Vaakamiehen lähestyminen

jFRUSCIANTE

Tahtoisin saada vähän astrologista puolta kehiin ja siksi kysynkin näin yleisesti, miten te vaakamiehet toivoisitte itseänne lähestyttävän? Olen ihastunut noin ikäiseeni vaakaan enkä oikein tiedä mitä tehdä. Itse olen vesimies, nouseva skorpioni.

3

1346

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • parikymppinen vaaka

      Olen siis parikymppinen vaakamies. Tuohon kysymykseesi ei ole kovin helppo vastata, mutta tiedän ainakin, miten en halua itseäni lähestyttävän: nainen ei todellakaan saa olla tyrkky.

      Kuitenkin toivon naiselta aloitekykyä, koska itse olen melko ujo, enkä taatusti rohkene tekemään aloitetta. Eli toivoisin itseäni lähestyttävän kai niin, että nainen tulisi esimerkiksi juttelemaan minulle sillä lailla "luontevasti", etten tuntisi sitä liian päällekäyväksi tai suorastaan ahdistavaksi. Baariolosuhteissa sen sijaan paras tapa lähestyä minua on esimerkiksi vain selvä, merkitsevä katse. Hieman humaltuneena tämä toimii, koska estot ovat "kaikonneet" ja uskaltaudun melko varmasti lyöttäytymään naisen seuraan.

      Tämä tosiaan vain oma näkemykseni yhtenä vaakamiehenä, ja en näitä "ohjeita" tietenkään lähtisi yleistämään kaikille vaaoille sopivaksi. Toivottavasti tulee lisää vastauksia.

      • jFRUSCIANTE

        En ole kovin päällekäyvä ja uskoisin tuon juttelumenetelmän sopivan parhaiten ihan itsellenkin. Jos vertaan havaintojani kuvaukseesi löydän monenlaisia yhtäläisyyksiä, kiitos siis vastauksestasi!


      • vaaka minäkin
        jFRUSCIANTE kirjoitti:

        En ole kovin päällekäyvä ja uskoisin tuon juttelumenetelmän sopivan parhaiten ihan itsellenkin. Jos vertaan havaintojani kuvaukseesi löydän monenlaisia yhtäläisyyksiä, kiitos siis vastauksestasi!

        olen. menee välittömästi kiinostus jos tullaan
        ehdottaan jotain. tuntuu että nyt joku tuli mun tontille. vaaat on kai sellaisia saalistajia.
        flirtti puree paremmin, mutta ehdotus on tultava
        minulta. kiinnostuneet katseet, hymy kun katseet
        kohtaa. muuta ei tarvita.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      128
      4856
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      3066
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1777
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1740
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1591
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1461
    7. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      18
      1218
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1203
    9. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1167
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1167
    Aihe