Tarjolla on kahvia/teetä ja korvapuusteja. Olkaa hyvä, ottakaa!
Täytin 46 vuotta. Ei tule enää näitä välisyntymäpäiviä juhlittua mitenkään sen paremmin, ei ole enää niin väliä...
Kahvia ja pullaa
110
4568
Vastaukset
- kyllähän tässä jo
kahvee maistuu...otan myös korvapuustin jos et läpsäytä kovin kovasti:))
Onnee paljon tomppa!- tomppa2006
...kovasti. Otatko vielä toisen kupillisen kahvia?
- en ehdi juoda
tomppa2006 kirjoitti:
...kovasti. Otatko vielä toisen kupillisen kahvia?
lisää kun pitää kiiruhtaa töihin..kiitti vaan,olit keittänyt hyvää kahvia:))
Ha en trevlig dag:))) - tomppa2006
en ehdi juoda kirjoitti:
lisää kun pitää kiiruhtaa töihin..kiitti vaan,olit keittänyt hyvää kahvia:))
Ha en trevlig dag:)))...työpäivää sinulle. Poikkea kahvi- tai ruokatunnilla, jos ehdit.
- juomaan kupposen
tomppa2006 kirjoitti:
...työpäivää sinulle. Poikkea kahvi- tai ruokatunnilla, jos ehdit.
kuumaa jos ehdin:))
- tomppa2006
juomaan kupposen kirjoitti:
kuumaa jos ehdin:))
tervetullut, koska vaan...
HA en trevlig dag! - sun hyvää kahvias
tomppa2006 kirjoitti:
tervetullut, koska vaan...
HA en trevlig dag!päivällä mutta kun en joutanut millään kupposelle kuumaa. Niin oli taas kiiruspäivä:((
- tomppa2006
sun hyvää kahvias kirjoitti:
päivällä mutta kun en joutanut millään kupposelle kuumaa. Niin oli taas kiiruspäivä:((
...juoraan kaffetta nyt ja syörään pullaa, eiks vaan?
- mulla on jo
tomppa2006 kirjoitti:
...juoraan kaffetta nyt ja syörään pullaa, eiks vaan?
mukissa mutta pullaa tekee mieli:)) Joten heittäisitkö yhden puustin mullekkin?
- tomppa2006
mulla on jo kirjoitti:
mukissa mutta pullaa tekee mieli:)) Joten heittäisitkö yhden puustin mullekkin?
...yksi puusti, saat vielä pusun kaupan päälle!
*moiskis* - maistuu tuo
tomppa2006 kirjoitti:
...yksi puusti, saat vielä pusun kaupan päälle!
*moiskis*pulla vielä paremmalle:))
*punastelee*
- vaan,
onneksk olkoon.Sinäkin rupeat olemaan miehen iässä.
- tomppa2006
...toisinaan jopa vanhaksi, ajatukset silti melkein kuin pikkupojalla...?
- blackwomans
Parhaimmat onnittelut,perässä tullaan.
Kiitos otan mielellänii kupin mustaa kahvia,pullasta en niinkään tiedä,
pitää ajatella linjojaan:))
Nooh jos nyt tänmän kerran yhden ottaisi,kiitos:))- tomppa2006
...halauksesta, tuntui hyvältä.
Jotkut sanovat tähän linjojen ajatteluun: "Syö nisua, se kasvattaa..." No joo, tää nyt oli tällänen ajatelma sinulle vielä niin nuorelle naiselle? - blackwomans
tomppa2006 kirjoitti:
...halauksesta, tuntui hyvältä.
Jotkut sanovat tähän linjojen ajatteluun: "Syö nisua, se kasvattaa..." No joo, tää nyt oli tällänen ajatelma sinulle vielä niin nuorelle naiselle?Ajattele nyt miten minulle kävisi jos söisin paljon nisua,ei mahtuisi enää vaatteet päälle.
Siinä sit bosat pullottaisi pukujen ulkopuolella:))
Parempi on pitää itsensä kunnossa,ettei tarvitsisi tunkilla ylös hepan ja mopon selkään nousta.
Enää et mulle tollasia tuhmia juttuja kirjoittele:))) - tomppa2006
blackwomans kirjoitti:
Ajattele nyt miten minulle kävisi jos söisin paljon nisua,ei mahtuisi enää vaatteet päälle.
Siinä sit bosat pullottaisi pukujen ulkopuolella:))
Parempi on pitää itsensä kunnossa,ettei tarvitsisi tunkilla ylös hepan ja mopon selkään nousta.
Enää et mulle tollasia tuhmia juttuja kirjoittele:)))...sait kasvoille oikein leveän virneen, "bosat pullottaisi", heh!
En kirjoittele tuhmiä, vaan seuraavaksi kerron, että...
....suomalainen pulla on erittäin hyvä nostamaan veren sokeriarvoja, paljon parempi kuin jotkut pipparit tai leivonnaiset. Pullassa on perinteitä, jo esi-isämme nauttivat pullaa ennen pellolle menoa...? - blackwomans
tomppa2006 kirjoitti:
...sait kasvoille oikein leveän virneen, "bosat pullottaisi", heh!
En kirjoittele tuhmiä, vaan seuraavaksi kerron, että...
....suomalainen pulla on erittäin hyvä nostamaan veren sokeriarvoja, paljon parempi kuin jotkut pipparit tai leivonnaiset. Pullassa on perinteitä, jo esi-isämme nauttivat pullaa ennen pellolle menoa...?Vai pullaa ennen pellolle menoa,kas kun ei :))
Parempi konsti verensokerin nostattamiseen on hunaja.
Pieni määrä hunajaa nautittuna nostaa verensokerin hetkessä.
Jos todella on kyse alhaisesta verensokerista.
Taitaa alkaa Tompalla hormonit hyrräämään,on jutut siihen viittaavia:))) - tomppa2006
blackwomans kirjoitti:
Vai pullaa ennen pellolle menoa,kas kun ei :))
Parempi konsti verensokerin nostattamiseen on hunaja.
Pieni määrä hunajaa nautittuna nostaa verensokerin hetkessä.
Jos todella on kyse alhaisesta verensokerista.
Taitaa alkaa Tompalla hormonit hyrräämään,on jutut siihen viittaavia:)))...on kyllä hyvä verensokerin nostattaja! Hunaja on itselleni, vaan jotenkin liian makeaa. En muista, koska olisin suuhuni laittanut...
Se on tämä kevät, mikä hormonitoimintaan vaikuttaa?
Ensimmäinen virkkeesi... pullaa ennen pellolle menoa,kas kun ei...? Aiheutti näyttöpäätteeni tahriintumisen kahviin ja pullaan, heh!
- kikakakkonen
Onnea onnea vaan, punainen tupa ja perunamaa :)
Kiitos hyvistä pullista!- tomppa2006
...mukava kuulla, että pulli...eikun pulla maistui.
Otatko santsikupin kahvia? - kikakakkonen
tomppa2006 kirjoitti:
...mukava kuulla, että pulli...eikun pulla maistui.
Otatko santsikupin kahvia?,,,kuppi riittää kun teeimmeisiä noin muutoin olen :)
- tomppa2006
kikakakkonen kirjoitti:
,,,kuppi riittää kun teeimmeisiä noin muutoin olen :)
...iltapäivätee? Täällä olisi vielä korvapuusteja jäljellä...
