Helsinki Thaiboxing clubilla alkaa jälleen uusi alkeiskurssi.
HTBC on Suomen suurin ja menestynein thainyrkkeilyseura ja ainoana Suomessa tarjoaa harrastajilleen mahdollisuuden treenata thainyrkkeilyä kuutena päivänä viikossa.
Alkeiskurssi alkaa 25.4.2007 klo 19:15. Harjoitukset ovat keskiviikkoisin ja perjantaisin klo 19:15. Noin seitsemän viikon peruskurssin jälkeen harrastajat ovat oppineet lajin perusasiat ja voivat jatkaa harjoitteluaan jatkoryhmissä, joko tekniikkaryhmässä, ladythai-ryhmässä tai Harrastaja C-ryhmässä.
Kun laji alkaa tuntua tutummalta ja jos sparraus kiinnostaa, treeniryhmiä löytyy myös Harrastaja B sekä A sekä kilparyhmä, jossa treenaavat Suomen parhaimmistoon kuuluvia thainyrkkeilijöitä.
tervetuloa saamaan Stadin parasta valmennusta
www.thaiboxing.fi
thaiboxing(at)welho.com
Helsinki Thaiboxing clubin alkeiskurssi 25.4
3
587
Vastaukset
- Nimetön
Kerronpa teille kaikille thainyrkkeilykulttuuria palvoville tarinan.
Olinpa tassa jokunen vuosi sitten lomalla “perhetytoistaan” tunnetussa lomakeskuksessa Thaimaassa. Istuin siina rauhallisenpuoleista iltaa baarissa paikallista olutta maistellen. Jo sisaantullessani olin kiinnittanyt huomiota porstaan puolella roikkuvaan kovaaaniseen poikaporukkaan, joka mopoihinsa nojaillen virnuili ja huuteli jotain, mita en kielta ymmartamattomana ymmartanyt. Poislahtiessani sama rakanokkajengi rupesi tekemaan noin niinkuin lahempaa tuttavuutta. Pari niista tuli eteen virnuilemaan kun samalla yksi rupesi takaapain tonimaan ja lompsaani hamuilemaan. En ollut edes kunnolla kannissa, joten tietysti puolustin omaisuuttani. Vastaukseksi rupesi satelemaan jalkaa, polvea, nyrkkia ja kyynarpaata niin etta heikkoa teki. Tama oli tasan toinen kerta viimeisen 40 vuoden aikana, kun tappeluun olen joutunut. Se ensimmainen oli kansakoulussa voikkatunnilla.
Nappasin lahimman “thaikun” kravatista kattoon ja eikun samassa puolijoukkueteltallinen riisikeppeja oli kimpussani. Heilun paniikissani niin kuin mies vain voi. En ole pieni kaveri en vaikka koskaan en urheilua ole harrastanut sinansa. Leuanvetoa olen ottanut ja talikkoa Etela-Pohjanmaan pelloilla kaannellyt. Siita se lahtee se minun tyomiehen voima. Hyvin silla parjasi naille “thaihemmoille”. Yhta sain mukavasti potkaistua polvilumpion seutuville, koska kankeana miehena jalkani ei yksinkertaisesti ylemmas nouse. Mutta ei tarvinnutkaan. Poika katosi takariviin voihkimaan.
Pian sielta sitten kurvasi paikalle kuorma-autollinen miliiseja pamppuineen ja “oikeine” kickboksareineen. Arvatkaahan kenesta syyllinen koko tappeluun tehtiin! Turpiin tuli tusinalta poliisilta viela sellissa niin, etta ihmisoikeustaistelijat saisivat sydarin valittomasti. Valitin Suomen lahetystossa Bangkokiin paastyani, mutta eivat nayttaneet olevan kovin innostuneita Suomipojan “varsin valitettavasta lomakokemuksesta”. Etta sellaisia nama thainyrkkeilijat, ja viela omassa “emamaassaan”. Kuusi niista sain vaaka-asentoon pelkalla ruispuuroasenteella. Mutta kaikenlainen usko ja kunnioitus lajin ylistajiin meni, kuten koko lajin alkuperaismaahankin eli Thaimaahan. Paska mesta kertakaikkiaan. Vahan kuin taalla naitten imigranttiarabijengien kanssa (en nimittain asu enaa Suomessa): paalle kaydaan vain ja ainoastaan jos tukena on vahintaan puolentusinan miehen ylivoima.
Olen aina arvostanut perisuomalaista painia ja painijoita. Rehtia porukkaa vaikka usein junteiksi leimataankin naina hilipatipippan-itamaisten itsepuolustuslajien aikakautena jotka naemma vain tekevat nollaporukasta saalittavia rehentelijoita.- toisintoimija
Minä en pidä kaurapuurosta.
- woenc
Olin kerran Norjassa ja baarista lähtiessäni kimppuuni hyökkäsi 8 villapaitoihin pukeutunutta militanttia. Onneksi olen pienenä tehnyt maatöitä ja ruokani olen paljainkäsin joutunut suosta kaivamaan, niin selvisin tilanteesta ehjin nahoin. Siitä lähtien olen pitänyt hiihtäjiä tosi raukkamaisena porukkana.
Samantapainen juttu kävi brasiliassa kerran ja nyt en pysty jalkapalloakaan sietämään.
Pahiten minut on kuitenkin saanut vihaamaan jääkiekkoa tapaus, jollloin kanadassa ollessani minulle näytettiin liikennevaloissa keskisormea.
Muuten minulla menee ihan hyvin ja kuntoutusjakson jälkeen minut on luvattu päästää pois.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik124070MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar822091Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5501658Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin991395Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671117Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331048Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt216943Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60893- 171864
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3838