Olen kokeillut Naturamed Pharma:n Ginseng Energi -tabletteja sekä Gerimax Ginseng -tabletteja. Noista Naturamed Pharman tuote tuntui toimivan mutta olisiko mitään halvempaa ginseng-tuotetta joka olisi kuitenkin vahvaa? Gerimax Ginsengistä en ole huomannut vaikutusta. Siitähän kyllä saa sitten kaikkea muutakin kuin vain ginsengiä.
Naturamed Pharma väittää Ginseng Energin sisältävän 80mg ginsenosideja joka vaikuttaa aika tuhdilta annokselta ainakin verrattuna Ortis Ginsengiin jonka ilmoitetaan sisältävän 36-40mg ginsenosideja.
Lisäksi tuossa Ortis-pakkauksessa (kuva netissä) näyttäisi olevan arvo 520mg tai jotain sinne päin joka lienee ginseng-uutteen määrä.
http://www.ortis.com/?DocID=Vitality&TopicID=1
http://www.luontaiskulma.net/product_info.php?cPath=27_64&products_id=5508&osCsid=c342f9317ce6395a84400ea7f953a968
kiittäen
falafel303
vahvin ja halvin ginseng?
3
2806
Vastaukset
- Ginsenkaniini
Olen samaa mieltä. NaturaMed Pharman ginseng on ainoa toimiva, siinä on oikeasti ginsengiä. Ensinnäkin se maistuu pahalta, ginsengiltä itseltään. Kaikki "hyvänmakuiset" Ginseng tuotteet ovat pelkää vehnäjauhoa. Jostain luin että markkinoilla olevien g-tuotteiden g-pitoisuuksia oli testattu ja vain yhdessä sitä oli tyhjää enemmän. Yksityiseltä tilatun tutkimuksen tuloksia ei sen tarkemmin saanut julkaista.
Mistä sitten itse sen tiedän että tavara toimii? No, NaturaMedin tuote tuntuu tosiaankin vahvistavan erektiota.
Mutta jottei minua pidettäisi NaturaMedin kaupparatsuna, niin sanottakoon etten sieltä ole mitään tilannut, sillä kyseessähän on firma jonka kaupanteon filosofia ja menetelmät liikkuvat hämärällä aluella. Sain noita tabuja kerran puoli purkkia kaverilta. Ostaisin itsekin, jos firman kanssa ei joutuisi saman tien naimisiin.- thaiseng
Koetin löytää pitoisuuksia kotimaisista valmisteista vähän huonoin tuloksin. Jossain Gerimaxissa näkyi olevan 100 mg. Ostin ulkomailta ginsengvalmistetta (nestemäistä), jossa on 2000 mg kymmenessä millilitrassa. Pahalta maistuu, mutta taitaa olla tavarakin vähän eri kun nää suomen mössöt.
- dsfsdfkj
thaiseng kirjoitti:
Koetin löytää pitoisuuksia kotimaisista valmisteista vähän huonoin tuloksin. Jossain Gerimaxissa näkyi olevan 100 mg. Ostin ulkomailta ginsengvalmistetta (nestemäistä), jossa on 2000 mg kymmenessä millilitrassa. Pahalta maistuu, mutta taitaa olla tavarakin vähän eri kun nää suomen mössöt.
niiden tuonti suomeen on laillista?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joskus mietin
miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi244636- 883724
Ryöstö hyrynsalmella!
Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313483095- 542667
- 512599
- 2052597
Sukuvikaako ?
Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne322390- 1522328
- 311945
Avustettu itsemurha herättää vahvoja tunteita - Laillista Sveitsissä, ei Suomessa
Hilkka Niemi sairastaa harvinaista PLS-sairautta. Hilkan on elettävä loppuelämänsä parantumattoman sairauden kanssa, jok1081529