Alasti mökillä

poiiika 14veee

Onks muut alasti serkkujensa kanssa mökillä? Me ollaan aina oltu, mun vanhemmat, setä ja täti, serkut ja mä vielä nyt kun alkaa olla karvoja ja kaikkea. Oon ite toiseks vanhin, mun tyttöserkku on 16, mut se on kans alasti jos on hyvä ilma. Meistä se on kivaa mut kun puhuu muitten kanssa niin huomaa et muilla se ei oo tavallista ja siks mä en siitä paljoa puhukaan. Ei mitään seksiä koska serkun kans se tuntuu ihan luonnolliselta.

79

17749

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vapaaa

      Ihan normaalia olla alasti mökillä.
      Meidänkin suvussa ollu tapana ja monilla
      muilla mökeillä lähistöllä.

      Back to the nature.

    • nainen___17

      juu, se o nykyään jo hiukan harvinaisempaa, mutta kyllä meidänki suvussamme osa on alasti mökillä hyvällä säällä, eikä siinä ole mitään sen kummallisempaa

    • tä?

      mitä? alasti? en itte kehtais!

    • Naturistpoika

      mä oon mökillä aina alasti saunon alasti mitä sitä suotta koko aika uikkareita pukemaan kun voi ihan hyvin uida alasti

      • Anonyymi

        🥔🥔🥔


    • Naturistpoika

      mul on 7 poikaa ja me kaikki uidaa alasti mökillä

    • Joo, ollaan, varsinkin jos ns. vanhukset ei ole paikalla. Tänä kesänä vanhin meistä on 21-vuotias ja nuorin täyttää elokuussa kuusi. Aurinkovoiteen kulutus on suunnaton vaikka pahimman päivähelteen aikaan ollaankin mielummin sisällä. Paria pienintä tyttöstä harmittaa kun kauppareissulle ei pääse mukaan ilman mekkoa : )

      • hipsuvarvas--99

        Meikätyttö ja yksi serkkupojista olisi 4 - 5 vuotiaana ihan varmasti lähdetty kauppamatkalle alasti jos olisi annettu. Ymmärrettiin kyllä ettei sellanen käy kaupungissa mutta jotenkin luultiin että maalla saa juoksennella kelteisillään ihan missä vaan haluaa ja murjotettiin kun vanhemmat yritti selittää ettei se nyt ihan niinkään sentään ole.

        Tän viikon helteellä mä olen kyllä pitänyt päivisin väljää puolireiteen yltävää puuvillapaitulia. Jotenkin mulla on siinä viileämpi olo kuin alasti. 16 vuotias serkkutyttö ei ymmärrä tätä alkuunkaan.


      • valitsen.nimimerkin

        Meidänkin suvun mökillä lapset on juosseet alasti koko tämän hellekauden ja välillä me isommatkin varsinkin saunan jälkeen. Yhdelle ruohopläntille saa pissata ja pikkutytöistä on aina vain yhtä kivaa pissata seisaaltaan.


      • 15v.kaupunkilaispoika
        valitsen.nimimerkin kirjoitti:

        Meidänkin suvun mökillä lapset on juosseet alasti koko tämän hellekauden ja välillä me isommatkin varsinkin saunan jälkeen. Yhdelle ruohopläntille saa pissata ja pikkutytöistä on aina vain yhtä kivaa pissata seisaaltaan.

        Meillä täällä enon luona maalla saadaan pissata saunan oven viereiseen puskaan jos ei oo muistettu ensin käydä huusissa :D Kesällä käytetään enimmäkseen huusia koska täällä ei oo kunnan vesijohtoa ja varsinkin näin helteellä on pakko vähän säästellä vaikka porakaivo onkin syvä.


      • Hih, ihanaa. Meillä on virallisesti kielletty vain kukkapenkkeihin pissaaminen ja pienimmät on aina lirautelleet melkein mihin vaan kahluuallasta myöten. Jotkut oikein tykkää siitä että toiset näkee.


      • 22v.tyttö

        Mä oon juuri nyt täällä suvun mökillä ainoana aikuisena ja pienet serkut on alasti yötä päivää - 10v ja 5v tytöt ja 8v poika. Mulla on päivällä väljä mekko niinkuin hipsuvarpaalla koska mullakin on silloin vilpoisampi olo, vaikka mä kehtaan kyllä olla alastikin. Pikkutyttö saa lähteä mukaan kauppaan pelkissä sortseissa, isompi pukee kauppamatkalle mekon kun tisut on jo nupullaan.