Helmiä hetket elämän tään,
onnea sulle toivotan tänään
aurinko paistakoon tähänkin päivään!- tomppa2006
...oikein runon kirjoitit minulle,
kahvia vai teetä saan tarjota sinulle? tomppa2006 kirjoitti:
...oikein runon kirjoitit minulle,
kahvia vai teetä saan tarjota sinulle?kahvia kiitos ;)
- tomppa2006
mamma-66 kirjoitti:
kahvia kiitos ;)
*rientää kahvikupin ja kahvipannun kanssa paikalle*
Olkaa hyvä! tomppa2006 kirjoitti:
*rientää kahvikupin ja kahvipannun kanssa paikalle*
Olkaa hyvä!ja pullanhan leivoit itse (siis suoraan leipomon kautta)... mites muuten on synttäripäivä kulunut?
Aurinko ainakin paistaa ja linnut virittelee sointujaan jos jonkinmoisia...- tomppa2006
mamma-66 kirjoitti:
ja pullanhan leivoit itse (siis suoraan leipomon kautta)... mites muuten on synttäripäivä kulunut?
Aurinko ainakin paistaa ja linnut virittelee sointujaan jos jonkinmoisia......olen kova poika leipomaan.
Olen ihan yksikseni täällä kotosalla tai on minulla mouruava kissa kaverina. Ihan hyvin päivä on mennyt, ei valittamista, mukavia pullakahvivieraita on käynyt... tomppa2006 kirjoitti:
...olen kova poika leipomaan.
Olen ihan yksikseni täällä kotosalla tai on minulla mouruava kissa kaverina. Ihan hyvin päivä on mennyt, ei valittamista, mukavia pullakahvivieraita on käynyt...mirrin kanssa :D no sehän mukavaa... minä tein pientä kuntamatkailua tuossa heti aamusta ja löysinpäs edullisia tykötarpeita remonttiinkin samalla reissulla (melkein pieneen lottovoittoon voisi verrata)
- tomppa2006
mamma-66 kirjoitti:
mirrin kanssa :D no sehän mukavaa... minä tein pientä kuntamatkailua tuossa heti aamusta ja löysinpäs edullisia tykötarpeita remonttiinkin samalla reissulla (melkein pieneen lottovoittoon voisi verrata)
...tykötarpeita tarvitaan aina. Ei koskaan tiedä milloin mielettömät remonttihalut iskevät ja silloin se ei saa olla tarvikkeista kiinni...?
Kävin minäkin sen verran kaupungilla, että kävin lounasravintolassa syömässä Mousakan, olen suuri kreikkalaisen ruuan ystävä! tomppa2006 kirjoitti:
...tykötarpeita tarvitaan aina. Ei koskaan tiedä milloin mielettömät remonttihalut iskevät ja silloin se ei saa olla tarvikkeista kiinni...?
Kävin minäkin sen verran kaupungilla, että kävin lounasravintolassa syömässä Mousakan, olen suuri kreikkalaisen ruuan ystävä!suoraan pakastealtaalta uuniin Mozzarellaa nautiskelin pahimpaan nälkään juuri ja samalla annoin karvatassuille päiväruuat :D
Kreikkalainen ruoka on todella taivaallista, sitä vaan saa todella harvoin näillä leveyspiireillä...- tomppa2006
mamma-66 kirjoitti:
suoraan pakastealtaalta uuniin Mozzarellaa nautiskelin pahimpaan nälkään juuri ja samalla annoin karvatassuille päiväruuat :D
Kreikkalainen ruoka on todella taivaallista, sitä vaan saa todella harvoin näillä leveyspiireillä......on myös elämäsi eläin kotona...karvatassu!
On se jotain nälkäänsä syötävä, pizza on ihan OK. Monasti on niin laiska olo, ettei jaksa lähteä edes ulos syömään...? tomppa2006 kirjoitti:
...on myös elämäsi eläin kotona...karvatassu!
On se jotain nälkäänsä syötävä, pizza on ihan OK. Monasti on niin laiska olo, ettei jaksa lähteä edes ulos syömään...?kyllä monikossa äkkipäätä laskien 7 kappaleita noita erilaisia tassuttelijoita tuossa häärää, (noista 4 häkissä lähinnä turvallisuus syistä) eli siis puput ja koirat
-siivousta,pesua ja harjaamista riittää näillä keleillä... ja pianhan puppelitkin saa taas ulkotarhaan (kun yöpakkaset loppuu)- tomppa2006
mamma-66 kirjoitti:
kyllä monikossa äkkipäätä laskien 7 kappaleita noita erilaisia tassuttelijoita tuossa häärää, (noista 4 häkissä lähinnä turvallisuus syistä) eli siis puput ja koirat
-siivousta,pesua ja harjaamista riittää näillä keleillä... ja pianhan puppelitkin saa taas ulkotarhaan (kun yöpakkaset loppuu)...on sulla karvatassuja siellä nurkissa ainakin riittävästi. Ei varmasti tule koskaan olo, että olisit ihan yksin kotona...? Aina kuuluu jotain elämän ääniä, jos ei muuta niin kuorsausta...
- umpisolmu
...onnittelut
- tomppa2006
...lauletaanks vaikka se laulu: Me ollaan sankareita kaikki...
- umpisolmu
tomppa2006 kirjoitti:
...lauletaanks vaikka se laulu: Me ollaan sankareita kaikki...
...vaikka jätettäis väliin...tai soitetaan suosiolla levyltä....
Toisaalta sun kykyjäs en tunne, niin että voisin, kyllä istua kuuntelemassa....
Laulanut en lie kuin lapsille nukutustarkoituksissa joskus aikoja sitten.... ja ne kyllä nukahti nopsaan...liekö ollut juuri tuossa säröisessä sävelkorvassani maaginen vaikutus :)
Mites syntymäpäivä nyt sujuu etiäpäin? - tomppa2006
umpisolmu kirjoitti:
...vaikka jätettäis väliin...tai soitetaan suosiolla levyltä....
Toisaalta sun kykyjäs en tunne, niin että voisin, kyllä istua kuuntelemassa....
Laulanut en lie kuin lapsille nukutustarkoituksissa joskus aikoja sitten.... ja ne kyllä nukahti nopsaan...liekö ollut juuri tuossa säröisessä sävelkorvassani maaginen vaikutus :)
Mites syntymäpäivä nyt sujuu etiäpäin?...minullakaan laulunääntä, ei hiukkaakaan. Soitetaan vaan levyltä...
Ei tässä tälle päivälle mitään kummempia suunnitelmia ole, ollaan vaan!
- Angel of The Morning
Tuun visiitille tuolta viiskymppisten osastolta kun ne ei herää.
Ottaisin pipparin, en leivonnaista..Kiitos :)
Onnea 46-vuotiaalle. Minä oon jo 48 Hui !- tomppa2006
...myös sinä saat kahvia ja pipparia. Täällä ollaan oikein vieraskoreita.
Mikäs sinut on jo saanut siirtymään viiskymppisten osastolle, jos ikää on vasta 48...? Eihän se tietysti kenellekään kuulu, millä palstalla kirjoittelee, älä vaan missään tapauksessa moitteena ota...
aikaa ei ole ikuisesti". Onnea Tompalle syntymäpäivän johdosta.
