Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Vahva oinas(n) tai leijona(n)

Kaksosmies

Kaipaan! Nyt äkkiä mun elämään. Olis parhaan liiton aika!

13

1792

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kemu+

      Ehkä vesimies tai vaakanainen sopivat paremmin. Ovat enemmän älyllisiä. Leijonien ja oinaitten "vahvuus" on ehkä vain itsekkyyttä?

      • Kaksosmies

        Haloo! Ehkä sitte vesimies(n) tai vaikka vaaka(n), vahvuudesta en osaa sanoa. Äkkiä tänne.


      • minämii
        Kaksosmies kirjoitti:

        Haloo! Ehkä sitte vesimies(n) tai vaikka vaaka(n), vahvuudesta en osaa sanoa. Äkkiä tänne.

        kaksosnainen???? ;-))))))


      • Kaksosmies
        minämii kirjoitti:

        kaksosnainen???? ;-))))))

        nythän tämä vallan monipuoliseksi menee. Joo kyllä! Nyt äkkiä vaikka kaksosnainen. Yks riittäs vallan hyvin.


      • pitkäsäkin juoksussa

        Tyhmä, omahyväinen, valehtelija, raivostuttava
        aina oikeassa pitkälle tulevaisuuteen uudessakin ja hänelle oudossakin tilanteessa.

        Pysy kaukana kaukana - säästyt paljolta.


      • minämii2
        Kaksosmies kirjoitti:

        nythän tämä vallan monipuoliseksi menee. Joo kyllä! Nyt äkkiä vaikka kaksosnainen. Yks riittäs vallan hyvin.

        mussa asuu ainakin kolme eri ihmistä ;-))
        taitaisin olla sulle liikaa???!!


      • Kaksosmies
        minämii2 kirjoitti:

        mussa asuu ainakin kolme eri ihmistä ;-))
        taitaisin olla sulle liikaa???!!

        Vai oikein kolme?

        Jaa - no - yhtä arkena, toista vikkonloppusin ja kolmas sitte juhlapyhinä. Ja aina samassa paketissa. Kuulostaa aika käytännölliseltä. Vähän niinku mun sukat.


      • määkin haluun
        Kaksosmies kirjoitti:

        Vai oikein kolme?

        Jaa - no - yhtä arkena, toista vikkonloppusin ja kolmas sitte juhlapyhinä. Ja aina samassa paketissa. Kuulostaa aika käytännölliseltä. Vähän niinku mun sukat.

        te kaksoset olette niin ihanan raivostuttavia-hauskalla tavalla, että enks mä härkäkin pääsis mukaan! Naurettais yhessä


      • Kaksosmies
        määkin haluun kirjoitti:

        te kaksoset olette niin ihanan raivostuttavia-hauskalla tavalla, että enks mä härkäkin pääsis mukaan! Naurettais yhessä

        No ilman muuta. Äkkiä kun mietin niin sehän oliskin just mitä tässä tarttis: yks naurava härkä(n). Vaikka kyllä mulle kelpais sellanen raivohärkäkin(n). Ei tarttis kun punasen t-paidan ni sehän ois kimpussa koko ajan. Kuulostaa kivalta.


      • pauliinalla
        minämii kirjoitti:

        kaksosnainen???? ;-))))))

        Marilyn Monroe,oli myös kaksonen!


    • täällä

      määkin haluaisin kaksosmiehen... :)

      • Kaksosmies

        .. ei muuta kun hakemaan. Täällä ollaan edelleen. Ei nää toiset tainnu olla tarpeeks vahvoja kun kerta täällä vielä ollaan. Äkkiä ottamaan omasi..


      • määkin haluun
        Kaksosmies kirjoitti:

        .. ei muuta kun hakemaan. Täällä ollaan edelleen. Ei nää toiset tainnu olla tarpeeks vahvoja kun kerta täällä vielä ollaan. Äkkiä ottamaan omasi..

        älä mua unohda, luvattiin nauraa ! Jos et tuu äkkii tänne, mä tuun sinne !


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2237
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2063
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1678
    4. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1496
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1490
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1387
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1354
    8. 52
      1248
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1190
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1179
    Aihe