rapumies loukkaantuneena?

jouskari kyseleepi

Pyytäisin kommenttejanne. Loukkasin tavallaan rapumiestä ja hän taisi tulla pikkuasiasta aika haavoittuneeksi, jopa koko suhteen lopettamiseen asti. :-/ Onko rapumies tosissaan vai onko se mielijohteesta johtuvaa käytöstä? Hän on kyllä koko suhteemme ajan ollut arvaamaton ja olen anteeksipyytämisessä jo "ammattilainen".

11

1931

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Show must go on

      Voi sua raasua, älä tuhlaa enään minuttiakaan siihen mieheen!! Itse huomasin monien vuosien anteeksi antajana että pohjamudassa olin rämpimässä ja sieltä nouseminen kesti ikuisuuden nousta ja rakentaa omaa elämää uudestaan valoisemmaksi päin.Tuhlasin aivan liian monta vuotta tollaisen murehtimiseen kunnes tajusin että ei ne siitä miksikään muutu, loukkavat vaan uudestaan ja uudestaan tollaisella käyttäytymisellä. Unohda koko heppu!!Sanokoon kuka mitä vaan se ei ole sen arvoista!!!

      • jouskari kyseleepi

        Mulla on mennyt myös jo aika monta vuotta ja haluan kaiken loppuvan. Kunhan saisin sydämeni kovettumaan jollain lailla ja osaisin kunnella mitä mun järki sanoo. Osuvasti kuvailet mun tilannetta muuten. Luulin olevani ainut hölmö tällaisessa tilanteessa koskaan.
        Jospa tällä kertaa onnistaa ja kykenen itse päättämään tämän show'n.


    • kestämistä

      Tiedän tunteen.Ravuista ei ota mitään selvää ovatko tosissaan vai ei.Saattavat loukkaantua yhtäkkiä jostain kuukauden takaisesta asiasta tai sitten ovat niin ailahtelevaisia että perässä pysyminen välillä on aivan mahdotonta ja muistavat kyllä kaikki loukkaukset lopun elämänsä.

      • juuh...

        Ei tarvi enään kestää näköjään. Salaisuuksien mestari on se rapumieheni ja luultavasti suhteemme on nyt todellakin loppunut. Salasi pitkään erilaisia asioita, mitkä kuitenkin tulivat vahingossa ilmi ja hän ei kestä sitä näköjään.


      • rapumies.
        juuh... kirjoitti:

        Ei tarvi enään kestää näköjään. Salaisuuksien mestari on se rapumieheni ja luultavasti suhteemme on nyt todellakin loppunut. Salasi pitkään erilaisia asioita, mitkä kuitenkin tulivat vahingossa ilmi ja hän ei kestä sitä näköjään.

        ...olemme me kyllä aika vauveleita, no ehkä sitten vanhempana.Niin olisiko täällä sellaista "täysikasvuista" rapumiestä, antaako ikä järkeä?


      • Naikkonen 2
        rapumies. kirjoitti:

        ...olemme me kyllä aika vauveleita, no ehkä sitten vanhempana.Niin olisiko täällä sellaista "täysikasvuista" rapumiestä, antaako ikä järkeä?

        koskaan kasva aikuiseksi, teidän pitää vaan kestää omaa olemustanne, mutta hei ainahan naisia riittää!!


      • -aurinko-
        Naikkonen 2 kirjoitti:

        koskaan kasva aikuiseksi, teidän pitää vaan kestää omaa olemustanne, mutta hei ainahan naisia riittää!!

        niin ainahan niitä naikkosia riittää jotka pilaavat toisten elämää..menes peilin eteen ja kato mitä näät siellä.


      • - kuu-
        -aurinko- kirjoitti:

        niin ainahan niitä naikkosia riittää jotka pilaavat toisten elämää..menes peilin eteen ja kato mitä näät siellä.

        kenen pitää katsoa peiliin ?? Rapumiehen joka vaihtaa naista jatkuvasti vai nainen jonka rapumies on pettänyt??


      • mollaa ittees
        - kuu- kirjoitti:

        kenen pitää katsoa peiliin ?? Rapumiehen joka vaihtaa naista jatkuvasti vai nainen jonka rapumies on pettänyt??

        jos kantti kestää eläkä rapumiehiä hauku! ei olla petetty. Mitäs tulimerkit meihi koskee.


    • -aurinko-

      ravusta ei aina tiedä onko se harkittu teko vai harkitsematon mut sie ite päätät mitä sun tarvii sietää ja kestää..oletko sinä aina se loukkaaja vai miten se menee..jokainen meistä itse tiensä valitsee ja toivon sinulle jaksamista vaikean päätöksen edessä

    • muita lainkaan.

      Puhu hänen kanssaan. Voi olla, että hän antaa anteeksi, sillä suurimmat osat antaa. :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      100
      2936
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      106
      2500
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      92
      2256
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      22
      2082
    5. 177
      1896
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      44
      1883
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      46
      1825
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1756
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1558
    10. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      137
      1323
    Aihe