Kiitos kahvista. Pullan taidan jättää väliin. Minulla oli eilen synttärit, kakkua tuli syötyä töissä ja kotona. Tulee jo korvista ulos.- tomppa2006
...olet oinas? Onneksi olkoon myös sinulle, mielenkiintoinen horoskooppimerkki? Minä tiedän!
tomppa2006 kirjoitti:
...olet oinas? Onneksi olkoon myös sinulle, mielenkiintoinen horoskooppimerkki? Minä tiedän!
on todella mielenkiintoinen merkki. Minäkin tiedän ;).
Olen joskus kirjoittanut koosteen horoskooppimerkkien joistakin ominaispiirteistä. Saanko laittaa tähän sulle joitakin Oinaan ominaispiirteitä. Tässä, vaikken vielä lupaa saanutkaan. :))
OINAS
Ominaispiirteet
Positiiviset:
-kyky johtaa
-energisyys
-hyväksyy haasteet
-kyky uskoa muista hyvää
-puolustaa heikompia
-elämä kuin avoin kirja
-uhrautuu rakastetun puolesta
Negatiiviset:
-haluaa olla pomo
-hätiköi
-ei ymmärrä käytöksensä vaikutusta muihin
-itsekkyys
-impulsivuus
-huono ihmistuntemus
-ei halua ottaa vastaan käskyjä
Oinaan Rakkaus
-on hyvin romanttinen ja uskoo liehittelyyn
-asettaa rakastettunsa jalustalle
-on mustasukkainen kaikesta huomiosta, jota rakastettu osoittaa muille
-puolustaa rakastettuaan henkensä kaupalla
Monilla Oinailla on on kiihkeitä rakkaussuhteita, joista kumpikaan osapuoli ei selviä (palo)vammoitta. Oinaan rakkaus on tulista ja ehdotonta, samaa hän vaatii kumppaniltaankin. Oinas on intohimoinen ja huomaavainen rakastaja. Hän nauttii estottomasti fyysisistä iloista.- tomppa2006
Mariet kirjoitti:
on todella mielenkiintoinen merkki. Minäkin tiedän ;).
Olen joskus kirjoittanut koosteen horoskooppimerkkien joistakin ominaispiirteistä. Saanko laittaa tähän sulle joitakin Oinaan ominaispiirteitä. Tässä, vaikken vielä lupaa saanutkaan. :))
OINAS
Ominaispiirteet
Positiiviset:
-kyky johtaa
-energisyys
-hyväksyy haasteet
-kyky uskoa muista hyvää
-puolustaa heikompia
-elämä kuin avoin kirja
-uhrautuu rakastetun puolesta
Negatiiviset:
-haluaa olla pomo
-hätiköi
-ei ymmärrä käytöksensä vaikutusta muihin
-itsekkyys
-impulsivuus
-huono ihmistuntemus
-ei halua ottaa vastaan käskyjä
Oinaan Rakkaus
-on hyvin romanttinen ja uskoo liehittelyyn
-asettaa rakastettunsa jalustalle
-on mustasukkainen kaikesta huomiosta, jota rakastettu osoittaa muille
-puolustaa rakastettuaan henkensä kaupalla
Monilla Oinailla on on kiihkeitä rakkaussuhteita, joista kumpikaan osapuoli ei selviä (palo)vammoitta. Oinaan rakkaus on tulista ja ehdotonta, samaa hän vaatii kumppaniltaankin. Oinas on intohimoinen ja huomaavainen rakastaja. Hän nauttii estottomasti fyysisistä iloista....oinaan ominaispiirteistä. Hymyillen lueskin ja tunnistin itsestäni lähes kaikki. Mitä sitä totuutta kieltämään?
- Mysteriet
Tulinen onnitteluhali ja pusu poskelle... ;D
Kahvi maistuu kyllä ja korvapuustikin - kiitos Tomppa!
Oinas on aika hyvä horoskooppimerkki, eikös ;D- tomppa2006
...oinas hyvä horoskooppimerkki, joskus vähän vaan hankala...pirun hankala. Tosin on hyvä, kun itse tietää sen...
Ota toki toinen kupillinen, Mysteriet! - Mysteriet
tomppa2006 kirjoitti:
...oinas hyvä horoskooppimerkki, joskus vähän vaan hankala...pirun hankala. Tosin on hyvä, kun itse tietää sen...
Ota toki toinen kupillinen, Mysteriet!Minähän istun tässä niin kauan kuin kahvia piisaa... ;D
Kyllä, täytyy myöntää luonteenpiirteissä löytyvän tiettyä, sarvipäille tyypillistä, hankaluutta... onneksi se hankaluus on yleensä muiden kokemaa - ei niinkään itseni - heh ;D
Onkohan tämä kahvinarkomaniakin tyypillistä oinaille... *miettii* - saakos vielä lisää, puoli kuppia ;D - Mysteriet
Mariet kirjoitti:
Myöhästyneet onnittelut / tai onnittelut etukäteen :).
Kiitosta vaan - hieman etuajassa tuli (ensi maanantaina vasta *kuiskaa*)
Paljon onnea Sinulle eilisen johdosta!
(me oinaat sitä onnea tarvimme, jos kukaan ;D) - tomppa2006
Mysteriet kirjoitti:
Minähän istun tässä niin kauan kuin kahvia piisaa... ;D
Kyllä, täytyy myöntää luonteenpiirteissä löytyvän tiettyä, sarvipäille tyypillistä, hankaluutta... onneksi se hankaluus on yleensä muiden kokemaa - ei niinkään itseni - heh ;D
Onkohan tämä kahvinarkomaniakin tyypillistä oinaille... *miettii* - saakos vielä lisää, puoli kuppia ;D...annan aina puoli kuppia kahvia, saat vielä korvapuustin kaupan päälle.
Ei minullakaan itselläni varsinaisesti hankalaa ole, joskus ehkä vähän kiusallinen olo, kun muut yrittävät ohjailla, millainen minun pitäisi olla...?
Ainakin minä juon kahvia paljon, siis todella paljon, ei 10 kuppia päivässä riitä! Mysteriet kirjoitti:
Kiitosta vaan - hieman etuajassa tuli (ensi maanantaina vasta *kuiskaa*)
Paljon onnea Sinulle eilisen johdosta!
(me oinaat sitä onnea tarvimme, jos kukaan ;D)Kiitokset onnitteluista.
Me sarvipäät todella sitä onnea tarvitaan.
"Kun olen vanha,
en koskaan aio sanoa etten tehnyt sitä tai kadun tätä.
Aion sanoa: "En kadu hittojakaan. Tulin, menin ja tein sen kaiken."- Mysteriet
tomppa2006 kirjoitti:
...annan aina puoli kuppia kahvia, saat vielä korvapuustin kaupan päälle.
Ei minullakaan itselläni varsinaisesti hankalaa ole, joskus ehkä vähän kiusallinen olo, kun muut yrittävät ohjailla, millainen minun pitäisi olla...?
Ainakin minä juon kahvia paljon, siis todella paljon, ei 10 kuppia päivässä riitä!Joo, minullakin päivän kahvit mitataan pannullisissa... ;D
Miltä Sinusta tuntuu vanheneminen?
