Onkos totta?

Miehaluuntietää

Että ravut ovat romantikkoja?

7

1228

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ainakin

on.

• Zara:)

Itse ainakin olen! ihan ehdottomasti :)
      Ja luulen että useimmat Ravut on!
      en oo ainakaan tavannut yhtään rapua joka ei jollain tavalla ois romanttinen..

• rapu myös

huh

• Miekkonen-

Minun vaimoni on rapu ja mielestäni erittäin romanttinen ja kaipaa paljon läheisyyttä.

• romanttinen rapu

on on aivan hurjan romanttisia.

• Rapumies06

Rapu tosiaankin jopa jo liiankin romanttinen... ainakin mä, ei välttämättä hyvä piirre miehessä.. näinä kovina aikoina.

• AE'

Hmm... Minulla on hieman jakautunut persoonallisuus, ja minä tavallaan olen romantiikko. Mutta toisaalta minä myös vihaan rakkautta. (älkää uskoko liikaa, saatan nimittäin valehdella itselleni:)
      Tai no.. ennen ainakin olin romantiikko. Joo, no ehkä se on lähinnä niin että en usko aitoon rakkauteen. Tai luulen että se on todella harvinaista. Siis kaikillahan on erilainen käsitys rakkaudesta, eli tarkoitan juuri tätä minun...
      Minä kuitenkin rakastun vain harvoihin ja valittuihin, enkä kuitenkaan näytä ikinä tunteitani, monesta järkevästäkin syystä, ja vaikutan päältäpäin aika viileältä varmaan. Mutta (hyvin) deep down inside olen kyllä jonkinlainen romantiikko. Haaveilen niinsanotuista satujen prinsseistä, tai jostakusta joka on täysin samanlainen kuin minä, ja ymmärtää minua täysin (en usko että tällaisia ihmisiä on olemassa). Olen kyllä aika nuori, alle 20 (en sano tarkkaa ikää ettei kukaan tunnista :) mutta en ole ollut kenenkään kanssa ikinä yhdessä, enkä koskaan tulekaan olemaan varmaan. En kaipaa haleja muka rakkauden nimeissä ja valheita, tai olla ns. lemmikkieläimenä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?

Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial
      Maailman menoa
      1
      1556
    2. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      91
      1468
    3. Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot

Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks
      Kaste
      422
      1041
    4. Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä

Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva
      Maailman menoa
      194
      916
    5. Mitä haluaisit

Tehdä kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      116
      810
    6. Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."

Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt
      Suomalaiset julkkikset
      2
      777
    7. Pirkanlinna yleisötapahtuma

Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks
      Ähtäri
      42
      741
    8. Kuka omistaa keltaisen vanhan aravan?

Pitäs saada rakennuksen omistajaan yhteys, rappukäytävät on siivottomassa kunnossa. Hiekkaa ja roskia rappusissa, lisäks
      Haapavesi
      29
      730
    9. Känsäkoura ja hotelli

Tietoa kuka ostanut?
      Kuhmo
      7
      704
    10. Nostetaanko nainen kissa pöydälle?

Ja selvitetään nämä tunteet?
      Ikävä
      60