Palomuuri ilmoittaa, että explorer.exe yrittää mennä osoitteeseen 239.255.255.250:1900 sekä osoitteen 127.0.0.1 eri portteihin. Koneen toimintoihin ei näytä vaikuttavan mitenkään jos prosessin pääsyn estää. Palomuuri ilmoittaa, että "resurssien hallinnan pääsy internettiin on estetty".
Miksi explorer.exe yrittää päästä nettiin ja tuohon osoitteeseen? Mikä ohjelma mahtaa olla yrityksen takana?
explorer.exe nettiin?
5
685
Vastaukset 5
- käytätkö ehkä
Internet Exploreria? Siitä ne ilmoitukset voi johtua. Ainakin jos kyseessä on Windows 98 ja siinä sen mukana tullut IE 4.0 eikä IE:Tä ole päivitetty uudempaan. Nimittäin juuri tuo yhdistelmä aiheuttaa sen "hälytyksen" että explorer.exe eli resurssienhallinta haluaa nettiin vaikka surffaatkin IE:llä. Mutta kun IE on vain kuori kaikelle. Suosittelenkin että vaihdat esim. Operaan tai Firefoxiin, myös Mozilla Seamonkey (ent.nimeltään Mozilla Suite) käy mainiosti selaimeksi, silloin niitä ilmoituksiakaan ei enää tule ja muutenkin on turvallisempaa surffailla.
- Miksi....
...on käytössä. Internet Explorer 7 myös käytän joskus. Aiemmin ei explorer.exe pyrkinyt koskaan nettiin. Ilmeisesti joki lataamani ohjelma tai päivitys on saanut ilmiön aikaan.
- se.
billgates on utelias. ne kerää kaiken maailman tiedon Redmontiin. tieto kun on valtaa ja rahaa.
- on kätsä
pikku ohjelma, jolla voi estää paljon Windowsin urkintoja.
- Miksi....
Osoite alue 239.255.000.000-239.255.255.255 erään lähteen mukaan kuuluu varattuihin osoitteisiin. Ja käyttö kerrotaan olevan Site-Local Scope. Mitä tuo mahtaa rautalangasta väännettynä tarkoittaa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa741670- 231182
Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as321073Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu134906Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.189826- 64694
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo192619On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79598- 49561
- 71557
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,32518- 55507
- 57485
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25457Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28432- 34424
- 33423
- 40417
- 16409
- 82398