Haluatko kapinoida vuosia vastaan vai otatko lungisti? - Mysteriet
Mariet kirjoitti:
Kiitokset onnitteluista.
Me sarvipäät todella sitä onnea tarvitaan.
"Kun olen vanha,
en koskaan aio sanoa etten tehnyt sitä tai kadun tätä.
Aion sanoa: "En kadu hittojakaan. Tulin, menin ja tein sen kaiken."Se pitäisi antaa jo neuvolakortin välissä jokaiselle ihmiselle... ;D
Liian paljon näkee ihmisiä, jotka vanhuudenpäivillään katuvat - kuka mitäkin :/
Tai surevat elämätöntä elämää...
Minulle koko kirjo sateenkaaren värejä - kiitos! - tomppa2006
Mysteriet kirjoitti:
Joo, minullakin päivän kahvit mitataan pannullisissa... ;D
Miltä Sinusta tuntuu vanheneminen?
Haluatko kapinoida vuosia vastaan vai otatko lungisti?*ja täyttää kahvikuppinsa mustalla kahvilla piripintaan ties monennenko kerran*
Vanheneminen ei tunnu missään, minulla on vielä paljon suunnitelmia elämääni. Paljon olen nähnyt, kokenut ja tehnyt, mutta vielä riittää haaveita...
- Narisi Aina
Kuulut kiihkeimpiin ja intohimoisimpiin ihmisiin. Ympärilläsi tunteet roihuavat kuumina. Teet kaikkesi saadaksesi haluamasi Et todellakaan odota sitä, että toiset tekisivät aloitteen. Pidät nopeasta, kiivaasta rakastelusta
Energiakenttäsi on ahnetta, itsekeskeistä ja itsevarmaa, ja kiihkon vallassa olevaa. Sinua kiinnostaa eniten omien tarpeiden tyydyttäminen ja mahdollisimman pian. Koska taivaan merkkisi on johtava tulen merkki, niin olet nopea viettelijä sekä kiihkeä ja äänekäs partneri. Johtavat merkit eivät yleensä siedä kieltävää vastausta. Niinpä etsitkin ihannekumppania useimmiten silkan himon ohjaamina. Nautit täysin rinnoin mutkattomasta seksistä, ja hidas, hienovarainen viettely on sinulle useimmiten varsin vaikeaa. Esität omat toiveesi suoraan, mutta yleensä et kiinnitä juurikaan huomiota partnerisi tarpeisiin. Tulen merkkinä olet parhaimmillasi suorasukainen ja pahimmillasi töykeä ja malttamaton.
Et yleensä ole yhteydessä omaan kehoosi. Tokihan käytät sitä seksissä, mutta onko tuo seksi oikeastaan koskaan yhtä hienoa kuin kuvittelit? Vastaus on ei - niin kauan kuin olet kiinnostunut vain nopeasta orgasmista. Seksielämäsi tulee paranemaan huomattavasti, jos opit kuuntelemaan kehosi toiveita ja opit ottamaan huomioon myös kumppanisi tarpeet.
Malttamattomana et siedä viivytyksiä, vaan haluat tyydyttää halusi saman tien, ja haluat olla voittaja. Etsit jatkuvasti uusia elämyksiä ja virikkeitä. Nautit piirittämisestä, mutta kaikkein mieluiten tahdot valloittaa, ja jos toinen osapuoli vastustelee liikaa, marssit usein kiukkuisena tiehesi ja etsit uuden piiritettävän. Et yleensä suostu alistumaan, sillä tahdot olla pomo kaikissa tilanteissa. Suorasukaisena harrastat harvoin tunteilla leikkimistä, joskin seksileikit saattavat hyvinkin vedota sinuun kunhan vain saat määrätä tahdin.
Olet ulospäin suuntautunut ja intohimoinen eroottinen urheilija - tai niin ainakin itse uskot. Suhteen alkuvaiheessa olet toki kiinnostunut seksistä, mutta kiinnostus ei välttämättä säily, sillä huonoihin puoliisi nimittäin kuuluu, että johtavana aurinkomerkkinä olet paljon parempi panemaan asioita alulle kuin saattamaan niitä loppuun. Hidas eteneminen ei sinua juuri kiinnosta, eikä pitkä esileikki sovi kärsimättömälle luonteellesi, vaan suhtaudut seksiin "halki, poikki ja pinoon" -asenteella.
Jos suhde kehittyy liian hitaasti tai muuttuu rutiininomaiseksi, menetät pian mielenkiintosi. Eipä silti, että kumppani uskaltaisi sinulle siitä huomauttaa , sillä olethan aina mielestäsi oikeassa. Sinun määräämä tahti on se ainoa oikea ja et juurikaan piittaa muiden herkistä tunteista. Sinulla on runsaasti yhden yön juttuja, mutta harvoja kestäviä suhteita. Parisuhteesi muistuttavatkin usein roihuavaa liekkiä, joka palaa jonkin aikaa näyttävästi, mutta sammuu melko nopeasti. Oikeastaan nautit pikasuhteista koska niiden avulla pystyt tyydyttämään viettisi ja välttämään vakiintumista, jota niin suuresti kammoat.
Kun viimein rakastut, esiin tulee luonteesi romanttinen ja hieman naiivikin puoli. Silti pysyt itsepäisenä ja intohimoisena. Rakkausromanssiisikin liittyy aina liittyy aina selittämätöntä kiihkoa ja osoitat tunteesi hyvin suoralla tavalla. Pohjimmiltasi olet silti sukulaissielua etsivä romantikko, ja löydettyäsi sukulaissielusi odotat elämän olevan siitä lähtien ikuisesti nautinnollista ja harmonista. Valitettavasti useimmiten romanttiset harhakuvitelmasi särkyvät kerran toisensa jälkeen, mutta ikuisena optimistina et koskaan menetä toivoasi.
Tapanasi yleensä ei ole ilmaista rakkauttasi kovin kaunopuheisesti edes rakastuneena. Voit kertoa silloin tällöin rakastavasi kumppaniasi, mutta sinun on vaikea pohtia muita kuin senhetkisiä tuntemuksiasi. Positiivisena ulospäin suuntautuneena merkkinä tapanasi ei ole juuri harrastaa itsetutkiskelua.
Kiihkeyttäsi purat riitelemällä, ja he pidät seksiä anteeksipyyntönä. Kukkapuskilla en anteeksipyyntöjä hae ja todellisia tunteitasi on kasvojenilmeistäsi todella vaikea lukea silläpä kumppanisi onkin vaikea tietää kuinka paljon todella kadut aiheutunutta riitaa. Parisuhteessa olet melko uskollinen, mutta oltuasi uskoton tunnustat sen kumppanillesi varsin suorasukaisesti. Sinun olisikin syytä oppia valitsemaan tunnustuksellesi sopiva ajankohta, sen sijaan että vain sanoa töräyttäisit asiasi, jotta vain tuntisit olosi sillä hetkellä paremmaksi.
Tyypillisintä itseäsi on, että haluat tehdä aloitteen rakastelussa ja mieluinen asentosikin on dominoivasti kumppanisi päällä. päälle käypä asenteesi saattaa herättää närää vastakumppanissasi mutta heidän on vain totuttava siihen sillä luontaiseen ominaisuutesi kuuluu ottaa ohjat omiin käsiisi myös tällä elämän saralla.