      • HihheiHelsingissä kirjoitti:

        Hih, ihanaa. Meillä on virallisesti kielletty vain kukkapenkkeihin pissaaminen ja pienimmät on aina lirautelleet melkein mihin vaan kahluuallasta myöten. Jotkut oikein tykkää siitä että toiset näkee.

        Mun pikkusisko (9) lähtisi ihan mielellään kauppaan ilman paitaa vaikka tisut onkin jo vähän nöpönupulla. Se on ja saa olla estottomasti alasti kylän rannallakin pienempien joukossa kun täällä ollaan syrjässä valtaväyliltä eikä pipo kiristä. Järveen ei kuitenkaan saa pissata!

        Juonipaljastukset päättyy tältä viikolta tähän : )


      • hipsuvarvas--99
        HihheiHelsingissä kirjoitti:

        Mun pikkusisko (9) lähtisi ihan mielellään kauppaan ilman paitaa vaikka tisut onkin jo vähän nöpönupulla. Se on ja saa olla estottomasti alasti kylän rannallakin pienempien joukossa kun täällä ollaan syrjässä valtaväyliltä eikä pipo kiristä. Järveen ei kuitenkaan saa pissata!

        Juonipaljastukset päättyy tältä viikolta tähän : )

        No mitäs ihmeen holhoamista tai jotain muka ympäristönsuojelua sellainen on ettei järveen muka saa pissata?! Sinnehän ne lasten lorautukset häviää eikä haittaa ketään! Miksi kaikki hauska aina kielletään? :D


      • hipsuvarvas--99 kirjoitti:

        No mitäs ihmeen holhoamista tai jotain muka ympäristönsuojelua sellainen on ettei järveen muka saa pissata?! Sinnehän ne lasten lorautukset häviää eikä haittaa ketään! Miksi kaikki hauska aina kielletään? :D

        Veden rehevöitymisen välttämistä. Varsin merkittävää itseasiassa.


      • valitsen.nimimerkin

        Niin no, Ylen nettiuutisissa oli juuri tänään että Vihdin Enäjärvessä on kuollut tuhansia simpukoita. Kukahan sinne on lorotellut... toisaalta mä muistan, että taannoin uutiset kertoi että Vihdin asukkaista jo 80 % on viemäriverkossa. Mä jäin ihmettelemään mitä ihmettä ne siellä tekee.

        Tänään muuten Ukko ylijumala (tms) toi lyhyen mutta rankan sadekuuron ja me rynnättiin kaikki alasti tanssimaan sadetanssia. Ai että se oli ihanaa!


      • Anonyymi
        valitsen.nimimerkin kirjoitti:

        Meidänkin suvun mökillä lapset on juosseet alasti koko tämän hellekauden ja välillä me isommatkin varsinkin saunan jälkeen. Yhdelle ruohopläntille saa pissata ja pikkutytöistä on aina vain yhtä kivaa pissata seisaaltaan.

        Meilläkin mökillä on kyllä aina käyty pissalla ennen saunaa ihan muitta mutkitta siinä saunan vieressä puskassa, tai oikeastaan sellasella ruoholäntillä mikä siinä on. Nykyään pitää tosin leikata sitä nurmikkoa aika tiiviisti kun kerran pidemmästä heinikosta tuli punkki aikas arkaan paikkaan, että kannattaa tarkastaa paikat jos käy puskapissalla pidemmässä heinikossa! :D


      • Anonyymi
        hipsuvarvas--99 kirjoitti:

        No mitäs ihmeen holhoamista tai jotain muka ympäristönsuojelua sellainen on ettei järveen muka saa pissata?! Sinnehän ne lasten lorautukset häviää eikä haittaa ketään! Miksi kaikki hauska aina kielletään? :D

        Meneehän sinne järviveteen muutenkin kaikenlaista, ettei se mitään steriiliä ole muutenkaan. Linnut paskoo järveen, kun yllä lentävät, eläimet uivat ja niistä irtoaa vaikka mitä sinne veteen, kalat lopulta kuolevat ja mätänevät sinne veteen ja sehän se vasta puhdasta onkin. Ym., ym. Kovin olisi paskasta ja likaista järvivesi, vaikka yksikään ihminen ei olisi sinne koskaan kussut.


