Että ravut ovat romantikkoja?
Onkos totta?
7
1027
Vastaukset
- ainakin
on.
- Zara:)
Itse ainakin olen! ihan ehdottomasti :)
Ja luulen että useimmat Ravut on!
en oo ainakaan tavannut yhtään rapua joka ei jollain tavalla ois romanttinen..- rapu myös
huh
- Miekkonen-
Minun vaimoni on rapu ja mielestäni erittäin romanttinen ja kaipaa paljon läheisyyttä.
- romanttinen rapu
on on aivan hurjan romanttisia.
- Rapumies06
Rapu tosiaankin jopa jo liiankin romanttinen... ainakin mä, ei välttämättä hyvä piirre miehessä.. näinä kovina aikoina.
- AE'
Hmm... Minulla on hieman jakautunut persoonallisuus, ja minä tavallaan olen romantiikko. Mutta toisaalta minä myös vihaan rakkautta. (älkää uskoko liikaa, saatan nimittäin valehdella itselleni:)
Tai no.. ennen ainakin olin romantiikko. Joo, no ehkä se on lähinnä niin että en usko aitoon rakkauteen. Tai luulen että se on todella harvinaista. Siis kaikillahan on erilainen käsitys rakkaudesta, eli tarkoitan juuri tätä minun...
Minä kuitenkin rakastun vain harvoihin ja valittuihin, enkä kuitenkaan näytä ikinä tunteitani, monesta järkevästäkin syystä, ja vaikutan päältäpäin aika viileältä varmaan. Mutta (hyvin) deep down inside olen kyllä jonkinlainen romantiikko. Haaveilen niinsanotuista satujen prinsseistä, tai jostakusta joka on täysin samanlainen kuin minä, ja ymmärtää minua täysin (en usko että tällaisia ihmisiä on olemassa). Olen kyllä aika nuori, alle 20 (en sano tarkkaa ikää ettei kukaan tunnista :) mutta en ole ollut kenenkään kanssa ikinä yhdessä, enkä koskaan tulekaan olemaan varmaan. En kaipaa haleja muka rakkauden nimeissä ja valheita, tai olla ns. lemmikkieläimenä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166010Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324107- 823362
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182996Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522064Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882004Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui431817- 1431795
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569