Pää on tärkeä ruumin osa sinulle myös eroottisessa mielessä ja silläpä pidätkin, että päätäsi silitetään hellästi. Etenkin niska ja otsan seutu ovat sinulle sävähdyttävän erogeenisia alueita.
Kuten edelläkin on jo tullut ilmi sinulla on määräilevä luonne ja lähes pakonomainen tarve johtaa tilanteita johon joudut. kaipaat mutkatonta seksiä, intohimoa, vapautta ja täyttymystä ja parisuhteessa tulet onnelliseksi löydettyäsi ihmisen joka suhtautuu elämään, rakkauteen ja rakasteluun yhtä kiihkeästi kuin sinä. Ihmissuhteessa arvostat rehellisyyttä ja et ymmärrä monimutkaisia ihmissuhde juonitteluja salattujen elämien telivisiosarjan tapaan. Kumppaniksi sinulle sopii parhaiten ihminen joka yhtä suorasukainen ja kursailematon kuin itse olet.
Pienet vaaratilanteet saavat sinut syttymään ja sinusta on erittäin kiihottavaa rakastella jossain julkisella paikalla, jossa paljastumisen mahdollisuus. Kiinnostuksesi kumppaniasi kohtaan on kestävämpää, jos hän on valmis kokeilemaan uusia asentoja, paikkoja, eroottisia alusasuja, ruoskia tahi muita piristeitä, joita seksikaupat ovat pullollaan.
Luonteestasi löytyy myös romanttinen ja hellempi puoli ja arvostat kumppaniasi, jos hän muistaa sinua lahjoilla, yllättävillä eroottisen tunnelmaa tihkuvilla tapaamisilla. Kaipaat alati uusia virikkeitä ja elämänyllätyksiä, joten tällaisia yllätyksiä tuova kumppani pitää mielenkiintosi yllä.
Et siedä turhautumista etkä odottamista ja haluatkin rakastella silloin kuin se itsellesi sopii. Seksielämääsi liittyviä neuvoja et halua kuulla, joten kumppanillasi onkin taiteileminen koska hänen on keksittävä jokin suora mutta samalla hienovarainen keino esittää omat toiveensa. Suorat vaatimukset herättävät sinussa automaattisesti vastustusta vaikka ehdotukset voisivat olla hyvinkin piristäviä kumppanisi ja sinun yhteiselle seksi elämälle. Et myöskään pidä teeskentelevästä käytöksestä ja kompromissitkin ottavat sinulle tiukoille koska yleensä aina asetat omat tarpeesi etusijalle ja odotat muiden tyytyvän siihen. Sinusta on vaikeaa ottaa muut ihmiset huomioon ja etkä tahdo sietää toisen tunteenpurkauksia..
Omassa mielessäsi fantasioit ajatusta, että sinun ja kumppanisi välillä roihuavat ikuisen kiihkon liekit. Romanttiseen ja intohimoiseen puoleesikin vetoaa kuvitelma sliipatusta James Bondista, joka selviää elämänsä jännittävästi seikkailen tilanteesta toiseen ja samalla auttaen ja pelastaen monta neitosta pulasta ja rakkauden kaipuusta. Itsevarmuutta ei sinulta puutu ja luonnollisesti kuvittelet olevasi kaikkien mahdollisten kumppanien kiihkeä eroottisen ihailun kohteena.
Fantasiasi saattavat olla toisinaan melko hurjiakin ja ripaus sadomasokismiakin saattaa tuoda niihin kaipaamaasi lisäjännitystä. Toisinaan unelmoit vain perinteisestä passiivisesta roolista vain nähdäksesi miltä se tuntuu. Fantasioinnissasi on se hyvä puoli, että niissä pystyt helposti ja turvallisesti astumaan pois tutuista rooleistasi. Hyvin useasti toistuva seksi fantasiasi on, että sinut vietellään sänkyyn niin nopeasti ettet ehdi vastustella, niin kuin luonteellesi kuuluisi. Urheilullisena ihmisenä olet myös ulkoilmailmatyyppiä ja pidät lämmöstä, joten leuto kesäilta luo hyvät puitteet erotiikalle samoin mitä eksoottisimmat lomakohteet.
Pidät nopeasta ja napakasta seksistä. Pitkästyt helposti ja ihmissuhteesi ovatkin usein aika lyhytkestoisia mutta kun viimein löydät todellisen sukulaissielusi, niin liitosta tulee elinikäinen.
Rakastuneena osaat olla yllättävänkin mustasukkainen ja etkä yleensä siedä ja vilkuiluja muihin miehiin kumppaniltasi vaikka toisaalta olet itse hyvin herkkä antamaan periksi houkutukselle ja oletat kumppanisi antavan sen anteeksi muitta mutkitta.
Olet kiivasluonteinen ja sinun on vaikea pidätellä kiukkuasi. Marssit ulos ovesta pienemmästäkin riidasta ovet paukkuen mutta tulet pian takaisin sillä lepyt nopeasti ja et ole pitkävihainen. Anteeksipyyntöäsi kumppanisi on silti turhaa odottaa sillä sinun on hyvin vaikea sisäistää koko "anteeksi" - sanan merkitystä. Elät hektisesti tässä ja nyt nykyhetkessä ja odotat, että kumppanisi unohtaa riidat ja erimielisyydet yhtä nopeasti kuin sinä itse.
Suhteesi päättyvät yleensä yllättäen. jonakin päivänä ovi pamahtaa kiinni lopullisesti eikä enää avaudu. Olet päättänyt jatkaa matkaa ja olet saattanut löytää jo uuden suhteen tai jonkin muun kiehtovan haasteen. Et todellakaan kuulu ihmiskunnan uskollisimpiin ihmisiin ja saatat hyvinkin löytää itsesi tilanteesta, että jo toisen suhteen aikana olet kiinnostunut jostakusta toisesta tai vain yksinkertaisesti kyllästyt kumppanisi huomion ottamiseen. Kun suhde on päättynyt, niin se on lopullista kaikilla tasoilla ja et pidä lainkaan yhteyttä entiseen kumppaniisi vaan haluat katkaista suhteen kerralla etkä haikaile menneiden perään.
Kiitos kahvista , kyllä se maistuukin näin aamutuimaan;=)Tässä lahjaksi Oinaan horoskooppi;=)... tässä tuli pienet hikikarpalot otsalle kun tuota luonnehoroskooppia luin.
Täytyy ottaa nyt ihan iisisti ja lukea rauhallisesti uudestaan.
Kiitos horoskoopista. Tämän otan ehdottomasti talteen :)):- tomppa2006
...kahvi maistui. Kiitos paljon sinulle lahjastasi, siihen tutustuminen vaatii syvempää paneutumista ja keskittymistä asiaan...
- otto-tyttö
en enenpää viitti laulaa...oppa aikasin kahvia ja pullaa tarjonnu,täällä sitä vasta heräiltiin hoh hoijaa...
