kertokaa volvo XC70. Kestävyydestä (automaati vaihteinen)????
Volvo XC70
60
32211
Vastaukset
- Kröhmm.
Pyöränlaakereita 30 000 km välein, kulmavaihteen kiristystä tai uudelleenliimausta joka toisessa öljynvaihtohuollossa, haldexin öljynvaihtoja ja sitten ne normaalit V70-viat päälle. Kallista on. Kannattaa hankkia toinen auto, jolla liikkua korjaamoreissujen aikana. Lue volvolandiasta.
- ruka
en ymmärrä miten jengi saa volvonsa hajoamaan noin nopeasti ja joutuu muka huollataan koko ajan.mulla ollut ja on edelleen 70 sarjalainen ja kulkenut/kulkee todella mukavasti.en sitten ehkä rällästä ja vedä katukiviin kybällä vaan autoa säästäen ajelen.
- """
ruka kirjoitti:
en ymmärrä miten jengi saa volvonsa hajoamaan noin nopeasti ja joutuu muka huollataan koko ajan.mulla ollut ja on edelleen 70 sarjalainen ja kulkenut/kulkee todella mukavasti.en sitten ehkä rällästä ja vedä katukiviin kybällä vaan autoa säästäen ajelen.
Sehän on yleensä vika penkin ja ratin välissä.
- """
Kiitoksia se siitä XC70 Volvosta!!!. Ostan ZETORIN. varmaratkaisu
- volvo se olla pitää
Kyllä volvo on ihan hyvä. Meillä on ollut nyt puolitoista vuotta volvo. Eikä ole ollut mitään ylimääräisiä vikoja. Bensaa tosin kuluu kun auto on isolla koneella. Mutta sehän on omavalinta. Leimastakin on mennyt molenpina vuosina heittämällä läpieli vian vikaa ei ole löytynyt. Suosittelen lämpimästi volvon ostamista.
- Miku Pietarsaari
volvo se olla pitää kirjoitti:
Kyllä volvo on ihan hyvä. Meillä on ollut nyt puolitoista vuotta volvo. Eikä ole ollut mitään ylimääräisiä vikoja. Bensaa tosin kuluu kun auto on isolla koneella. Mutta sehän on omavalinta. Leimastakin on mennyt molenpina vuosina heittämällä läpieli vian vikaa ei ole löytynyt. Suosittelen lämpimästi volvon ostamista.
Itseläni yllämainittu volvo ! Vikoja toki ollut mutta norm kulumisesta johtuvaa en rällästä tai revittely kulutus ei pienin mutta on varma kulkija sekä vaihtelevissa olosuhteissa ajavalle erittäin hyvä !
Työn puolesta vierailen välillä maansiirtotyömailla ja ja talvella auraamaton mökkitie ei ole ongelma
seuraava auto on uudempaa mallia mutta diesel ja awd tottahan toki !enkä ole rahamies vaan vaadin autolta enemmän ja sitä myös saan ja onhan se kiva kun joku sillä riisikupillaan jää risteyksissä talvella sutimaan kun minä olen jo vaihatmassa 4:lle !!! Suosittelen !!!! - Tosi pettynyt
volvo se olla pitää kirjoitti:
Kyllä volvo on ihan hyvä. Meillä on ollut nyt puolitoista vuotta volvo. Eikä ole ollut mitään ylimääräisiä vikoja. Bensaa tosin kuluu kun auto on isolla koneella. Mutta sehän on omavalinta. Leimastakin on mennyt molenpina vuosina heittämällä läpieli vian vikaa ei ole löytynyt. Suosittelen lämpimästi volvon ostamista.
Vuoden 2004 Cross countryssäni on vaihto-osia jo yli 200. Etupään jouset menneet, tasausvakaaja ja vasen pallonivel ym. ym. Nyt on ajoittainen käynnistysongelma. Starttaa, mutta ei käynnisty. Pirullinen vika, joka ilmestyy milloin tahtoo ja poistuu 15 minuutin, parin tunnin tai parin vuorokauden kuluessa. Milloinkaan et tiedä, milloin. On kuulemma ohjausyksikkövika, joita autossa on yli kymmenen - 1000€kpl. Merkkihuolto ei osaa korjata autoa, koska vika ei ole koskaan päällä, kun sitä haetaan.
