Onkos totta?

Miehaluuntietää

Että ravut ovat romantikkoja?

7

1247

Vastaukset 7

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ainakin

on.

• Zara:)

Itse ainakin olen! ihan ehdottomasti :)
      Ja luulen että useimmat Ravut on!
      en oo ainakaan tavannut yhtään rapua joka ei jollain tavalla ois romanttinen..

• rapu myös

huh

• Miekkonen-

Minun vaimoni on rapu ja mielestäni erittäin romanttinen ja kaipaa paljon läheisyyttä.

• romanttinen rapu

on on aivan hurjan romanttisia.

• Rapumies06

Rapu tosiaankin jopa jo liiankin romanttinen... ainakin mä, ei välttämättä hyvä piirre miehessä.. näinä kovina aikoina.

• AE'

Hmm... Minulla on hieman jakautunut persoonallisuus, ja minä tavallaan olen romantiikko. Mutta toisaalta minä myös vihaan rakkautta. (älkää uskoko liikaa, saatan nimittäin valehdella itselleni:)
      Tai no.. ennen ainakin olin romantiikko. Joo, no ehkä se on lähinnä niin että en usko aitoon rakkauteen. Tai luulen että se on todella harvinaista. Siis kaikillahan on erilainen käsitys rakkaudesta, eli tarkoitan juuri tätä minun...
      Minä kuitenkin rakastun vain harvoihin ja valittuihin, enkä kuitenkaan näytä ikinä tunteitani, monesta järkevästäkin syystä, ja vaikutan päältäpäin aika viileältä varmaan. Mutta (hyvin) deep down inside olen kyllä jonkinlainen romantiikko. Haaveilen niinsanotuista satujen prinsseistä, tai jostakusta joka on täysin samanlainen kuin minä, ja ymmärtää minua täysin (en usko että tällaisia ihmisiä on olemassa). Olen kyllä aika nuori, alle 20 (en sano tarkkaa ikää ettei kukaan tunnista :) mutta en ole ollut kenenkään kanssa ikinä yhdessä, enkä koskaan tulekaan olemaan varmaan. En kaipaa haleja muka rakkauden nimeissä ja valheita, tai olla ns. lemmikkieläimenä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 160
      1684
    2. Onko kaivattusi seksipommi?

Minun kaivattuni on😅😍
      Ikävä
      73
      1190
    3. Hyvää yötä kivalle miehelle!

Samasta kylästä! 😊
      Ikävä
      113
      888
    4. Realistisesti

Miten toivoisit, että asiat etenisivät hänen kanssaan? Kuka tekisi mitä?
      Ikävä
      93
      780
    5. Oletkohan tajunnut mitä olen päättänyt

En tule koskaan, ikinä, sanomaan sinulle mitään, ei tervehtimistä, ei aloitetta, ei katsetta, ei mitään, koska et ole si
      Ikävä
      37
      567
    6. Olen osastolla

Henkisesti olen aivan rikki siitä mitä olen tehnyt. Lisäksi olen vakavasti sairas. Verikokeet kertoo sen.
      Ikävä
      41
      562
    7. Minkälaista ajattelisit elämänne olevan

jos olisit kaivattusi kanssa yhdessä?
      Ikävä
      52
      555
    8. Sinulle nainen

Koitan vihdoin jättäytyä täältä pois. Taas koko illan tänne tullut vain jotain pilkkaus viestejä, ei jaksa tuollaista. M
      Ikävä
      74
      500
    9. Miksi et edistä asiaa...

Kaivattusi suhteen??
      Ikävä
      37
      449
    10. millaiset hiukset

kaivatullasi on? :)
      Ikävä
      28