Onkos totta?

Miehaluuntietää

Että ravut ovat romantikkoja?

7

1247

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ainakin

      on.

    • Zara:)

      Itse ainakin olen! ihan ehdottomasti :)
      Ja luulen että useimmat Ravut on!
      en oo ainakaan tavannut yhtään rapua joka ei jollain tavalla ois romanttinen..

      • rapu myös

        huh


    • Miekkonen-

      Minun vaimoni on rapu ja mielestäni erittäin romanttinen ja kaipaa paljon läheisyyttä.

    • romanttinen rapu

      on on aivan hurjan romanttisia.

    • Rapumies06

      Rapu tosiaankin jopa jo liiankin romanttinen... ainakin mä, ei välttämättä hyvä piirre miehessä.. näinä kovina aikoina.

    • AE'

      Hmm... Minulla on hieman jakautunut persoonallisuus, ja minä tavallaan olen romantiikko. Mutta toisaalta minä myös vihaan rakkautta. (älkää uskoko liikaa, saatan nimittäin valehdella itselleni:)
      Tai no.. ennen ainakin olin romantiikko. Joo, no ehkä se on lähinnä niin että en usko aitoon rakkauteen. Tai luulen että se on todella harvinaista. Siis kaikillahan on erilainen käsitys rakkaudesta, eli tarkoitan juuri tätä minun...
      Minä kuitenkin rakastun vain harvoihin ja valittuihin, enkä kuitenkaan näytä ikinä tunteitani, monesta järkevästäkin syystä, ja vaikutan päältäpäin aika viileältä varmaan. Mutta (hyvin) deep down inside olen kyllä jonkinlainen romantiikko. Haaveilen niinsanotuista satujen prinsseistä, tai jostakusta joka on täysin samanlainen kuin minä, ja ymmärtää minua täysin (en usko että tällaisia ihmisiä on olemassa). Olen kyllä aika nuori, alle 20 (en sano tarkkaa ikää ettei kukaan tunnista :) mutta en ole ollut kenenkään kanssa ikinä yhdessä, enkä koskaan tulekaan olemaan varmaan. En kaipaa haleja muka rakkauden nimeissä ja valheita, tai olla ns. lemmikkieläimenä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      129
      1370
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      121
      1219
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      102
      1020
    4. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      283
      909
    5. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      114
      888
    6. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      40
      804
    7. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      21
      763
    8. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      755
    9. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      52
      729
    10. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      629
    Aihe