Cross country ei kelpaa työautoksi. Pakko vaihtaa autoa, vaikka kunnossa ollessaan on hyvä työjuhta. Käy kalliiksi ja menee hermot. Autoa on ajettu tosi siististi revittelemättä. - volvolandia
Tosi pettynyt kirjoitti:
Vuoden 2004 Cross countryssäni on vaihto-osia jo yli 200. Etupään jouset menneet, tasausvakaaja ja vasen pallonivel ym. ym. Nyt on ajoittainen käynnistysongelma. Starttaa, mutta ei käynnisty. Pirullinen vika, joka ilmestyy milloin tahtoo ja poistuu 15 minuutin, parin tunnin tai parin vuorokauden kuluessa. Milloinkaan et tiedä, milloin. On kuulemma ohjausyksikkövika, joita autossa on yli kymmenen - 1000€kpl. Merkkihuolto ei osaa korjata autoa, koska vika ei ole koskaan päällä, kun sitä haetaan.
Cross country ei kelpaa työautoksi. Pakko vaihtaa autoa, vaikka kunnossa ollessaan on hyvä työjuhta. Käy kalliiksi ja menee hermot. Autoa on ajettu tosi siististi revittelemättä.-vika johtuu CEM moduulista, ja tarkemmin juotosviasta. Osa maksaa volvolla noin tonnin mutta näitä korjaavat mm sercap huoltopalvelut rovaniemellä ja elektromeka lohjalla. Korjaus noin 300.
- AriL
Miku Pietarsaari kirjoitti:
Itseläni yllämainittu volvo ! Vikoja toki ollut mutta norm kulumisesta johtuvaa en rällästä tai revittely kulutus ei pienin mutta on varma kulkija sekä vaihtelevissa olosuhteissa ajavalle erittäin hyvä !
Työn puolesta vierailen välillä maansiirtotyömailla ja ja talvella auraamaton mökkitie ei ole ongelma
seuraava auto on uudempaa mallia mutta diesel ja awd tottahan toki !enkä ole rahamies vaan vaadin autolta enemmän ja sitä myös saan ja onhan se kiva kun joku sillä riisikupillaan jää risteyksissä talvella sutimaan kun minä olen jo vaihatmassa 4:lle !!! Suosittelen !!!!Samoin. Vaihdoin juuri uuteen CX70:seen vanhan 700 000 km ajetun ( itse ajettu joka kilometri ) vm. 2002 D5 V70sen . Kallis se oli silloin ja kallis on uusikin mutta pakko uskoa auton kestoon. Jos alle 10 v 500000 km niin petyn.
Uusi Nissan X-Trail olisi ollut ehkä vaihtoehto. Mutta en jaksanut odottaa enää pidempään.
Vanhan ongelma oli elektroniikan vanheneminen ei auton perustekniikan kesto.
Bluetooth yms kuljettajaa ja ajoa helpottava tekniikka. - AriL
volvolandia kirjoitti:
-vika johtuu CEM moduulista, ja tarkemmin juotosviasta. Osa maksaa volvolla noin tonnin mutta näitä korjaavat mm sercap huoltopalvelut rovaniemellä ja elektromeka lohjalla. Korjaus noin 300.
Hyvä tieto.
- piensäästäjä
Miku Pietarsaari kirjoitti:
Itseläni yllämainittu volvo ! Vikoja toki ollut mutta norm kulumisesta johtuvaa en rällästä tai revittely kulutus ei pienin mutta on varma kulkija sekä vaihtelevissa olosuhteissa ajavalle erittäin hyvä !
Työn puolesta vierailen välillä maansiirtotyömailla ja ja talvella auraamaton mökkitie ei ole ongelma
seuraava auto on uudempaa mallia mutta diesel ja awd tottahan toki !enkä ole rahamies vaan vaadin autolta enemmän ja sitä myös saan ja onhan se kiva kun joku sillä riisikupillaan jää risteyksissä talvella sutimaan kun minä olen jo vaihatmassa 4:lle !!! Suosittelen !!!!"rällästä tai revittely kulutus ei pienin mutta on varma"
Selvä kuin pläkki, kulutusta sitä pitää olla. - Anonyymi
volvolandia kirjoitti:
-vika johtuu CEM moduulista, ja tarkemmin juotosviasta. Osa maksaa volvolla noin tonnin mutta näitä korjaavat mm sercap huoltopalvelut rovaniemellä ja elektromeka lohjalla. Korjaus noin 300.
