Että ravut ovat romantikkoja?
Onkos totta?
7
1090
Vastaukset
- ainakin
on.
- Zara:)
Itse ainakin olen! ihan ehdottomasti :)
Ja luulen että useimmat Ravut on!
en oo ainakaan tavannut yhtään rapua joka ei jollain tavalla ois romanttinen..- rapu myös
huh
- Miekkonen-
Minun vaimoni on rapu ja mielestäni erittäin romanttinen ja kaipaa paljon läheisyyttä.
- romanttinen rapu
on on aivan hurjan romanttisia.
- Rapumies06
Rapu tosiaankin jopa jo liiankin romanttinen... ainakin mä, ei välttämättä hyvä piirre miehessä.. näinä kovina aikoina.
- AE'
Hmm... Minulla on hieman jakautunut persoonallisuus, ja minä tavallaan olen romantiikko. Mutta toisaalta minä myös vihaan rakkautta. (älkää uskoko liikaa, saatan nimittäin valehdella itselleni:)
Tai no.. ennen ainakin olin romantiikko. Joo, no ehkä se on lähinnä niin että en usko aitoon rakkauteen. Tai luulen että se on todella harvinaista. Siis kaikillahan on erilainen käsitys rakkaudesta, eli tarkoitan juuri tätä minun...
Minä kuitenkin rakastun vain harvoihin ja valittuihin, enkä kuitenkaan näytä ikinä tunteitani, monesta järkevästäkin syystä, ja vaikutan päältäpäin aika viileältä varmaan. Mutta (hyvin) deep down inside olen kyllä jonkinlainen romantiikko. Haaveilen niinsanotuista satujen prinsseistä, tai jostakusta joka on täysin samanlainen kuin minä, ja ymmärtää minua täysin (en usko että tällaisia ihmisiä on olemassa). Olen kyllä aika nuori, alle 20 (en sano tarkkaa ikää ettei kukaan tunnista :) mutta en ole ollut kenenkään kanssa ikinä yhdessä, enkä koskaan tulekaan olemaan varmaan. En kaipaa haleja muka rakkauden nimeissä ja valheita, tai olla ns. lemmikkieläimenä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP haluaa LISÄÄ veroja bensa-autoille!
Sdp:n vaihtoehtobudjetti esittää polttomoottoriautoille lisää veroja Sdp esittää tuoreessa vaihtoehtobudjetissaan verot22717965Riikka se jytkytti BKT:stä nyt 0,3 prosenttia pois
Ja vain kolmessa kuukaudessa! Vuositasollahan tuo tarkoittaa reilun prosentin pudotusta. Pärjäisi varmaan lasketteluss6910262Vasemmistoaate on aatteista jaloin
Kaikki saavat ja kukaan ei jää ilman. Kuka tuollaista voisi vastustaa?3076698Persut: haluamme lisää veroja!
Lisää lisää veroja huutaa persukuoro. Veroila Suomi nousuun! "Uusi matkailuvero eli matkailijamaksu peritään esimerki224489Mihin kaikkeen sinä ihastuit hänessä
Mikä oli se asia mikä vei jalat altasi? ❤️ Oliko jotain erityistä tilannetta vai tunne? Kenties monen sattuman summa? Ai443342Brittiläinen vasemmistolehti: Sanna Marin oli vihdoin rehellinen
Nyt tulee pahasti lunta tupaan Seiskan tähtitytölle. Ex-pääministerin kirjaa arvostellaan latteuksista ja itsekehusta.743184"Purra löylytti oppositiota", sanoi naistoimittaja Pöllöraadissa
Kyllä, Purra tekee juuri sitä työtä mitä hänen tuossa asemassa pitää tehdä, hän antaa oppositiolle takaisin samalla mita1122885Alexander C. G. riisti demari-Veijolta arvonimen
"Stubb myönsi 66 arvonimeä ja peruutti yhden arvonimen. Presidentti Tarja Halonen myönsi Baltzarille kulttuurineuvoksen892370MTV: Timo Jutila lataa suoraa tekstiä Pippa Laukan tylystä kritiikistä tosi-tv-kuvausten jälkeen
Juti sai kuulla kyllä kunniansa Olet mitä syöt -ohjelmassa elintavoistaan! Toki olihan siinä aika paljon rasvaista syötä201537Jos samassa autossa istuu romani, somali ja venäläinen, kuka ajaa?
Arvioiden mukaan romanit lähtivät noin 1000-luvulla liikkeelle pohjois-Intiasta. Nyt 1000 vuotta myöhemmin he ovat levit181376