Eli miten voi opiskella toimittajaksi?millaisia opintoja ja missä?kiitos vastauksista!
miten opiskella toimittajaksi?
4
1484
Vastaukset
- se menee
journalistiikkaa yliopistossa.
- hjkhkjlhkl
varmin reitti on lähteä opiskelemaan tiedotusoppia tampereen yliopistoon. alan opiskelijat ovat suosittuja kesätoimittajia isoissa lehdissä, ja kesäpesteistähän se ura urkenee. jyväskylän yliopiston journalistiikkakin on ok. myös miljoona muuta reittiä, itse olen toimittaja vaikka opiskelin yliopistossa aivan muuta alaa.
- ulriikka
Opiskele suomen kieltä ja lisäksi joko viestintää, journalismiä tai tiedotusoppia.
- gfhddz
Ennemmin kuin suomea opiskele esim. historiaa, politiikkaa tms. yleissivistävää tiedotusopin lisäksi.
Tampereelta työllistyy tällä hetkellä liki varmasti, mutta on myös sata muuta tietä:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1073654
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k232892Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1122451- 431925
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2421623Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt411565- 321547
- 281360
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201336- 951191