    • kaikkikirmaa

      Juuu sehän on ihan parasta ja kuuluu mökkimeininkiin:)

    • 15v.kaupunkilaispoika

      Mä en oo mökillä vaan enon luona maalla mut täällä ollaan estottomasti alasti koko lauma: pojat 16v, 15v, 11v ja 7v, tytöt 14v, 12v ja 7v. Me on totuttu pienestä asti siihen että täällä saa olla alasti pihallakin kun ollaan pikkutien varrella pensasaidan takana. Naapurin 10v poika ja 8v tyttö käy mielellään kylässä ja on yhtä mielellään alasti kuin mekin. Eno ja täti on alasti saunan jälkeen mut sanoo että tällaisella helteellä on mukavampi olla väljissä vaatteissa kuin ihan ilkosillaan.

      Joo, meillä pojilla jöpöttää joskus mut se ei haittaa eikä nolota ketään, kun kaikki tietää ettei pojat voi sille mitään.

      • Anonyymi

        On se jännää miten kesä / kesämökki on monilla sellanen paikka missä pipo ei tunnu kiristävän ollenkaan samalla lailla kun kapungissa ollessa.. Kertoo ehkä siitä että aika moni taitaa salaa tykätä pienestä nakuilusta jos / kun siihen avautuu mahdollisuus, vaikka niin kuin just sitten mökillä usein tapahtuu kun naapureita ei ole ihan vieressä ja muutenkin kesällä ja lomalla on ehkä vähän rennompi fiilis kaikilla


    • keski-suomessa

      Mun pikkusisko ja pikkuveli ( 10 v kaksoset ) on oleillu mökillä alasti koko kesän ja viime aikoina mäkin ( 17 v tyttö ) olen heittänyt viimeisetkin vaatteet pois. Äidillä on väljä mekko ja isällä sortsit ja T-paita koska sen iho palaa hirveen helposti. Serkkupoika ( 12 v ) ja sen pikkusisko ( 7 v ) on myös tottunu olemaan täällä alasti. Aurinkoöljyä kuluu tietysti hirveet määrät. Nuo pienemmät on kylän rannallakin alasti, kun sielä käy paljon mökkiläisten ja " alkuasukkaitten " lapsia ja kouluikästen alastomuus on ihan normi juttu.

    • Vanhempienlelu

      Kun olin nuorempi olin tosi mielelläni nakuna mökillä. Ja kun tuli ikää mulle lisää vanhempani "lahjoivat mut." Olet kuten ennenkin niin kaupalla kun käymme emme tunne sanaa EI. Ja se toimi minuun hyvin, Eli olin kuten ennenkin mutta sillä erolla että oli pilini ylhäällä monta kertaa. Poikamme
      tahtoo jotain ja on päättänyt myöskin saada sen. Mun vanhempani juttelivat toisilleen että minä kuulin sen. Ja minä heidän eteen se juhla kunnossa. Näytäs miten juokset tonne ja takas mutta kaadut selällesi tähän meidän eteemme, Ja minä poika juoksentelin muna pystyssä enkä välittänyt vähääkään mitä muut tykkäsivät siintä.

    • Naapurisopukovalla

      Vaikka kuinka monta kertaa ja vierestä soitti naapuri poliisille. Eivät vaivauteen tulemaan vaan soitti meille. Vaimoni vastasi puhelimeen ja sillä oli paha päivä juuri silloin. Poliisit saivat kuulla kunniansa ja
      vaimoni olis hyökännyt naapurin kimppuun. Mulla kova hätä saada se rauhoittumaan, Kakarat katseli meitä silmät pyöreenä kun eivät tienneet että missä mennään.

    • ohikulkija.17v

      Tänä kesänä oli melkein pakko olla mökillä alasti. Siellä oli aikuiset ja lapset tasapuolisesti ja joo, meilläkin meni tolkuttomat määrät aurinkovoiteita.

    • Yhyy

      Mulla ei ole serkkuja (eikä ikinä tule olemaankaan) eikä mökkiä.

    • Yhyylläeimökkiä

      Yhyy joutuu olemaan alaste himassa Yhyy. Menisit seuroihin helluntai,pelastus armeita tai vaikka kirkoon. Ja sieltä sitä oikeeta kaveria hakemaaan.

    • No niin, kahdeksan serkuksen lauma (vanhin on 22, nuorin täyttää 7) on mökillä juhannusta viettämässä ja ollaan taas iloisesti alasti aina kun sää sallii. Me isommat ollaan muuten enimmäkseen töissä ja noita pienempiä paimentaa tänä kesänä helsinkiläiset isovanhemmat. Nuorison estoton nakuilu ei haittaa niitä ja nuoriso tykkää kun ne esittelee vanhoja valokuvia ja kertoo Uskomattomia Tarinoita siitä millaista Suomalainen Elämä oli niiden lapsuudessa ja nuoruudessa 50-60-luvulla.