Mulla teki xc70 samaa, vaihdoin antennirenkaan virtalukon ympärille ja loppui siihen. Helppo vaihtaa itse ja maksoi 66€ marmoritiskiltä.
- Volvolla 4 vuotta
Eupäässä esiintyviin vikoihin saa varautua - ne ovat Volvojen perisynti..voi käydä katsomassa vaikka katsastustilastoja. Pallonivelet, helat ym. ne ovat aika heppoista tavaraa..kolke alkaa kuulua kyllä kun kilometrejä on reilut puoltoisataa...muita ongelmia ei ole omassa -03 V70 170hv:ssa ollut. Hyvä peli ajaa, tilava. Seuraava autonikin on Volvo - ehkä XC90.
- SUAB
Kiinassa vielä nykyään tehdään..Ostakaa uus SAAB niin ei tarvi ravata korjaamolla :) säälittävää ajella jollain vanhanaikaisella ja onnettomalla jakopäähihnaisella autolla minkä vaihtokin on 1000e korjaamolla kuin korjaamolla :)
- 22
SUAB kirjoitti:
Kiinassa vielä nykyään tehdään..Ostakaa uus SAAB niin ei tarvi ravata korjaamolla :) säälittävää ajella jollain vanhanaikaisella ja onnettomalla jakopäähihnaisella autolla minkä vaihtokin on 1000e korjaamolla kuin korjaamolla :)
oot ASIANTUNTIJA ! Perehtynyt asioihin oikein kunnolla.
- toisinaan!
22 kirjoitti:
oot ASIANTUNTIJA ! Perehtynyt asioihin oikein kunnolla.
Volvo V70 omistajana voin kertoa, että jakopään hihnanvaihto taisi viimeksi maksaa 200 €. Kaverilla on Volkswagen Golf, siihen hihnanvaihto maksoi oikeasti sen tonnin!
- Bensalla autokulkee
Mulla on xc90 vm:06 2.5T ajettu184tkm ja mitää muuta vikaa ei ole ku sekin rupee jäämää pieneksi jo. Leimalla ei kitisemistä ole ollut eikä mitää ole hajonnut. Sanokoot kuka mitä sanoo niitten volvoista mutta ne on sitten revitetty paskas ja uitettuja ( oikee mittari lukema yli500tkm) kun rupee joitakin vikoja tulemaan.
- myyKiinaan
SUAB kirjoitti:
Kiinassa vielä nykyään tehdään..Ostakaa uus SAAB niin ei tarvi ravata korjaamolla :) säälittävää ajella jollain vanhanaikaisella ja onnettomalla jakopäähihnaisella autolla minkä vaihtokin on 1000e korjaamolla kuin korjaamolla :)
Säälisi on sairautta.
- Korsto-Kalle
Onko jollain kokemusta vanhan mallisen ja uuden 2007 tulleen sisätiloista eli onko uudempi väljempi B-pilarin kohdalta. Itse kun olen liki 2 metrinen iso korsto ja 2006 mallilla olen kokeillut ajaa niin B-pilari painoi ikävästi olkapäätä ja oli ahtaan tuntuinen.
Vai onko noissa ihan samat sisätilat?- gs birotor
Eikö tuo olisi kaikkein helpointa jos kävisit myös kokeleimassa sen uuden mallin.
- Kokemuksesta tiedän
Suorakylkiset on tilavempia kuin nämä pattikylkiset.
- nu5n6ir mn
Automaattivaihteitot ovat aivan surkeita kestämään ja käytössä. älä van sellaista laita itelles.
- Aisin Warner_
No 615 000 km on nyt ajettu V70-automaatilla, eikä vielä ole mitään vikaa esiintynyt. Joten surkeita ovat kestämään, juu.
- qqqqqqqqqqqwww
Aisin Warner_ kirjoitti:
No 615 000 km on nyt ajettu V70-automaatilla, eikä vielä ole mitään vikaa esiintynyt. Joten surkeita ovat kestämään, juu.
On ilmeisesti kaksi koulukuntaa:
a) Automaatilla yli 600tkm moitteetta ajaneet
b) Ei pätkääkään kokemusta muusta kuin Esson baarin tietotoimistosta.
