin kaksonen olen, mutta horoskooppeihin jne en normaalisti uskokkaan!

• Ei mitään niin hyvää, ettei jotain huonoakin löydy... Mutta ollaan me kaksoset ihquja, siitä ei mihinkään pääse! :D Iloisia, seurallisia, uteliaita, puheliaita, kekseliäitä, valoisia... Kaksosen kanssa ei elämä ei käy tylsäksi, kun ei koskaan tiedä, miltä suunnalta tuuli käy. Toisaalta vakaampien persoonallisuuksien mielestä se voi olla melkoinen rasitekin. :D

• Kaksostyttö-86

Alku kyllä menee aika nakilleen, vähän hävettää mutta ei voi mitään. Loppuosan paritus ei hirveesti mulle kolahda. Leijonat ovat kuin myrkkyä mulle, ja muistaakseni yleensä muualla sanotaan että me ja ne ei tykätä toisistamme, kun molemmat tykkää itsestään puhua aika paljon, Leijona eritoten joten jos Kaksosella ei ole kuin yksi puheenaihe, se kyllästyy ja vaihtaa maisemaa. Ja tämä sopii kyllä muhun ainakin. Aina se Leijona saa jotenkin ittensä ujutettua juttuun :/
      No joo. Ravut itkee liikaa ja sitä mä en ainakaan kestä. Kauris on petollinen propagandamestari ja Neitsyt liian yksinkertainen (siis ei tyhmä, vaan asiat hoidetaan vain suoraviivaisesti), kun Kaksonen haluaa ajatella asian joka kantilta.
      Jos Härkä-ystäväni ei ymmärrä, nauramme vain asioille. Hyvää seuraa silti :)
      Jousimiehiä väistän, liian äkkipikaisia, Vaa'at ihania

• leijonamies

Tämä on ihana yhdistelmä!! Kokemusta monesta leijonauroksesta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 530
      8438
    2. Aamuseuraa/rehevää naista

uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo
      Keuruu
      4
      3642
    3. 24h Kirppis

Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?
      Jämsä
      6
      1975
    4. Suomessa eletään liian pitkään

"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy
      Maailman menoa
      157
      1123
    5. Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain

Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja
      Joensuu
      17
      766
    6. Olen niin haaveillut

Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo
      Ikävä
      57
      712
    7. Oletko koskaan

Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?
      Sinkut
      64
      670
    8. Sun ulkonäkö on

Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.
      Ikävä
      28
      663
    9. En voi ottaa

Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.
      Ikävä
      36
      617
    10. Näyttääkö kaivattusi

Miten hyvältä ❤️
      Ikävä
      34
      588
    Aihe