Kaipaan! Nyt äkkiä mun elämään. Olis parhaan liiton aika!
Vahva oinas(n) tai leijona(n)
13
1811
Vastaukset
- Kemu+
Ehkä vesimies tai vaakanainen sopivat paremmin. Ovat enemmän älyllisiä. Leijonien ja oinaitten "vahvuus" on ehkä vain itsekkyyttä?
- Kaksosmies
Haloo! Ehkä sitte vesimies(n) tai vaikka vaaka(n), vahvuudesta en osaa sanoa. Äkkiä tänne.
- minämii
Kaksosmies kirjoitti:
Haloo! Ehkä sitte vesimies(n) tai vaikka vaaka(n), vahvuudesta en osaa sanoa. Äkkiä tänne.
kaksosnainen???? ;-))))))
- Kaksosmies
minämii kirjoitti:
nythän tämä vallan monipuoliseksi menee. Joo kyllä! Nyt äkkiä vaikka kaksosnainen. Yks riittäs vallan hyvin.
- pitkäsäkin juoksussa
Tyhmä, omahyväinen, valehtelija, raivostuttava
aina oikeassa pitkälle tulevaisuuteen uudessakin ja hänelle oudossakin tilanteessa.
Pysy kaukana kaukana - säästyt paljolta. - minämii2
Kaksosmies kirjoitti:
nythän tämä vallan monipuoliseksi menee. Joo kyllä! Nyt äkkiä vaikka kaksosnainen. Yks riittäs vallan hyvin.
mussa asuu ainakin kolme eri ihmistä ;-))
taitaisin olla sulle liikaa???!! - Kaksosmies
minämii2 kirjoitti:
mussa asuu ainakin kolme eri ihmistä ;-))
taitaisin olla sulle liikaa???!!Vai oikein kolme?
Jaa - no - yhtä arkena, toista vikkonloppusin ja kolmas sitte juhlapyhinä. Ja aina samassa paketissa. Kuulostaa aika käytännölliseltä. Vähän niinku mun sukat. - määkin haluun
Kaksosmies kirjoitti:
Vai oikein kolme?
Jaa - no - yhtä arkena, toista vikkonloppusin ja kolmas sitte juhlapyhinä. Ja aina samassa paketissa. Kuulostaa aika käytännölliseltä. Vähän niinku mun sukat.te kaksoset olette niin ihanan raivostuttavia-hauskalla tavalla, että enks mä härkäkin pääsis mukaan! Naurettais yhessä
- Kaksosmies
määkin haluun kirjoitti:
te kaksoset olette niin ihanan raivostuttavia-hauskalla tavalla, että enks mä härkäkin pääsis mukaan! Naurettais yhessä
No ilman muuta. Äkkiä kun mietin niin sehän oliskin just mitä tässä tarttis: yks naurava härkä(n). Vaikka kyllä mulle kelpais sellanen raivohärkäkin(n). Ei tarttis kun punasen t-paidan ni sehän ois kimpussa koko ajan. Kuulostaa kivalta.
- pauliinalla
minämii kirjoitti:
Marilyn Monroe,oli myös kaksonen!
- täällä
määkin haluaisin kaksosmiehen... :)
- Kaksosmies
.. ei muuta kun hakemaan. Täällä ollaan edelleen. Ei nää toiset tainnu olla tarpeeks vahvoja kun kerta täällä vielä ollaan. Äkkiä ottamaan omasi..
- määkin haluun
Kaksosmies kirjoitti:
.. ei muuta kun hakemaan. Täällä ollaan edelleen. Ei nää toiset tainnu olla tarpeeks vahvoja kun kerta täällä vielä ollaan. Äkkiä ottamaan omasi..
älä mua unohda, luvattiin nauraa ! Jos et tuu äkkii tänne, mä tuun sinne !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voitaisko olla kavereita?
Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk295498Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin173177Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_161302Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.511283Oulaisten kaupunki tuomittiin maksamaan korvauksia
Mikäs juttu tämä on? Kaupunki syyllistänyt useamman vuoden koneyrittäjiä ja nyt tuomittu.231154PURRA TULEE !
Valtiovarainministeri Riika Purra, joka on lisäksi varapääministeri ja perussuomalaisten puheenjohtaja, tulee puoluesiht1501059Onko MOT tulossa Ähtärin valtuuston kokoukseen?
Esityslistan mukaan Ähtärin kaupunginvaltuuston valtapuolueet aikovat maanantaina estää tilintarkastajan laatiman raport43969- 125948
- 37844
- 142783