      • Anonyymi

        Meillä meni viime kesän helteillä toisinpäin. Vanhemmat oli mökillä ja mä olin täällä rivitalossa alasti yötä päivää. Täytän heinäkuussa 18.


      • Anonyymi
        HihheiHelsingissä kirjoitti:

        Voi itku millaista roskaa vanhempien ja lasten yhteissaunomisesta:

        https://www.msn.com/fi-fi/lifestyle/koti-ja-vapaa-aika/minkä-ikäisen-lapsen-kanssa-vanhempi-voi-vielä-saunoa-alasti-asiantuntija-kommentoi/ar-AADdRRv?li=BBr5A5c&ocid=ACERDHP17

        Meillä kotona saunottiin aina iha miten sattuu ja sen mukaan kuka sattui kotona olemaan kun sauna lämmitettiin. En ymmärrä miten tästä asiasta pitää tehdä näin iso ongelma kun ollaan kuitenkin ihan oman perheen kesken?


    • Jippii ja juuhuu! Olen toisen nuoren aikuisen ja neljän pienemmän kanssa suvun mökillä ja tällä säällä ei tarvita muuta vaatetta kuin pikku kastelijoitten yövaipat. Ai että osaa olla ihanaa pitkästä aikaa! Toivottavasti sää pysyy tällaisena ainakin niin kauan kuin mulla on vapaata eli juhannuksen yli.

      • Anonyymi

        Sama juttu täällä meidän mökillä - pienemmät on taas iloisesti alasti ja niin tietysti minäkin.

        Valitsen nimimerkin ja ihmettelen siinä sivussa sitä ettei etusivulla enää näy uusimpien vastausten päiväykset ja kellonajat. Palsta tuntuu nyt kesällä olevan aika hiljainen.


      • Mitkä pari harrastusta?


      • Anonyymi
        virtasenposti kirjoitti:

        Mitkä pari harrastusta?

        Tämä, tuo, se, nämä, nuo, ne.


    • Anonyymi

      oon ite 16v. ja ollaan aina serkkupoikien kanssa alasti mökillä. saunotaan, uidaan ja pelataan. pippelit paljaana mennään vaan. kusella käydään mökin takana aina. kerran oli jöpötys lähellä kun alettiin puhua vähän rivoja.

    • Anonyymi

      Kyll maar mää saan mökill ol iha nakkena.

    • Siteeraan itseäni kolmen vuoden takaa kun tilanne on melkein sama: ehdottomasti ollaan, varsinkin jos ns. vanhukset ei ole paikalla. Tänä kesänä vanhin serkuksista on 24-vuotias ja nuorin täyttää elokuussa yhdeksän. Aurinkovoiteen kulutus on suunnaton vaikka pahimman päivähelteen aikaan ollaankin mieluummin sisällä. Paria pienintä tyttöstä harmittaa vähän edelleen kun kauppamatkalle ei pääse mukaan ilman mekkoa : )

      Mulla alkoi loma juuri tänään, Heppulikin on tänä viikonloppuna meidän mökillä ja ihan yhtä iloisesti alasti kuin muutkin nyt kun on käyty saunassa. On aika jännä juttu että vaikka olisi millainen helle niin sauna tuntuu silti hyvältä, varsinkin kun se lämpiää puilla ja tuoksuu hyvältä. Harmi että puun poltosta tulee pienhiukkasia : (

      Sain luvan kertoa että myös Sciurus ja Poika ja tämän nudistiperhe nauttivat alastomuudesta täysin siemauksin. Henriikka ei kotikotona maalla oikein voi mutta pitää kyllä vaatetuksen niin minimissä kuin pystyy.

      • No voihan, tässä näitä palstan uudempia ja vähän vanhempiakin viestejä selaillessa tajusin että täällä on tainnut keskustelut elää itsellekin monella tapaa tutuista aihepiireistä jo pitkään, ehkä jo melkein kuolla poiskin ennen kuin itse edes tajusin tulla mukaan.. No, jos HihheiHelsingissä tai joku muu aiemmista aktiivikirjoittelijoista nyt sattuisi täällä vielä pyörimään niin ehkä myös tällainen mattimyöhäinen ehtii vielä jälkijunassa mukaan keskusteluun..?

