Pappilanlammen Palvelukeskus

Keskustelun herättäjä

Porin Ruskakodista on keskusteltu paljon täällä, mutta entäs tuo Pappilanlammen palvelukeskus Ulvilassa? Mun käsitys on, että siellä on hyvä henki hoitajien ja hoidettavien välillä. Mun yks tutun tuttu oli siellä joskus intervallihoidossa ja ne oli tyytyväisiä. Hoitajat kuulemma osaa hommansa. Onko näin?

20

8672

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jepulista vaan

      Joopa joo olen kuullu myös kaikkee hyvää siitä pappiksesta. Mun yks tuttu on siellä töissäkin ja se on ainaki ihan jees. Sinne vaan kun vanhetaan.

      • muista

        muista pistää hakemus ajoissa voi olla et kuolema koittaa ennen kuin saa paikan..nimim.anopin tilannetta seuraillut


    • klklk

      Joo se paikka on kyllä tosi ihana paikka vanhukselle, jonot sinne vain on aikamoiset. Henkilökunta osaa asiansa. Että hakemusta vain kehiin.

      • tonopää

        Mä en tunne tollasta paikkaa lainkaan. Taitaa olla vanhainkoti tms. Voiks olla kaikki noin hyvää, eiks mitää pahaa?


      • Apuka123
        tonopää kirjoitti:

        Mä en tunne tollasta paikkaa lainkaan. Taitaa olla vanhainkoti tms. Voiks olla kaikki noin hyvää, eiks mitää pahaa?

        Pappilanlammen palvelukeskus on Ulvilan vanhustenhuoltoyhdistyksen ylläpitämä yksityinen palvelutalo. Netissäkin sivut.


    • ei ikinä

      Paikan hyvyydestä voidaan olla montaa mieltä. Ainakin pirun kallis paikka se on vanhukselle asua.
      Mutta kuulemma halvempi kuin Nakkilan Keinustooli.
      Vanhempani asuivat siellä joitakin vuosia sitten.
      Itseltäni ja siskoltani ei ole paikasta mitään
      positiivista sanottavaa. Maaherrakin muistaakseni
      kävi, mutta kaikki vanhukset vietiin huoneisiinsa, pois näkyviltä. Isäni huomautti asiasta ja sai henkilökunnalta helvetin isot vihat päällensä.

      • jfdljlgd

        Olisi kyllä kiva kuulla, miten tollainen " helvetin kauhea viha " näky sitten henkilökunnan käyttäytymisessä? Onko tuollaisessa palvelutalossa henkilökunnan mahdollista osoittaa sellaista? Voisin itse kuvitella, että hoitajat ovat tottuneet jos jonkinmoiseen käyttäytymiseen ja kysymyksiin/ puheisiin, joten en oikein jaksa uskoa tuohon vihaan isääsi kohtaan ihan noin " heppoisin " perustein...kerropa lisää?! Oliko muita syitä tuohon tyytymättömyyteenne, jos ja kun olitte siskosi kanssa niin tyytymättömiä hoitoon? Tunnen paikan ja kiinnostaa kovasti!


      • raha ei ratkaise
        jfdljlgd kirjoitti:

        Olisi kyllä kiva kuulla, miten tollainen " helvetin kauhea viha " näky sitten henkilökunnan käyttäytymisessä? Onko tuollaisessa palvelutalossa henkilökunnan mahdollista osoittaa sellaista? Voisin itse kuvitella, että hoitajat ovat tottuneet jos jonkinmoiseen käyttäytymiseen ja kysymyksiin/ puheisiin, joten en oikein jaksa uskoa tuohon vihaan isääsi kohtaan ihan noin " heppoisin " perustein...kerropa lisää?! Oliko muita syitä tuohon tyytymättömyyteenne, jos ja kun olitte siskosi kanssa niin tyytymättömiä hoitoon? Tunnen paikan ja kiinnostaa kovasti!

        Samaa mieltä eli jos on jotain mieltä niin siihen kai on perusteetkin. Oliko paha olo tyttärillä mahdollisen perinnön huvetessa? Rahaa voi ajatella niin monella tavalla. Mikäli vanhukset ovat tyytyväisiä niin kaikki on oikeilla raiteillaan. Käväisen silloin tällöin eli liian harvoin siellä osasto satakielessä mutta silloin näen kuitenkin hymyä ja kuulen naurua. Se se vasta on jotain, kun vanhukset jaksaa jopa nauraa henkilökunnan kanssa.


    • Abudabi65

      Onko miten nykyään?

      • Miiiioppp

        Hoito edelleen mielestäni hyvää! Tunnen paikan ja työntekijöitä sieltä.


    • Anonyymi

      Nykyinen Hopeapuisto Oy uusine omistajineen muutti koko homman ja 4 vakituista työntekijää lähtenyt pois tämän kesän ja syksyn aikana. Työn henki on huonontunut kuin paikan ruokakin. En suosittele työpaikkana enää koskaan kellekään!

      Ennen kaikkea tämä jo kuulostaa huonolta esimiestyöltä ja organisaation johtamiselta.

