Minä nautin munanpohjia myöten kun potkupellet hävesi Azereille.
Kyllä siinä hehkutettiin lähtiissä voittoa, tasuria ei suostuttu edes ajattelemaan.
Ennen kommunistit nousee valtaan Suomessa, ennenkuin potkupellet pääsee arvokisoihin. Homoja koko revohka.
HAH HAH HAH HAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
LANDEPAUKKU,
2
231
Vastaukset
- Kemin Into
olisi tehnyt tun reissun, niin saman verran olisi "pisteitä" tullut. Ho ho hoo.
- peter-k
Jalkapallo ja jääkiekko ovat ainoat lajit, joilla hesalaiset ovat pyrkineet uhoamaan. Nyt tulee takkiin joka tuutista, ja Jeret tappelevat kapakoissa turhuuttaan ! Kyllä asia on selvä: Suomea, sen taloutta, urheilua ym. pitävät pystyssä Suomen uljaat maakunnat! Hesa vain kuluttaa ja elää siivellä, kun me menestytään. Ajatelkaa esim talviurheilua, josta Hesa-media kieltäytyi kirjoittamasta. Taitaa olla alle kylätason tuo meidän ns. "metropoli" ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 893412
- 1033076
- 532292
- 211812
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201715Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..111660Olisitpa rakkaimpani
Kaipaan sinua. Ikävä sinun läsnäoloa ja kaikkea sinussa. Päivistä, jolloin nähdään tulee onnellisia päiviä. Sinun seuras61638Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein221478Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131401Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin381384