Kaipaan! Nyt äkkiä mun elämään. Olis parhaan liiton aika!
Vastaukset 13
- Kemu+
Ehkä vesimies tai vaakanainen sopivat paremmin. Ovat enemmän älyllisiä. Leijonien ja oinaitten "vahvuus" on ehkä vain itsekkyyttä?
- Kaksosmies
Haloo! Ehkä sitte vesimies(n) tai vaikka vaaka(n), vahvuudesta en osaa sanoa. Äkkiä tänne.
- minämii
Kaksosmies kirjoitti:
Haloo! Ehkä sitte vesimies(n) tai vaikka vaaka(n), vahvuudesta en osaa sanoa. Äkkiä tänne.
kaksosnainen???? ;-))))))
- Kaksosmies
minämii kirjoitti:
nythän tämä vallan monipuoliseksi menee. Joo kyllä! Nyt äkkiä vaikka kaksosnainen. Yks riittäs vallan hyvin.
- pitkäsäkin juoksussa
Tyhmä, omahyväinen, valehtelija, raivostuttava
aina oikeassa pitkälle tulevaisuuteen uudessakin ja hänelle oudossakin tilanteessa.
Pysy kaukana kaukana - säästyt paljolta. - minämii2
Kaksosmies kirjoitti:
nythän tämä vallan monipuoliseksi menee. Joo kyllä! Nyt äkkiä vaikka kaksosnainen. Yks riittäs vallan hyvin.
mussa asuu ainakin kolme eri ihmistä ;-))
taitaisin olla sulle liikaa???!! - Kaksosmies
minämii2 kirjoitti:
mussa asuu ainakin kolme eri ihmistä ;-))
taitaisin olla sulle liikaa???!!Vai oikein kolme?
Jaa - no - yhtä arkena, toista vikkonloppusin ja kolmas sitte juhlapyhinä. Ja aina samassa paketissa. Kuulostaa aika käytännölliseltä. Vähän niinku mun sukat. - määkin haluun
Kaksosmies kirjoitti:
Vai oikein kolme?
Jaa - no - yhtä arkena, toista vikkonloppusin ja kolmas sitte juhlapyhinä. Ja aina samassa paketissa. Kuulostaa aika käytännölliseltä. Vähän niinku mun sukat.te kaksoset olette niin ihanan raivostuttavia-hauskalla tavalla, että enks mä härkäkin pääsis mukaan! Naurettais yhessä
- Kaksosmies
määkin haluun kirjoitti:
te kaksoset olette niin ihanan raivostuttavia-hauskalla tavalla, että enks mä härkäkin pääsis mukaan! Naurettais yhessä
No ilman muuta. Äkkiä kun mietin niin sehän oliskin just mitä tässä tarttis: yks naurava härkä(n). Vaikka kyllä mulle kelpais sellanen raivohärkäkin(n). Ei tarttis kun punasen t-paidan ni sehän ois kimpussa koko ajan. Kuulostaa kivalta.
- pauliinalla
minämii kirjoitti:
Marilyn Monroe,oli myös kaksonen!
- täällä
määkin haluaisin kaksosmiehen... :)
- Kaksosmies
.. ei muuta kun hakemaan. Täällä ollaan edelleen. Ei nää toiset tainnu olla tarpeeks vahvoja kun kerta täällä vielä ollaan. Äkkiä ottamaan omasi..
- määkin haluun
Kaksosmies kirjoitti:
.. ei muuta kun hakemaan. Täällä ollaan edelleen. Ei nää toiset tainnu olla tarpeeks vahvoja kun kerta täällä vielä ollaan. Äkkiä ottamaan omasi..
älä mua unohda, luvattiin nauraa ! Jos et tuu äkkii tänne, mä tuun sinne !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 751220
Olet nainen ollut vaikein rasti
Eniten olet tunteitani myllännyt ja niitä kuluttanut, ja tuottanut. 🤔821127Kuhmolainen opettaja tuomittu vainoamisesta
https://yle.fi/a/74-20248184 ”Kuusikymppinen kuhmolaisnainen piinasi naapureitaan lähes kahdeksan vuoden ajan. Nainen241085Anteeksi J-mies
Anteeksi että myötävaikutin siihen että rakastuit minuun, jota et voi koskaan saada. Viimeksi kun näimme ja katselimme t129955Elämäni biisi -paljastus: Tänä lauantaina 26.9. nämä julkkikset istahtavat sinisille sohville!
Katsotko Elämäni biisiä? Elämäni biisi on monen suomalaisen suosikki. Vieraslista lauantaina 26.9. tarjoilee vieraita m6908- 60854
Mihin Asiakirjat ovat voineet kunnasta kadota???
LUE kuinka verorahoja haaskattiin Yle: Ähtärin pandalaskelmat salattiin ja hukattiin - Satakunnan Kansa https://share.73724Mitä muuta on olemassa kuin lisääntyminen
Jos mies ei pääse lisääntymään niin mikä hänen osansa elämässä on? mitä jää jäljelle? Hän on vain muiden palvelija kok132682Ähtäri on taas TV: n ja radion ykkösuutinen
Uusi podcast on julkaistu ja on nyt kuunneltavissa. Mot on tehnyt hyvää työtä! Mikko Savola ja kepu ei ota mitään vast50652Siinä kävi mies nyt niin että tämä ämmä muuttaa ulkomaille
Vuonojen maa kutsuu, joten ei hätää. Et kuule minusta enää. 😂 Lycka till! Ämmä riittää.80632- 48537
Miten sinä voit?
Kysytkö kukaan sitä sinulta? Olen huomannut, että jos kohtaa empaattisen ihmisen ja hän kysyy noin, saattaa padot murtua90530- 25512
- 36495
Suomen 4. seksikkäin mies Miika Nousiaisen tilalle - Pitääkö olla huolissaan palaa tv:seen
Suosittu keskusteluohjelma tekee paluun. Tällä kertaa panelistina ei jatka enää Miika Nousiainen, vaan hänen tilalleen t11490- 109480
- 43467
Moottoripyöräonnettomuus
Mopomiitissä tapahtunut onnettomuus ja uutisointi. Ajoradan ylityksen vaarallisuudesta ei mitään uutisointia. Ei myöskää40448- 19446
Uusi ruokapaikka
Tuleeko Haapavedelle uusi lounaspaikka ,haetaan kokkia? Uusi firma kyseessä12398