      • Anonyymi

        Eipä siellä kukaan uusista viihdy kuin hetken. Näkeehän sen te-toimiston sivuiltakin; kokoajan haetaan uutta sairaanhoitajaa ja lähihoitajaa.
        Itse en kyseiseen paikkaan enää koskaan töihin mene, enkä sinne yhtäkään omaistani haluaisi asukkaaksi. En todellakaan työpaikkana minäkään suosittele!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä siellä kukaan uusista viihdy kuin hetken. Näkeehän sen te-toimiston sivuiltakin; kokoajan haetaan uutta sairaanhoitajaa ja lähihoitajaa.
        Itse en kyseiseen paikkaan enää koskaan töihin mene, enkä sinne yhtäkään omaistani haluaisi asukkaaksi. En todellakaan työpaikkana minäkään suosittele!

        Heti,kun tuli omistaja muutos Te-toimiston sivuilla näkyy jatkuvasti haetaan lähihoitajaa tai sairaanhoitajaa. Mistä mahtaa johtua,ettei siellä väki pysy lainkaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heti,kun tuli omistaja muutos Te-toimiston sivuilla näkyy jatkuvasti haetaan lähihoitajaa tai sairaanhoitajaa. Mistä mahtaa johtua,ettei siellä väki pysy lainkaan?

        No jos ongelmat alkanut omistajan vaihtumisen myötä, niin helppo ulkopuolisenkin laskea yhteen 1 1. Surullista.
        Mennäänkö siellä rahankiilto silmissä bisnestä pyörittäen ja unohdetaan samalla mikä on tärkeintä..


    • Anonyymi

      Harmillista ettei työntekikjöitä ajatella,ketkä tekee sydämmellä töitä siellä. Tälläsenä aikana taitaa muutenki olla rankkaa.Toivottavasti tulisi jotain muutosta,ettei loputkin hyvät hoitajat lähde pois.

    • Anonyymi

      Kuka muistaa Ekbergin Eskon, sen natsipomon Porista. Taisi saada lehtolapsen nimeltä Kimmo Friman, eräs ihminen Kimmon lähipiiristä on tämän saanut selville. Kimmon äiti on se ärhkkä lyhyt tummatukkainen nainen Vaaksatien kerrostalosta jossa Esko myös asui Kimmon äidin perheen kanssa 80-luvulla. Kerttu taisi olla naisen nimi.

      Perhe muutti Keski-suomeen vuonna 1988 Perheen vanhempi poika meni vuotta ennen kummiensa luo asumaan ja Keskisuomeen vieminen pilasi hänen elämänsä se on sekä Eskon, että vanhemman veljen kummitädin syytä hyvin paljolti.

      Nainen söi jotain epilpsialääkkeitä jotka vaikuttivat hänen aivotoimintaansa ja siksi hän oli epävakaa, Eskoa se ei tainnut haitata.

      • Anonyymi

        Tiedättekö tosiasian, että epilepsialääkkeet ja psyykenlääkkeet ovat aivan samaa lääkettä, halvauttaa keskushermoston ja aiheuttaa aivosähkökatkoksia ja kohtauksia.
        Älkää hyvät ihmiset syökö niitä. Jokainen tietämäni epilepsiapotilas alkoi saada kohtauksia ja pää alkoi ravistamaan, kun aloitti lääkärin kehotuksesta epilepsialääkityksen.
        Samoin sammuvat seisaalleen kuin kynttilät ja kaatuvat niille sijoilleen tajuttomana.
        Tunnen pojan joka joutui pitämään kypärää päässään aina kun nousi kävelemään, kun hän söi Prozac nimistä vaarallista psyykenlääkettä. Se on samaa kuin epilepsialääke, ja hän kaatui taju pois varoittamatta, ja yhtenään.
        Hänen lääkärinään oli joku Seppälä Satakunnan sairaanhoitopiiristä.
        Samoin tiedän erään armeijan upseerin joka määrättiin syömään Prozacia. Hän kaatuili myös kesken kävelyn taju pois, vaimo oli aivan hysteerinen mitä hänen miehelleen oli 3;kk sairaalajakson aikana tehty kun meni kävelykyky.
        Hänen hoidostaan vastasi johtava ylilääkäri Seppälä, sekä Renfors Jorma, molemmat Porista ja sh.piiristä.
        Näistä miehistä puhutaan.


    • Anonyymi

      Hyvä henki on aina parempi kuin paha henki.

      • Anonyymi

        Hyvä henkikään ei saa siellä hommia sujumaan 😂


    • Anonyymi

      Olen järkyttynyt kun kävin hopeapuistossa tapamassa ystäväni omaista hoitajat ylimielisiä töykeittä kiukusia sekä omaisille että asukaille ei ollut muutama vuosi sitten kun kävin oma omaista tapamassa nyt oli tarkotus että omaiseni haettaisiin kysäiseen paikkaan ei ikinä

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      70
      2112
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      172
      1639
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      155
      1557
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1358
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      50
      1332
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      287
      1182
    7. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      135
      1069
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1033
    9. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      1032
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      54
      892
    Aihe