Vaakamiehen lähestyminen

jFRUSCIANTE

Tahtoisin saada vähän astrologista puolta kehiin ja siksi kysynkin näin yleisesti, miten te vaakamiehet toivoisitte itseänne lähestyttävän? Olen ihastunut noin ikäiseeni vaakaan enkä oikein tiedä mitä tehdä. Itse olen vesimies, nouseva skorpioni.

3

1409

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • parikymppinen vaaka

Olen siis parikymppinen vaakamies. Tuohon kysymykseesi ei ole kovin helppo vastata, mutta tiedän ainakin, miten en halua itseäni lähestyttävän: nainen ei todellakaan saa olla tyrkky.

Kuitenkin toivon naiselta aloitekykyä, koska itse olen melko ujo, enkä taatusti rohkene tekemään aloitetta. Eli toivoisin itseäni lähestyttävän kai niin, että nainen tulisi esimerkiksi juttelemaan minulle sillä lailla "luontevasti", etten tuntisi sitä liian päällekäyväksi tai suorastaan ahdistavaksi. Baariolosuhteissa sen sijaan paras tapa lähestyä minua on esimerkiksi vain selvä, merkitsevä katse. Hieman humaltuneena tämä toimii, koska estot ovat "kaikonneet" ja uskaltaudun melko varmasti lyöttäytymään naisen seuraan.

Tämä tosiaan vain oma näkemykseni yhtenä vaakamiehenä, ja en näitä "ohjeita" tietenkään lähtisi yleistämään kaikille vaaoille sopivaksi. Toivottavasti tulee lisää vastauksia.

• jFRUSCIANTE

En ole kovin päällekäyvä ja uskoisin tuon juttelumenetelmän sopivan parhaiten ihan itsellenkin. Jos vertaan havaintojani kuvaukseesi löydän monenlaisia yhtäläisyyksiä, kiitos siis vastauksestasi!

• vaaka minäkin
        jFRUSCIANTE kirjoitti:

En ole kovin päällekäyvä ja uskoisin tuon juttelumenetelmän sopivan parhaiten ihan itsellenkin. Jos vertaan havaintojani kuvaukseesi löydän monenlaisia yhtäläisyyksiä, kiitos siis vastauksestasi!

olen. menee välittömästi kiinostus jos tullaan
        ehdottaan jotain. tuntuu että nyt joku tuli mun tontille. vaaat on kai sellaisia saalistajia.
        flirtti puree paremmin, mutta ehdotus on tultava
        minulta. kiinnostuneet katseet, hymy kun katseet
        kohtaa. muuta ei tarvita.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minja Koskela: Ei se väärin ole jos ei halua tehdä töitä

kyllä tukien varassa saa elää vaikka koko ikänsä. Tää on tätä äärivasemmistolaista ajattelua.
      Maailman menoa
      150
      5736
    2. Kysymyksiä paIstavasemmistoIaisiIIe

Mistä johtuu teidän kroonisesti negatiivinen, synkkä, katkera ja kateellinen mentaliteetti? Milloin olette viimeksi aido
      Maailman menoa
      84
      3263
    3. Ähtärin eläinpuisto oy ja Hotelli Mesikämmen oy hakeutuvat konkurssiin

Ähtärin eläinpuisto oy ja Hotelli Mesikämmen oy hakeutuvat konkurssiin, Ähtärin eläinpuisto tiedottaa. Yritykset ovat t
      Ähtäri
      90
      1752
    4. On se tullut jo ihan kaikilta osin selväksi

Ei tämä meidän juttu tule koskaan etenemään.
      Ikävä
      124
      1170
    5. Montako naista

On menossa mun lisäksi?
      Ikävä
      15
      1104
    6. Tässä on sielunkumppanisi postilaatikko

Laita postia sielunkumppanillesi 💌❤️
      Ikävä
      56
      1007
    7. Jäänmurtajan kauppa oli kuin olikin SANNA MARININ ansiota

"Lähteiden mukaan Trump käytännössä päätti asiasta 2. lokakuuta 2019, jolloin Washingtonissa juhlistettiin Yhdysvaltain
      Maailman menoa
      78
      983
    8. Koska me aloitetaan meidän loppuelämä?

Oisko jotain ehdotuksia....
      Ikävä
      55
      954
    9. Olet edelleen uskomaton

Halusin vain kertoa, että olet edelleen mielessäni pysyvästi. Anteeksi, etten saa ajatuksia irti sinusta. Olet... niin p
      Ikävä
      27
      855
    10. Rekkautumispakko olisi hyvä...

Kirjoittajat saisivat kasvot ihan eri tavalla. Mitä olet mieltä moisesta?
      Sinkut
      158
      844
    Aihe