Auttakaas... Haluaisin löytää jostain seuraavan tapaisen leikin säännöt. Joskus ollaan tätä partiossa pelattu, tästä varmaan on erilaisia versioita. Siis, istutaan ringissä ja on kaksi joukkuetta, huivilliset ja huivittomat. On sellaiset laput, joissa lukee kaikkien nimet ja jokaiselle jaetaan joku lappu. Joukkueen tavoitteena on saada "sohvalle" pelkästään oman joukkueen edustajia. Eli tässä on siis sohva, johon mahtuu neljä henkee istumaan... Aina sanotaan joku nimi, ja se jolla on se nimi lapussaan, tulee istumaan tyhjälle paikalle ja ne vaihtaa lappuja tai jotain... Tietääkö kukaan oisko tän säännöt jossain netissä, tai osaisko joku selittää ne säännöt kunnolla ??? Kiitos!
Tietääkö kukaan tätä leikkiä ?
leikin kadottanut
1
3811
Vastaukset
- aikkuli
fyra/sex på soffan(kai). Mä en kyllä just nyt muista tarkkaan, miten se menee. Ideana on siis joo saada oman joukkueen jäsenet sohvalle. Jotenkin niin se menee, että osa istuu sohvalla, osa lattialla. jokaisella on lappu jossa on nimi. Mä en muista, kuka saa sanoo nimen. Mutta ideana on muistaa, kellä on mikäkin lappu. Pitää osata kutsuu niitä omia joukkuekaveria. Ja koko ajan pelataan niillä lapuissa olevilla nimillä.
Jo, eipä varmaan auttanu paljoo;)
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisten vaalit, hyvä alku mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus64185Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va972327Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J611009Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?186880Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va38871- 47864
- 34831
- 36796
Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke119785Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.35782