Brisbane

heinäkuussa.

Minkälaiset ilmat meitä vastaanottavat heinä-,elokuussa? Virallisista tiedoista nappasin 20 asteen päivälämpötilan - onko siis kuin Suomen kesä?
Onko paljon sateita odotettavissa?

4

877

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • talvi menossa

sielä päin on talvi menossa ehkä jo kevättä ilmassa.Mutta eihän sielä toki kylmä ole.Luulisi sellaiset päivällä 20 asteen molemmin puolin yöllä vähän kylmempää.

• Aussi

Joo tollaset 20 paivalla ja 5-7 yolla.
      Elokuussa tuulee aika paljon ja varsinkin iltasin on paras laittaa jotain lampimampaa paalle.
      Paivisin pohjolan asukit parjaa t-paidalla.
      Talvisin ei yleensa sada,taalla kun ei oikein sada nykysin ollenkaan,ei ainakaan tarpeeksi.
      Meriveden lampotila on siina 19-20 astetta joten uidakkin voi.

• heidihou

elokuun jälkeen siellä alkaa vasta lämmetä et ei siellä vielä niin kauheen lämmin ole, ite olin siel just elokuun jälkeen joku 4kk ja kuuma alkoi oleen vasta syys loka kuussa. Mut hauskaa teille varmasti tulee!! JOs oot hostellii vailla niin City backpackers Upper roma sreetillä on aivan mahtava!!! tsemppiä

• viilentyä

talvea kohti. Toukokuusta elokuuhun on aika vilpoisaa paikallisille, mutta suomalaisena voi hyvin kulkea kesähepenissä. Minä en Brisbanessa asuvana edes omista takkia! Villapaita on hyvä olla iltaisin, mutta eivät kaikki edes käytä niitä. Lämmitintäkään minulla ei ole.

Sateita odottelemme kiihkeästi. Joku on lupaillut sateista talvea, ja monen vuoden kuivuuden katkeamista lopulta. Jos satut tänne sateella, muista iloita siitä, paikallisten kanssa. Veden elintärkeyden on niin helppo unohtaa, jos ei ole joutunut kokemaan kuivuutta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      85
      1742
    2. Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa

Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.
      Maailman menoa
      272
      1615
    3. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      290
      1399
    4. Martina lähdössä Ibizalle

Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      171
      1321
    5. Avustikset peruttu.

Aettokosken ampuraan rahat otettu poekkeen valtiolle.
      Suomussalmi
      57
      915
    6. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      48
      891
    7. 66
      884
    8. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      66
      883
    9. Miksi mies tuntee näin?

Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui
      Ikävä
      40
      871
    10. Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg

parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤
      Ikävä
      48
      838
    Aihe