        Siltä varalta että joku täällä vielä aika ajoin poikkeaa, ajattelin heittää omankin lusikkani soppaan kun keskustelun aihepiiri sattuu sivuamaan omiakin nuoruuskokemuksia aika läheisesti. Omien nuoruuskokemusten valossa tällaiset mökkinakuilut ovat ehkä yleisempiä kuin mitä julkisessa keskustelussa käy ilmi.. Toki mökki on useimmille hyvin yksityinen paikka ja se halutaan myös sellaisena pitää, eikä kovin moni varmaan koe tarpeelliseksi edes tällaisista asioista ulkopuolisille raportoida.. Mutta vahvasti veikkaan että ei se silti tarkoita sitä etteikö mökkielämään aika yleisestikin kuuluisi tietyntasoinen rentous vaatetuksen määrän suhteen.

        Omien kokemusten pohjalta voisin sanoa että ainakin uimassa käymiseen liittyen ilman uimapukua pulahtelu tuntuu olevan useimmilla mökeillä enemmän sääntö kuin poikkeus. Harvalla mökillä näkyy uikkareita pyykkinaruilla kuivumassa vaikka pyyhkeitä saatta olla koko suvun tarpeiksi.. Ja sama tuntuu (osittain) koskevan myös kaikenlaisia sekasaunoja. Sellaiset saunajärjestelyt jotka eivät ehkä kaupunkikodissa tuntuisi luontevilta voivatkin tuntua kesäloman rennoissa tunnelmissa ihan toisella lailla normaalilta ajatukselta.

        Kokonaan oma lukunsa on sitten nuo nuoruusvuosien touhuilut, varsinkin sellaisina hetkinä kun nuoriso on enemmälti keskenään ja aikusten "valvovan silmän" ulottumattomissa. Itse olin kymmenen-yhdentoista kun kolme vuotta minua vanhemman siskon kanssa tavattiin jakaa mökkisaunat ihan vakioratkaisuna. Ja sivumennen sanoen yllättävän innokkaalta sisko vaikutti "auttamaan" kasvavaa pikkuveljeään peseytymisen vaikeassa taidossa.. :) Pari vuotta myöhemmin sitten vastaavasti omat opintomatkat tyttöjen maailmaan alkoivat samalla lailla jälleen mökillä ja mökkisaunassa, sillä kertaa sitten pari vuotta minua itseäni nuoremman perhetuttavien tyttären kanssa.

        Vielä vähän myöhemmin, sellaisena noin parikymppisenä kollina seurustelin sitten useamman vuoden ajan tytön kanssa jolla oli kolme (!) nuorempaa siskoa - sivumennen sanoen tuli joskus mieleen olisivatko raukat vanhemmat kovasti toivoneet poikaa, kun niin monta kertaa olivat yrittäneet, mutta pelkkiä tyttöjä näytti heille tulleen jokaisesta arpalipusta.. Mutta minulle nuorena kollina tuollainen "uusi perhe" ensimmäisen pitkäaikaisemman seurustelusuhteen sivutuotteena oli tietysti ihan viihdyttävä juttu..! Varsinkin kun heillä mökillä ja osin kotonakin (sekin omakotitalo maaseudulla) näytti vallitsevan aika vapaamielinen suuntaus vähäpukeisuuden suhteen. Alkuun olivat kyllä vieraskoreita, mutta vuosien varrella sitten ottivat minut niin "omaksi pojakseen" että pääsin siinä itsekin sitten välillä totuttelemaan tuollaiseen elämäntapaan ainakin heillä mökillä kesälomien aikaan.

        Monella tapaa nuo aiempien kirjoittajien kokemukset siis sivuavat aika paljon myös omia kokemuksiani ja siksi vähän alkoi harmittaakin että olen tainnut jo missata kiivaimman keskustelun vaiheet..


      • Jos HihheiHelsingistä sattuu täällä vielä joskus poikkeamaan, niin jäi vielä mietityttämään miten teillä aikanaan tuo kesänvietto serkuskatraan kesken ilman rihman kiertämää lähti liikkeelle? Onko teidän suvussa aina vallinnut tuollainen avomielinen kulttuuri? Vai onko tuo tapa joka on syystä tai toisesta muodostunut juuri tuon teidän porukan kesken?


    • Anonyymi

      Meillä ei oo mökkiä mutta nyt ollaan kaksistaan (veljekset, 16 ja 13) ja ollaan täällä rivarissa koko aika alasti kun helle jyllää. (Vanhemmat on sukulaisissa maalla.) Pitsalähetin tullessa piti kyllä vetää sortsit ja t-paita päälle.