-Olen viimeiset 400tkm ajanut vanhoilla automaateilla, enkä aio enään
hämmennellä keppiä.
- Korsto-Kalle
Gs birotorille: Olisi varmaan mutta lähin kiinnostava yksilö on 150 kilsan päässä.
Ja kumpi on suorakylkinen ja kumpi pattikylkinen???- gs birotor
Tuohon on kuitenkin aika vaikea vastata ,koska niin suuret ovat vaihtelut eri henkilöiden ajoasennoissa.
Eli asut todella syrjäisellä seudulla
Mielestäni suorakylkinen on 1997-2000 välillä valmistettu ja uudemmat patti kylkisiä.
Tuo uusin V70 on n.11cm pidempi, n.5cm leveämpi jan. 4cm korkeampi kuin edeltäjänsä.
- Seuraavakin on Volvo
Volvolla ajettu nyt 416000 km ja on entinen taksi. Huonosti kestää. Joutuu öljyjäkin vaihtelemaan 20 000 km välein. Harmittaa.
- hermosto
Ajelin mazda 6:lle aika tasan tuon verran. Vaihdoin kuitenkin pois, kun sitä joutui käyttämään huoltoasemalla jatkuvasti. Perässä kuskin puolella oli joku luukku, mistä sai valutella bensiiniä sisään, muuten meno tyssäsi. Muita oireita ei onneksi ollut, paitsi poika pissaaja piti kanssa välillä täyttää. Öljyt vaihdoin kerran/20000, mutta mihinkään perustekniikaan ei tarvinnut koskea.
Nyt tuli Volvo seuraavaksi autoksi, saas nähdä pääseekö samoihin lukemiin yhtä huolettomasti.
omistan volvo xc 70 vm. 06 ajettu 139000 km. nyt sytty huoltovalo: vaatii huollon moottorinohjaus? osaako joku viisaampi kertoa missä vika oikeesti on?
- yb tynb nt
Moottorin itsetuhomekanismi on käynnistynyt ja seuraavaksi menee huohotin kiinni ja siten räjähtää koko moottori.
- Volvisti tampere
Se on kyllä kuskissa vika jos joutuu jotain isompaa korjaamaan koko ajan. Ns. normiajolla toimii kuin kello. 2009 D5 AWD aut XC70 ollut alusta asti ja kilometrejä on tullut 200tkm enkä yhtään ole katunut. Matka-ajossa parhain auto mitä voi vain kuvitella. Itse ajelen paljon etelän ja pohjosen välillä eikä rupea paikkoja kolottaan. Seuraava auto on varmasti myös XC70 kunhan tulisi vain uusi malli, niin tyytyväinen olen ollut.
- osku486
Meinasin ostaa XC70 D5 ,2004, alle 200tkm ajettu, alle 5000€ saksasta/itävallasta.
Kannattaisiko, mitä pitäis huomioida? - D5D
Itsellä ajossa sellainen peli kuin S80 D5 vm04 ajettu 544tkm. Huollettu huolto-ohjelman mukaan, ylimääräiset viat on ollu alkup startin hajoaminen 500tkm kohdalla ja samoihin aikoihin laitettiin uudet suuttimet. Mutten vanhus pelaa loistavasti.
- _epätietoinen
Miten tämä liittyy tähän XC nelikko keskusteluun?
- kysele.vaan.turhia
_epätietoinen kirjoitti:
Miten tämä liittyy tähän XC nelikko keskusteluun?
Ei kai mitenkään, mutta kysellähän saat toki . vaikka asian vierestä.
- qwssasw
-99 V70XC
350tkm arvo ehkä 3000 Saneerattu kolmella tonnilla.(Läppäkotelo ym)
-Aattelin ajaa vielä 250tkm jonka jälkeen nuoriso kuskaa nurkka-ajoja.
Jos löydän vaihdokin esim 940SE Aut -98 alle miljoonan ajetuista.
-Saneeraan sellaisen eläkepäiviin.- wqewews
nii ja toi -99 on se huonosti kestävä automaatti
- AriL
Seuraava huolto V70 D5 vm 2002 70 000 km ja vaihdoin CX70 malliin .
Hyvä lukea vastauksia . Odotan Innolla.