Kahvia otan kupillisen kiitos :)
Aurinko paistaa ja kottaraiset visertää tuolla haavoilla.Joka vuotinen traditio niillä,siellä on tikka hakannut koloja ja sinne ne nytkin palasivat pesiin.Joutsenen töötöttää tuolla sulassa ja koirat on taas ihmeissään että mikä ääni se on :)))
Mut hyvät päivän jatkot sulle ja vielä kerran Onnea synttäri sankarille
Toivottelee Otto-tyttö- tomppa2006
... kuppi kahvia. Kermaa on siinä pienemmässä kannussa vasemmalla ja maitoa isommassa...
- PALJON...
ja pitkää ikää...kiitoksia kaffesta ja pulla oli tosi hyvää !!!
- tomppa2006
...riittää ja pitkää ikää. Kiva että poikkesit!
- AngorVat
kortilla:
http://www.care2.com/ecards/build/1/5937
Paljooon Onneeeaaa vaan ♫ ♪ ♪- tomppa2006
...tosi kiva. Siis todella mukava, ei voi muuta kuin sanoa:
I like YOU!
Otahan kahvia ja korvapuustia, tomppa tarjoaa... - AngorVat
tomppa2006 kirjoitti:
...tosi kiva. Siis todella mukava, ei voi muuta kuin sanoa:
I like YOU!
Otahan kahvia ja korvapuustia, tomppa tarjoaa...Kyllä kahveet kelpaa :)Kiitoksia.. Meinaatko juhlia oikein 'oikeestikin'?
Kiva kun pidit kortista... - tomppa2006
AngorVat kirjoitti:
Kyllä kahveet kelpaa :)Kiitoksia.. Meinaatko juhlia oikein 'oikeestikin'?
Kiva kun pidit kortista...*kaataa isosta pannusta kahvia*
En meinaa juhlia mitenkään, siis todella! Ei mitään biletystä, eikä mitään muutakaan meininkiä. 40 ja 45 vuotis syntymäpäiviä juhlin, mutta nämä ovat tälläiset välisynttärit...
- Milana
aloittanut, joten mahtaako tähän aikaan olla enää mitään jäljellä... Päivä on ollut sen verran rankka, että kahvi ja korvapuusti kyllä nyt maistuisivat :-)) Onnittelut sinulle!
*halaa lujasti ja pitkään*- tomppa2006
...lisää kahvia. Aina löytyy sinulle kahvia ja nisua. Kas näin!
*kunnon vastaote halauksella pitkä halaus* - Milana
tomppa2006 kirjoitti:
...lisää kahvia. Aina löytyy sinulle kahvia ja nisua. Kas näin!
*kunnon vastaote halauksella pitkä halaus*niin kuin salakapakassasi muinoin :-)) Toivottavasti pullaa riittää, ajattelin syödä sitä paljon ;-)) Sitten jaksan kannustaa Classicia tänään voittoon ihan paikan päällä.
Jos vaikka Classicin komea voitto auttaisi unohtamaan eilisen futisnöyryytyksen :-(
*seuraa myös salibandya* - tomppa2006
Milana kirjoitti:
niin kuin salakapakassasi muinoin :-)) Toivottavasti pullaa riittää, ajattelin syödä sitä paljon ;-)) Sitten jaksan kannustaa Classicia tänään voittoon ihan paikan päällä.
Jos vaikka Classicin komea voitto auttaisi unohtamaan eilisen futisnöyryytyksen :-(
*seuraa myös salibandya*...vaikka tämä järjestelmä hieman "kanittaa" välillä.
Vai vielä salibandyn kannattajakin olet? Monipuolista pitää myös kannustuksen olla.
*kaksi pullaa kahvi, ole hyvä* - Milana
tomppa2006 kirjoitti:
...vaikka tämä järjestelmä hieman "kanittaa" välillä.
Vai vielä salibandyn kannattajakin olet? Monipuolista pitää myös kannustuksen olla.
*kaksi pullaa kahvi, ole hyvä*Mun täytyy sitten muistaa ahkerasti hyppiä ja huutaa matsissa, jotta kaloreita kuluu ainakin kahden pullan edestä. Toivotaan paljon maaleja, jotta pääsen kunnolla vauhtiin :-)) Ja yhden pullan voisit mulle säästää iltaselle, kun kotiudun toivottavasti onnellisena ja varmasti nälkäisenä...
*lentosuukko kevättuulen tuomana* - tomppa2006
Milana kirjoitti:
Mun täytyy sitten muistaa ahkerasti hyppiä ja huutaa matsissa, jotta kaloreita kuluu ainakin kahden pullan edestä. Toivotaan paljon maaleja, jotta pääsen kunnolla vauhtiin :-)) Ja yhden pullan voisit mulle säästää iltaselle, kun kotiudun toivottavasti onnellisena ja varmasti nälkäisenä...
*lentosuukko kevättuulen tuomana*...keskelle suuta osua lentosuukkosi, tarkka nainen olet...
Kävin itse hukkaamassa niitä kaloreita lenkkipolulla, ihan sellainen kevyttä kevättuulen haistelua, ei täysillä.
Laitan heti sen pullan jemmaan, ettei unohdu. Huhuile vaan, kun olet taas kanavilla.
Toivottavasti matsista tulee hieno kokemus, paljon maaleja! - Milana
tomppa2006 kirjoitti:
...keskelle suuta osua lentosuukkosi, tarkka nainen olet...
Kävin itse hukkaamassa niitä kaloreita lenkkipolulla, ihan sellainen kevyttä kevättuulen haistelua, ei täysillä.
Laitan heti sen pullan jemmaan, ettei unohdu. Huhuile vaan, kun olet taas kanavilla.
Toivottavasti matsista tulee hieno kokemus, paljon maaleja!tarkka nainen, monessakin asiassa ;-)) Peli oli hyvä, maaleja yhteensä 10, joista 7 sinne oikeaan päähän. Ja mun suosikkipelaaja teki yhden maalin ja syötti ainakin neljä!
Ja nyt on nälkä, mutta ei näy pullaa missään :-( Taidan kaivaa jääkaapista appelsiineja ja keittää teetä...
- hra_wes
Onnea synttärisankarille !
Paha kun noita vuuosia kertyy kokoajan lisää ja kroppa ei tahdo aina "nuoren mielen" perässä pysyä :)))
Kiittää tarjoilusta ja nauttii teetä ja puustia....- tomppa2006
...miesonnittelijat olleet vähissä. Kiitos sinulle!
Kyllä sen kropan rapistumisen jo huomaa. Onneksi ei kuitenkaan ole kyse mistään äkkinäisestä, vaan pikku hiljaa meistä tulee sellaisia vanhoja ukkoja...?
Ota toki toinen kuppi kahvia? - hra_wes
tomppa2006 kirjoitti:
...miesonnittelijat olleet vähissä. Kiitos sinulle!
Kyllä sen kropan rapistumisen jo huomaa. Onneksi ei kuitenkaan ole kyse mistään äkkinäisestä, vaan pikku hiljaa meistä tulee sellaisia vanhoja ukkoja...?
Ota toki toinen kuppi kahvia?kyllä ja nauttii toisenkin kupposen :)
Joku on joskus sanonut että "vanhuus ei tule yksi"... kait sitä pärjää kun on mieleltään nuori eikä lannistu :)))
Mitäs me vanhukset ;) Still going strong !!! - tomppa2006
hra_wes kirjoitti:
kyllä ja nauttii toisenkin kupposen :)
Joku on joskus sanonut että "vanhuus ei tule yksi"... kait sitä pärjää kun on mieleltään nuori eikä lannistu :)))
Mitäs me vanhukset ;) Still going strong !!!...hyvä asia, että itse tietää missä mennään.