      • Anonyymi

        Eipä juuri. Se tiedetään että 16-vuotiaalla on jo melkein aikuisen vehkeet ja 13-vuotiaalla vielä melkein pikkupojan kapine ja että kumpikin tumputtaa mutta vain omissa oloissaan, elikkä me ollaan normaaleja : )


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä juuri. Se tiedetään että 16-vuotiaalla on jo melkein aikuisen vehkeet ja 13-vuotiaalla vielä melkein pikkupojan kapine ja että kumpikin tumputtaa mutta vain omissa oloissaan, elikkä me ollaan normaaleja : )

        Kui usein tumputat ite?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä juuri. Se tiedetään että 16-vuotiaalla on jo melkein aikuisen vehkeet ja 13-vuotiaalla vielä melkein pikkupojan kapine ja että kumpikin tumputtaa mutta vain omissa oloissaan, elikkä me ollaan normaaleja : )

        Itsellä oli kyllä jo 13-vuotiaana ihan aikuisen kokoinen muna, tuuhea karvoitus ja paljon tuli mälliä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itsellä oli kyllä jo 13-vuotiaana ihan aikuisen kokoinen muna, tuuhea karvoitus ja paljon tuli mälliä

        Nii ne on näitä vääriä käsityksiä etteikö noin voi olla 12-14 ikäsellä :) Pienvehkeisten propagandaa.. jotka ovat vaan kateellisia


    • Anonyymi

      Mä ja iskä ollaan nyt meidän remontissa olevalla kesämökillä melkein koko ajan alasti ku tääl o todella kuuma ja tää paikka on keskellä metsää joten ei tarvii pelätä et joku näkis :D autan tääl remontissa ja paljon paremmin sujuu mm seinien maalaus nyt ku ei koko ajan vaatteet sotkeudu 😃 meil o myös täs palju joka on täynnä kylmää vettä ja sinne on mahtavaa hypätä välillä viilentymään esim kesken ruohonleikkuun! lähimmässä naapuri mökissä samanlainen meininki joten ei tarvii niidenkään reaktioita pelätä ja voi käydä vaikka moikkaamassakin alasti ja esim tänään kävivät katsomassa just maalattua saunaamme ja aikuiset joi kaljat ja mä energiajuoman :)

    • Anonyymi

      Oon 17 vee ja mul neljä kolmeen veljee 13 ja 8 ja 4 vee veljet oltiin mökillä koko aika alasti kun helle jyllää. (Vanhemmat on sukulaisissa kotona asutaan ihan mökin vieressä .)tilasin pizzat kerran mökille Pitsalähetin tullessa 4 vee veljeni juoksi hakee pizzat mökkitieltä alasti annoin hänelle 50e ja sanoin et anna pizzakuskille ja et tilasin neljää pizzaa hetken päästä veljeni juoksee neljä pizzaa kädessä ja Cola pullo kädessä ja 50e kädessä ja pizzakuski perässä
      Ja me kaikki pojat alasti kuistilla pizzamies sanoo si ootte mökillä onko sauna lämmin
      Ootte komeita poikii yksi pizza ilmainen pizza kuski otti vaan neljästä pizzasta vaan 35 e anto alennusta kun oltiin nakuna
      Pizza mies lähti kotiin

      Myöhemmin lähdettiin juoksee kylille nakuna

      Illalla saunottiin ja uitiin ja syötiin pizzaa ja karkkia

    • Anonyymi

      Oon 13 vee poika ja oon mummon mökillä
      Mummo Kysy et onko sul uikkarit mukana sanoin et ei oo mummoni sano hyvä Mitä niitä suotta kastelin
      Heitin vaatteni pois ja juoksin uimaan

    • Anonyymi

      Oon 15 vee poika ja Oon kesällä yksin mökillä nakuna
      Saunon uin kalastan ja juoksen nakuna mökki tiellä ha öisin ajelen nakuna mopoa mökkitiellä välillä naapurin 13 vee poika kyydis alasti joskus naapurin 14 vee tyttökin alasti kyydissä ollaan hyviä kavereita

    • Anonyymi

      Olin 8 vee poikani olin perheeni kanssa puuhamaassa niin mun 4 vee veli oli alasti siellä koko ajan