- 30 v kokemusta
D5 2004 , 288 000 km takana ja pelittää. palloniveliä mennyt , sisusta kulahtanut mutta pellit , alusta , laatikko ja kone ihan tip-top.
Erittäin hyvä auto hintaansa nähden, mersujen jälkeen varsinkin.- igorilla eteenpäin
no mersun jälkeen ladakin tuntuu hyvältä.
- fjaoisrfaiosrfjoial
XC70 vm.2011 ajettu 83000km ja kone paskana. Vaihto kone 12000eur.
Maahantuoja tulee vastaan 50%.
Käyttöhihna rispaantui ja meni jakopään kotelon väliin ja siinä.
Mun ainut virhe ostin Volvon.
Huollot ajallaan Biliassa. XC 70 käyttöhihnan vaihtot 90000km tai 3v. Nyt ei mikään toteutunut. Takuu loppui 3/13. Ei hyvä.- ämis
Kiristin sulta hajos siitä ja se söi remmin.
- Yleistä kauraa
Meneepä niitä jakopäitä Audeissakin hihnan poikimisen takia jne. jotta ei se yksin Volvon harmi ole ja ei noita nyt niin kauhiasti näytä menevän.
- Eiköyhille
Volvo 855 T5, ajettu vähäiset 450tk, Volvo xc70 T5 sisäänajossa 320tk.
Kumpikin hankittu uutena.
Joskus on muistettu öljyt ja suodattimet vaihtaa.
Kumpikin upeati toimivia automaateja ja vaunuja vedetty aivan riittävästi, eikä ole tarvetta kepin kanssa hytissä heilua.
Jakopää hihnan vaihto 25 minuutissa kotipajassa ja originaali osat 150Euroa.
Jo tämä on liikaa, niin köyhyysrajan alla valittaja on. - xxxxxcccceienäätuukyseis
momentti luistaa vitusti pitää olla kierroksia 2500 ennen kuin lähtee liikkeelle ihme härpäke prkk eikös ole japanialainen laatikko kuulin essolla vaihdettu kuuleman mukaan jo 12000 km jälkeen muttei sen kummempi ole varmaan halaval tehty keräily osista ni siks ei pelitä
- alkaa.tosin.kyllästyttää
Olipa TAAS liikuttava kertomus - ikään kuin toistona entisistäsi.
- Outlander2014
Tomaattivaihteisto kestää kyllä kun vaihtaa öljyt aina 100Tkmn välein. Muuta osaa menee vaihtoon, varsinkin alustasta. Vaihdoin uudehkoon Outlanderiin, eipä ole jakopäähuolia, eikä muitakaan vikoja koko vehkeessä.
- v70xc
öljyt vaihdetaan n,60000elmia, km välein niin ei ikinä ongelmia, höpö puheita ettei kestä volvon automaatti,huollon puute yleensä ongelmien syy,vaihto volvolla n,350-400 eur,samalla laatikon päivitys
- V7tid
Haldexsista ei ole kokemusta, kun maastureissani on ollut amerikkalainen jakovaihde. V70 tdi nykyisin alla opetuskäytössä ja olen ollut tyytyväinen laatuun ja käyttökuluihin. Off roadit tuolla on syytä ajaa hyvän sään aikaan, mutta hyvin on sopinut siihenkin. Pohjapanssari ja alustan korottaminen plussaa, kuten m s renkaat ympäri vuoden.
- Volvolla_jo_14_vuotta
Itsellä Volvo XC70 -03 D5 jossa ostaessa oli mittarissa 186 000 ja nyt on 435 000, automaatti toimii moitteettomasti kunhan vaihdattaa öljyt säännöllisesti. Tosin nyt kulmavaihde pamahti, joka hiukan kalliimpi remontti (~1800€), mutta kuntoon vaan kun muuten hyvä peli. Muuten päässyt ihan normisti kuluvilla osilla (laakeria, etuiskarit ~260 th, jarrut yms...) Seuraava tulee olemaan myös XC70. Edellinen -97 V70 Tdi automaatti vaihtaessa tuohon XC70 mittarissa 535 000 eikä mitään vikaa laatikossa...
- nökökuikka
Mitsulla ajellu volvon jälkeen pari vuott ihan ok parempi maastosa ei jää kiinni ni kuin
volvo tupas olleen piti hakee toinen traktori. - Koskaputooneliveto
Vieläköhän noissa Volvoissa putoaa takaveto kokonaan pois n. 20-30km/h. nopeudessa? Ainakin vanhemmissa XC.ssä näin oli.