Aika vanha kääkkä myönnän olevani! Vanha mutta melko hyvässä kunnossa.
*ottaa seuraksi kupillisen kahvia*
- Daria
on sitten sama synttäripäivä, kuin mun iso-siskolla.
Keväisen päivän olette valinneet, ei voi moittia :D
ONNEA JA MENESTYSTÄ :D- tomppa2006
...isosiskollesi terveisiä, olisi mukava joskus kirjoitella saman syntymäpäivän omaavan henkilön kanssa. En tunnekaan ketään sellaista...
Kiitos onnetoivotuksista.
*tässä sinulle kahvi korvapuusti* - Daria
tomppa2006 kirjoitti:
...isosiskollesi terveisiä, olisi mukava joskus kirjoitella saman syntymäpäivän omaavan henkilön kanssa. En tunnekaan ketään sellaista...
Kiitos onnetoivotuksista.
*tässä sinulle kahvi korvapuusti*kahveesta, tuon korvapuustin jätän kiitos nyt väliin, kun pitää tuota vaakaa tsiikailla. Toiveissa olisi rantakunto kesäksi, kuulemma vielä ehtii :D
Siskoni on kuule niin äkäistä sorttia, "pässi" kun on, ei sille kantsi mennä mitään kirjoittelemaan :D
Kerron kyllä terveisesi:D - tomppa2006
Daria kirjoitti:
kahveesta, tuon korvapuustin jätän kiitos nyt väliin, kun pitää tuota vaakaa tsiikailla. Toiveissa olisi rantakunto kesäksi, kuulemma vielä ehtii :D
Siskoni on kuule niin äkäistä sorttia, "pässi" kun on, ei sille kantsi mennä mitään kirjoittelemaan :D
Kerron kyllä terveisesi:D...siskosi asenteen paremmin kuin ehkä uskotkaan, ei tarvitse ihmetellä?
Kai sinä nyt sentään toisen kupin kahvia otat, vauikka nisu ei kelpaisikaan?
- HiljaR
...sä kasvoit ukkeli komistus, luxus boxissas... kuin "Lada* komistus upea ihanaaanas suomen maaass... kuin "Ladaaa" komistus upeeaaa, ihaaanass suomen maaas.
*Niiaa ja onnittee halin kera*
Ei mennänänä niin kuin pit, mut haitanneko tuo mittää :)))
... Kupponen kuumaa kiitos vaan, ja oikein korvapuustii, mieun herkkui:D- tomppa2006
...tap..tap...tap
*taputtaa käsiään*
Ensiksi kunnon voimakas halaus ja sen jälkeen rientää sinivalkoinen esiliina liehuen keittiöön.
*musta kahvi ja iiisoo korvapuusti, ole hyvä* - HiljaR
tomppa2006 kirjoitti:
...tap..tap...tap
*taputtaa käsiään*
Ensiksi kunnon voimakas halaus ja sen jälkeen rientää sinivalkoinen esiliina liehuen keittiöön.
*musta kahvi ja iiisoo korvapuusti, ole hyvä*...itte leivottuja on, kun näin komioita ja oikein sopivan ruskioit ovat?
Ja kiitos vain musta kahvi sopii vallan mainiost?
*hörppäsöö kupin reunast ja ympärilleen katselee* - tomppa2006
HiljaR kirjoitti:
...itte leivottuja on, kun näin komioita ja oikein sopivan ruskioit ovat?
Ja kiitos vain musta kahvi sopii vallan mainiost?
*hörppäsöö kupin reunast ja ympärilleen katselee*...taitavana poikana leipomiset hoidan, ei siinä mitään. Paistoaika on hyvin tärkeää, että saa hyvää pullaa...
- HiljaR
tomppa2006 kirjoitti:
...taitavana poikana leipomiset hoidan, ei siinä mitään. Paistoaika on hyvin tärkeää, että saa hyvää pullaa...
...leipuri olet:)))) Ja sekin, että taikina nousee sopivasti...
Grattis ska du ha!
- tomppa2006
...löytyyhän täältä miesenergiaa ja vielä oikein ruattiksi.
Musta kahvi ja nisu, eikö vaan?
- uusi-äijäkäs
....eläköönhuuto Tompalle! Ja må han leva...he´s a jolly good fellow etc. Kiitti tsufesta ja pullasta.
- tomppa2006
...äijämäinen ja hyvä meininki täällä.
*kaataa tohkeissaan toista kupillista kahvia*
Kiitos kamu, tuo eläköönhuuto oli todella jotain...
- F-i-a
kahvia ja pullaa. Vieläkö on?
Onnittelut ja halaus!- tomppa2006
...sinulle löytyy aina kahvia ja pullaa.
Ensiksi kunnon halaus ja sen jälkeen...
*ojentaa kahvin ja korvapuustin* - F-i-a
tomppa2006 kirjoitti:
...sinulle löytyy aina kahvia ja pullaa.
Ensiksi kunnon halaus ja sen jälkeen...
*ojentaa kahvin ja korvapuustin*hyvälle,päivän olen juonut automaattilitkua jota ei voi edes kahviksi sanoa:((
Ihanko itse olet leiponut? Tosi hyvää pullaa...aaahhh...
- NainenVantaa
Meni jo väärän vuorokauden puolelle, mutta ei haitanne:)
Joskus ei meinaa juhlia, mutta juhlat tulee kuitenkin. Mulle järkättiin yllätysjuhlat, kun täytin 40. Itse en aikonut mitään järjestää. Oli kiva ylläri.
Nyt täytin kans noita välivuosia ja taas yllätettiin. Olin iltanokosilla, kun sisarusparvi tunki kylään. Onneksi toivat tarjoilut mukanaan. Oli kyllä ihana yllätys sekin.- tomppa2006
...onnen toivotuksen myöhäinen ajankohta, kiitos sinulle.
Minulle kävi vähän samalla tavoin kuin sinulle. Tosin vain toinen sisko perheineen tuli iltasella kylään. Itse jouduin järjestämään pienimuotoiset tarjoilut. Ihan kivaa oli silti ja huomaan siskon merkityksen minulle korostuvan koko ajan mitä enemmän tulee ikää...
- katjaliini
ONNEA monen monta kiloa.
Min oon näköjään aina myöhässä, mutta sitäkin lämpimämmät onnittelut.
Kaikkia vuosia ja nimipäiviäkin täytyy juhlistaa.
Kuten tyttäreni aikoinaan minua valisti,kun sanoin ettei nimipäiväkahveja kukaan enää tarjoile.
Siihen tyttäreni kommentoi että,miksi sitten annetaan nimi jos se ei kerran vuodessa ole juhlimisen arvoinen...oikeassahan hän oli...- tomppa2006
...sinulle myöhästyneistä onnen toivotuksista, kiitos!
Otan minäkin sen verran takas, että tulihan näistäkin synttäreistä loppujen lopuksi pienet juhlat, hyvin pienimuotoiset tosin!
- ei ole enää niin väliä?
Jokaista vuotta pitää juhlia edes sydämessään. Jokaisesta pitäisi olla kiitollinen.
