ch racing wsm 50cc

mopomies92

nonii eli laittakaa plussat ja miinukset ja että onko muutenki onko hyvä mopo. ja missä päin putkee kuri(t) on?

29

12065

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tietää ch.sta

      ensiksi ota molemmat putkea kiinni pitävät joudet pois sitten ota 3ruuvia pois jotka yhdistävät ison ja pienen putken kuri on pienessä putkessa kiinni. Siellä on sitten holkki eli levy jokä on hitsattu kiinni putkeen joka estää pakokaasun kulkemisen hyvin joten se hidatsaa nopeutta. Jos haluat laittaa vähäsen viriä niin poraa siihen 1-2reikää niin pakokaasu menee hieman paremmin läpi, mutta jos haluat samat virit kuin minulla niin ota holkki pois kokonaan mutta silloin kannattaa vaihtaa isompi suutin jotta mopo saa tarpeeksi bensaa noilla vireillä minulla mopo kulkee sen 80-85km/h huippunopeudella

      hyvät puolet
      helppo virittää kulkee 80-85km/h mutta jos virität niin paljon niin vaihda isompi suutin niin moottori saa tarpeeksi bensaa , kestävä, hieno, hyvä penkki, tarkka mittaristo

      huonot puolet

      ei ole akkua, huono ajaa kaksi päällä, koska siinä on pieni penkki, mittaristo toimii paristolla, koska siinä ei ole akkua,

      • sambou

        Minkä tehari menee ch hon/ mistä saa teharin ?


      • Tino4
        sambou kirjoitti:

        Minkä tehari menee ch hon/ mistä saa teharin ?

        ch hon menee ainakin joku arrowin putki :)


      • Hussemummo

        Giannellin putki meni ainaki mulla


      • Jutustelija1
        Hussemummo kirjoitti:

        Giannellin putki meni ainaki mulla

        Muutama viesti poistettu tuostä ylempää :D


      • Vermeitä

    • ville m

      ch on paras mopo sama runko kun 125cc ja kurit on iha normaalisti alku käyrässä ja änkän alussa on pieni.

      • teme3214

        ch:see menee ch:n omat putket mutta myös ainankii aprilia rx ja mx:än putket vaikka niihin ei saa yhtä lisäkiinnikettä mutta kyllä se putki siinä kestää ihan yhtä hyvin tai sitte tekee oman siihen ps.kannataa ostaa metrakitti tai leovince tai arrowi:;D


      • moi32423
        teme3214 kirjoitti:

        ch:see menee ch:n omat putket mutta myös ainankii aprilia rx ja mx:än putket vaikka niihin ei saa yhtä lisäkiinnikettä mutta kyllä se putki siinä kestää ihan yhtä hyvin tai sitte tekee oman siihen ps.kannataa ostaa metrakitti tai leovince tai arrowi:;D

        minkäkokost suutint kannattaa laittaa jos kurit kokonaa pois? 95-105?


      • perrrr
        moi32423 kirjoitti:

        minkäkokost suutint kannattaa laittaa jos kurit kokonaa pois? 95-105?

        sen suuttimen kannattaa olla 112


      • sssaa
        perrrr kirjoitti:

        sen suuttimen kannattaa olla 112

        NIIN ISO??!!


    • ???

      Minkä kokonen kaveri tolla pystyy ajamaan ja ylttääkö jalat maahan? Törkeen hieno mopo on mut ku oon itte 170cm ni en tiiä riittääkö pituus

      • chracing

        juu ite oon saman pitunen(vähän pitempi) ja jalat ylttyy ihan hyin maahan.


      • habalan shabala
        chracing kirjoitti:

        juu ite oon saman pitunen(vähän pitempi) ja jalat ylttyy ihan hyin maahan.

        mistä löytäis sen 112 kokosen suuttimen?


    • akuds

      missä noita ch racing tehareita myydään

    • Teharia

      Netistä saa parhaiten tilaamalla teharinn.. Ainakin easypartsilta löytyy.. Ja sit tietysti chracing.it:n sivuilta löytyy palikkaa :)

      • amatööri :)

        tiedätkö että mikä mopossa on vikana tai mitä täytyy muuttaa ku pakokaasut haisee iha oudolta eikä normi kaks tahilta mopos ei oo enää tuorevoitelui käytös? Ja mopo on ch racing wxe -05


    • Copy Husqvarna Troll

      Miss noit Ch:t On myynnissä ?

    • cehhi

      CH Racing viimenen vm on 2008 joten niitä ei enää tehdä...
      Käytettyjä saa mutta vähän ajetut alkaa käyä vähiin.

    • Tom777

      Missä myydään WSM takakatteita ku on mennyt rikki?

    • eetu

      ylettääkö jalat maahan mitenkään jos oon 165 xD?

      • AnonymouzQ

        Ylettää CH:ssa on säädettävä koroiskari


    • mage1234

      keulin chhon ympäri sattuu munaan joka turpos ja poksahti

    • Hai3

      Kannattaa olla 300 suutin tai vähä isompi

    • AnonymouzQ

      Nii mistä sais suht koht halvalla Arrowin alavääntöst teharii oon ettimäs ch racingii:D

    • paska rajoitin

      itellä ch racing wsm vm. 08 ja siin on jonkinlainen kierrosrajoitin. tiiättekö yhtään miten sen vois ohittaa??

    • chdriver

      Itselläni on ollut kaksi CH:ta, eikä kummassakaan kyllä rajoitettua CDI:tä ollut. Mopoosi on toki voitu asentaa jälkikäteen jokin rajoitin virittämisen takia - etsi siis tankin alta CDI-boksi (musta mötikkä, josta tulpanjohto lähtee) ja seuraa siitä lähteviä johtoja. Jos johtojen välistä ei löydy mitään jälkiasennettua rajoitinta, mopossasi on todennäköisesti jotain vikaa joko sytytyksessä tai bensansyötössä.

    • ch_on_hyvä_mopo__

      itel on ch vsm. on kyllä hyvä mopo mutta ostin käyttettynä ja vitusti ajettuna ni pitäs mäntä ja tiivisteet vaihtaa.
      mistä sais ostettuu männän halvalla?
      ja sit viel semmone et mul on siin tehari jonka alkukäyrässä jossaa on kuri ni miten sen sais helpoiten pois ja minkä kokone suutin kannatais laittaa?
      täl hetkellä on 11-75 välit ja niillä kulkee jotain 52-54km/h. nyt vaa ootan et pääsen ajaa.

    • Anonyymi

      Tiätääkö kukaan mistä saisi ch racing Wsm 50 katteita ja tarrasarjoja

    Ketjusta on poistettu 21 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 129
      3521
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      94
      3219
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2388
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1841
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1698
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1569
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1534
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1476
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1451
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      84
      1390
    Aihe