Haldexhan ei muutenkaan ole mikään oikea neliveto, vaan enempi sellainen etuvetoisen auton osapäiväinen takavetoavustin. Ensin pitää olla pyörimiseroa etu-ja takapään välillä, jotta taakse tulee yhtään voimaa. - kaarlokuuskuus
4-veto ei putoa ajonopeuden mukaan vaan kytkeytyy pidon ja kierroksien mukaan.
-07 xc 2.5T aut. ja kulkee upeasti. Joku ostaa uuden xcn, ei siinä mitään mutta kulkupuoli ei parane suhteessa hintaan juuri yhtään 10k€ vs 70k€. Ja kyllä, Toyota tai Mazda on luotettavampia mutta samaa ajonautintoa ei ole tarjolla. Huoltoihin menee km. 1000€/v/40tkm. Passiivinen turvallisuus myös huippuluokkaa jos sattuu kunnolla kolahtamaan. Kuka mistäkin tykkää. - samitar
Näitä XC Volvoja ei kannata verrata kestävyydeltään 2 vetoisiin niin suuri ero autoissa on.
Nelivedon komponentit on fomocon ruotsin tehtaan valistetta elikkä Fordin AWD osia, samat kuin Freelander 2 Lantkassa ja tietenkin Fordeissa. Taitavat olla niitä heikommasta päästä kestävyydeltää. Jakolaatikon akseli on kuivilla spooreilla jakolaatikossa ja tuppaa ruostumaan ja kulumaan hajalle ja monesti rikkoo myös jakolaatikon. Tämä ei niinkään ole kiinni kilometreistä, enemmänkin vuosista. Monesti 150tkm-250tkm niin hajoaa jos vuosia lähempänä 10v. Ainoa varma huoltotyö on ottaa jakolaatikko irti ja rasvata akseli/vaihtaa ennenkuin hajoaa.
perän laakerit kuluvat melko helposti samoissa kilometreissä, riippumatta vuosimallista. Tämä uudempi "vahvistettu" perä ei olo juurikaan parempi. Aisin automaatti joita samalla tyypillä on lukuisissa autoissa on myös aika huono maine.
Niinkuin kaikissa autoissa ei myöskään kaikki Volvot, Fordit ja Latikat hajoa, mutta tuttavapiirissäni on 4 Volvoa, xc70 ja 3 xc60 joista xc70 jalolaatikko hajosi 200thm kohdalla tuon akselin spoorien takia ja yhdestä xc60 spooriakseli ja auto on nyt etuvetoinen omistajan itse huomaamatta asiaa. Elikkä tässäkin tapauksessa vain 50% hajosi. - leevi4kuukautta
Volvon alapollo nivelet ei mene kun viitsii rasvata jo uutena itselläni v70 tdi ajanut itse noin 300000 tuhatta yhdet vaihtanut koiranluut 3 kertaa raiden tankonpäitä en ole vaihtanut kertaakaan autolla ajettu 535000 hyvin vähillä korjauksilla ik-hoosta saa rasvaprässiin sopivan neulan jolla helpporasvata alapallot ym
- AuttaisikoRasvaus
Korjautapa näppäimistösi. Piste ei toimi ja shiftikin epävarmasti.
Siis aivan ihana ajettava - myös naisille....huonoilla teillä ja keleillä vakaa menijä, ei vikoja, mittarissa kohta 90.000...4W diesel automaatti V70, pieni kulutus, kesällä asuntovaunu monesti mukana, silloin syö sen 9-10 l, mutta ei haittaa....mentävä on...ja mennään....
- KerrotaankoKolmella
Mitä halusitkaan kertoa?
- Anonyymi
Volvo xc70 awd-14 ajettu 360tkm. Aivan huippu, ei vikoja, todella hyvä ajaa ja hiljainen. Seuraava tulee olemaan myös Volvo...tosin kuulemma eivät niin hyviä kuin xc70
- Anonyymi
eipä ole tullut käsivaihteista vielä vastaan,liekö saatavana edes
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1055038Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453313Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503165Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4252357Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2431456Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito121261- 761227
- 751204
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde311168Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1241073