Toivotan miljoonasti onnea ja lisäksi paljon iloa kevääseen ja tulevaan kesään Tompalle :D
Ps. kiitos hyvästä kahvista.- tomppa2006
...ja hyvä, että kahvi maistui. Täällä on pannu kuumana ainakin vielä vähän aikaa...?
Tarkoitin tuolla välisyntymäpäivien juhlimisella, sitä ettei sellaiset iät kuten 41, 42, 43, 44 ja 46...kohdallani aiheuta mitään suurempaa huomiota tai juhlahumua...?
Olet aivan oikeassa, jokaisesta vuodesta pitää olla kiitollinen, niin olen minäkin.
Sinulle myös kevään ja kesän riemuja... - käsitin väärin.
tomppa2006 kirjoitti:
...ja hyvä, että kahvi maistui. Täällä on pannu kuumana ainakin vielä vähän aikaa...?
Tarkoitin tuolla välisyntymäpäivien juhlimisella, sitä ettei sellaiset iät kuten 41, 42, 43, 44 ja 46...kohdallani aiheuta mitään suurempaa huomiota tai juhlahumua...?
Olet aivan oikeassa, jokaisesta vuodesta pitää olla kiitollinen, niin olen minäkin.
Sinulle myös kevään ja kesän riemuja...Hyvä juttu sitten :)
Kiitos toivotteluista ja niitä riemuja kesälle pitää löytää vaikka väkisin ;) koska se taas niin lyhyt aika kuitenkin.
Kahvia ei , kiitos vaan , vatsani enempää kestä. Lähden siivouspuuhiin ja tulen taas myöhemmin vilkuilemaan , josko jotain tapahtumia olisi.
Moikkelis Tomppa ! - tomppa2006
käsitin väärin. kirjoitti:
Hyvä juttu sitten :)
Kiitos toivotteluista ja niitä riemuja kesälle pitää löytää vaikka väkisin ;) koska se taas niin lyhyt aika kuitenkin.
Kahvia ei , kiitos vaan , vatsani enempää kestä. Lähden siivouspuuhiin ja tulen taas myöhemmin vilkuilemaan , josko jotain tapahtumia olisi.
Moikkelis Tomppa !...kuitenkin, vaikka tuntuu vähän kornilta toivottaa:
Hyvää siivoustyön iloa sinulle!
Taiskan laulun sanoin: "Moi, moi vaan..."
- Piia-Lisa
Kaikkea hyvää näin jälkeenpäin.
"Heitä onnellinen mies mereen,ja hän nousee pinnalle kala suussaan." (Arab.sananl.)
Onnellisuutta on myös vanheta,vaikka joskus se ei tunnukaan siltä ;)- tomppa2006
...ja sananlaskusta sinulle kiitos. Olen yleensä melko onnellinen mies, en kanna maailman kaikkia murheita harteillani.
Täysin samaa mieltä tuosta, että vanheneminen on myös onnellisuutta. Ei onnellisuus mihinkään iän myötä katoa?
- ArcticEli
Mistäs mä näistä synttäreistä tiesin??
Ny on sit pullat kuivia ja kahvi kylmää...!!
No ei oo kivaa ;))- tomppa2006
...sillä tunnetusti kätevänä leipurismiehenä tarjoan sinulle Pappilan hätävaran...ja uutta tuoretta kahvia.
isä Tom - ArcticEli
tomppa2006 kirjoitti:
...sillä tunnetusti kätevänä leipurismiehenä tarjoan sinulle Pappilan hätävaran...ja uutta tuoretta kahvia.
isä Tomethän vaan ole ihan yhtä kätevä kuin isä Camillo?
Kiitos tämä kahvi maistuu upeasti...aivan kuin olis häivähdys mokkaa seassa...ja hätävarassa oikein suklaakeksin muruja ;))
Jätin tuonne eteiseen lahjapakkauksesi ;)))
Avaa varovasti, se on helposti särkyvää ... - tomppa2006
ArcticEli kirjoitti:
ethän vaan ole ihan yhtä kätevä kuin isä Camillo?
Kiitos tämä kahvi maistuu upeasti...aivan kuin olis häivähdys mokkaa seassa...ja hätävarassa oikein suklaakeksin muruja ;))
Jätin tuonne eteiseen lahjapakkauksesi ;)))
Avaa varovasti, se on helposti särkyvää ......maljakko Kiinasta Ming-dynastian ajalta on todella hieno!
Samoin munat tulevat tarpeeseen, pannaria mansikkahillon ja kermavaahdon kanssa...vai tekisikö lettuja? Pääsiäisenäkin tietysti tarvitaan munia... - ArcticEli
tomppa2006 kirjoitti:
...maljakko Kiinasta Ming-dynastian ajalta on todella hieno!
Samoin munat tulevat tarpeeseen, pannaria mansikkahillon ja kermavaahdon kanssa...vai tekisikö lettuja? Pääsiäisenäkin tietysti tarvitaan munia...hukassa olet ;))) hölmö mies ;)))
Onnea sulle toin tosi ison paketin ;)) Mut V.A.R.O.V.A.S.T.I !!! se on tosi haurasta ;)))
Kudottu sellaisest, niinkuin hattara...ohuista langoista... - tomppa2006
ArcticEli kirjoitti:
hukassa olet ;))) hölmö mies ;)))
Onnea sulle toin tosi ison paketin ;)) Mut V.A.R.O.V.A.S.T.I !!! se on tosi haurasta ;)))
Kudottu sellaisest, niinkuin hattara...ohuista langoista......kuinka mies voikaan olla niin sokea? Ei ymmärrä lähellään olevia hauraita ja särkyviä asioita. Kiitän sinua isosta paketista, tärkeimmästä asiasta, mitä elämässä voi olla, onnellisuus! Kiitos!
- ArcticEli
tomppa2006 kirjoitti:
...kuinka mies voikaan olla niin sokea? Ei ymmärrä lähellään olevia hauraita ja särkyviä asioita. Kiitän sinua isosta paketista, tärkeimmästä asiasta, mitä elämässä voi olla, onnellisuus! Kiitos!
Minul on sitä paljon, mistä antaa... ;))
Hullut on autuaita jne.... ;)))
(alkaakin miettimään.... mitä mahtaa saada Tompalta synttäripäivänä, jännittää ;)))
Ketjusta on poistettu 22 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit415309Nyt tuli Suomen somaleista todella ikävää faktaa
sillä osa somalivanhemmista lähettää lapsiaan kotimaahansa kurinpitolaitoksiin, joissa heitä pahoinpidellään. Illan MOT4094582Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi1483839KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti1593128Kommentti: oikeuslaitos korvattava SDP:n johdolla
Näkisin että Suomessa tuomiovalta pitäisi olla demareiden johtoportaalla. Koska porvarimedia säestettynä persujen kirku142526Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei212292Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja182098Lindtman haluaa leikata Kela-korvauksista...oho!
Antti Lindtman sanoo Kauppalehdessä, että vuodesta 2028 voi tulla erittäin hankala, mikäli nykyinen hallitus ei tee riit1512012- 1251930
Typeryyttä
Se on kummallista, kun kaksi ihmistä tuntee selittämätöntä vetoa toisiinsa, mutta eivät vain pääse toistensa luokse. Mik1241469