    • Anonyymi

      Oon 15 vuotias poika ja just pääsin ripille ja päätin lähteä mopolla mökille mun 13 vee veljen kaa ja 12 vee siskon kaa kuumana kesä päivänä veli ja sisko lähti pyörällä mökille saavuttiin mökkitielle pysähdyttiin hetkeksi riisuimme vaattemme pois ja pistettiin vaatteet reppuun jatkoimme matkaa nakuna aurinko lämmitti mukavasti
      Saavuuttiin mökille juostiin heti järveen nakuna
      13 vee veljeni jäi vielä uimaa siskon kaa minä menin lämmittää saunaa
      Pian sauna oli valmis ja mentiin yhdessä saunaa juostiin saunasta uimaan nakuna
      Illalla tuli nälkä meiltä oli unohtunut makkarat kotiin 13 vee veli sano makkarat jäi kotiin
      Sisko sanoi en mä makkaraa tarvi mulle riittää että näen teidän nakit
      Päätimme tilata pitsat mökille
      Päätimme olla nakuna koko illan
      Tilasin pizzat ja coca colan mökille soitin kaverin isän pizzeriaan ja kerroin että oon mökillä kaverini on turkkilainen oli samalla riparilla
      Pian kaverini toi pizzat mökille
      Kaverini päätti myös riisua vaatteet ja juoksi uimaan nakuna ja mentiin yhdessä saunaan
      Kaverini anto pizzat ilmaiseksi rippilahjaksi
      Kaverini jäi mökille yöksi meidän kaa
      Pian käytiin yö puulle nukuttiin siskon pedissä alasti kun on niin kuuma yöllä käytiin kuutamo uinilla ja juoksees kylillä nakuna

      Naapurin 15 vee tyttö saapu mökki naapuriin veljensä kansss olin niiden kaa samalla leirillä myös

      Myöhemmin yöllä kun kaikki nukkuivat jo minä menin sen 15 vee tytön kaa saunaa mulla alko seisoo saunassa ja ruvettiin panemaan

      Myöhemmin tyttö.soitti et oon raskaana päätimme pitää poikamme isän ja pojan ja pyhän hengen nimessä

      • Anonyymi

        Ota ne lääkkeet, jooko


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ota ne lääkkeet, jooko

        En vitussa ota


    • Anonyymi

      Mä oon 16 vuotias poika ja oon mummon mökillä
      Mummo kysyy että onko sul uikkarit sanoin et ei oo mummo sanoo mitä niitä suotta kastelee
      Riisuin vaatteeni mummoni nähden ja juoksin uimaan nakuna hetken uitua juoksin saunaan hetken saunottua mummo seisoo saunan ovella alasti sanoo ompa tääl komee poika vieläkö on tilaa saunassa tämmöselle vanhalle 84 vee mummolles sanoin joo on tuu ihmees vaan saunaa pojan poikas kaa
      Saunottiin mummon kaa kovat löylyt ja mummo vihto mua ja pesi selkäni puhtaaksi mul alko seisoo
      Mut mummo hymyili sanoi on mul komee pojan poika
      Eikä mua yhtään nolostanut onhan mummoni nähnyt minut jo alasti monet kerran saunassa oltua ja muutenkin

      Mummoni on taiteilija
      Saunassa mummo sano voitko olla loppu vkon alasti koko ajan niin saat olla mun mallina

      Vkon ajan olin alasti ja mummoni maalasi minusta hienoja alaston taideteoksia jotka jäivät mökin vessan seinälle
      Yöllä heräsin kusi hätää ja juoksin nakuna kuselle
      Yhtäkkiä 14 vee serkkuni istuu vessan oven rappusilla alasti ja runkkaa mun alaston kuville
      Pian serkkukin tuli nukkuu nukuttiin alasti vierekkäin ja se mitä yöllä tehtiin on jokaisen omissa ajatuksissa

    • Anonyymi

      Tädin mökillä munasillaan

      Oon 13 vee pieni kokoinen Laiha poika
      Mul alko kesä loma ja tarkoitus olla tädin mökillä koko kesä saavuin tädin mökille pyörällä täti sano sauna on lämmin riisu vaattesi pois ja mee uimaa ja saunaan
      Riisuin itseni alasti juoksin uimaan ja sieltä saunaan tätini sanoi hui kamala kun oot komee ja Laiha
      Saat olla nyt koko kesän nakuna mökillä
      Minä kuvaan sinua ja syötän sinua seuraan miten sinä lihot
      Saunan jälkeen menin iltapalalle alasti tätini syötti minua herkkuja oli vaikka mitä
      Mökille tultuani pituus oli 169 ja paino 40
      Kun kesä loma loppu ja koulut alko olin kasvanut isoksi pojaksi pituus oli jo 175 ja painoin jo 80
      Tätini sanoi että oisit pitempi jos et tupakoisi koko ajan

    • Anonyymi

      Oon 14 vee poika olin mun 15 vee serkun kaa mökillä yöllä saatiin päähän mennä soutelee järvelle alasti

    • Anonyymi

      Oon 15 vee poika ja oon min 13 vee veljen kaa kotona alasti kun meillä ei oo kesä mökkiä mutta nyt ollaan kaksistaan ja ollaan täällä rivarissa koko aika alasti kun helle jyllää. (Vanhemmat on sukulaisissa maalla.) Pitsalähetin tullessa emme pukeneet vaatteita
      Pizza lähetti sano vaan aah pojilla kuuma ja lähti pois

    • Anonyymi

      Mä oon 14 vee poika mul on 16 vee veli nukutaan samassa huoneessa parisängynssä
      Kesällä nukuttiin alasti vierekkäin kun oli kuuma yö
      Yöllä heräsin kun 16 vee veljeni runkkasi sit mäkin aloin runkkaa itseäni siinä sit nauroimme ja runkkasimme toisiamme kunnes menimme suihkun kautta nukkuu

    • Anonyymi

      Oon 15 vee poika mul on kaksois veli joka on samanikäinen kun mä meillä on sama huone
      Tulin koulusta kotiin yllätin veljeni alasti meidän sängynstä yhden pojan kaa sanoin älkää antako mun häiritä riisuin itsekin vaatteni ja katselin touhua ja runkkasin

    • Anonyymi

      Uskokoon ken tahtoo.

    • Anonyymi

      Olin 15v (poika) kun mentiin äidin ja isän kanssa tuttavaperheen mökille viikoksi.
      Heillä neljä lasta, nuorin poika 6v, sitten tyttö 9v, poika 16v ja tyttö 17v. Mökki oli saaressa ja isäntä haki meidät veneellä. Yllätys oli suuri kun rantauduttiin kaikki olivat meitä vastassa laiturilla ilman rihman kiertämää. Aikuiset olivat ennenkin yhdessä saunoneet alasti,sen tiesin. Mutta tämä vapaasti alastomana liikkuminen yllättti todellakin, positiivisesti.

    • Anonyymi

      Olin 14 vee poika ja olin mummon mökillä viettääs kesää oli lämmin päivä ja olin ilman paitaa ja shortseissa vaarini pyysi haravoimaa avukseen sanoin ei jaksa on kuuma vaarini haravoi pelkissä shortseissa
      Vaarini sano älä valita haravoi alasti jos kuuma
      Riisuin shortsit pois ja haravoin alasti
      Mummo tuli sanoo nyt pojat syömää en jaksanut pukea enään olin koko loman alasti mökillä
      Illalla saunottiin mummin ja vaarin kaa
      Ja uitii alasti mummo vihto mua saunassa
      Illalla mummo kerto kummitusjuttuja mökissä
      Yöllä heräsin vaarini vierestä ja jatkoin unia

    • Anonyymi

      Mä oon mökillä aina nakuna kun saunon uin ja nukun nakuna mitä sitä suotta pukemaan

    • Anonyymi

      Olis kiva yllättää joku tyttö nakuna.

      • Anonyymi

        Olen itse pari kertaa yllättänyt.
        Ja tuttavien kanssa olemme joskus olleet mökillä ja ollaan koko porukalla käyty saunassa, niin silloin on saanut ihan luvan kanssa nähdä pimperoita. Tutuilla on kaksi tytärtä, toinen on mun ikäinen ja toinen vuoden nuorempi, ollaan yläasteikäisiä kaikki 3.
        Kivoja reissuja nuo yhteissaunomiset, vaikka nyt välillä on joutunut ihan tosissaan pinnistelemään, ettei olisi alkanut seisomaan heidän nähden..


    • Anonyymi

      Rohkeasti vaan naimaan samantein

      • Anonyymi

        Kirjoittaa siellä neitsyt 😂😂


    • Anonyymi

      Moi

    • Anonyymi

      Ite runkaan melkeen joka päivä

    Ketjusta on poistettu 29 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      59
      3047
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      544
      2886
    3. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      37
      2068
    4. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      49
      1942
    5. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      120
      1795
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      304
      1761
    7. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      9
      1492
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      99
      1247
    9. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      63
      1198
    10. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      22
      1152
    Aihe