Mulle on ilmestynyt yhtäkkiä tosi kova noin ehkä sentin läpimitaltaan(ehkä jopa isompi) patti sisäreiteen pari senttiä sisäreiden nivusestä, on arka koskettaessa, punottaa ja alue ympäriltä punottaa myös. En oo varma onko siinä keskellä ihan kuin pieni piste... En voi ymmärtää mistä ihmeestä tämä on voinut tulla ja mikä se on... Eilen illalla sen huomasin ja tähän iltaan mennessä on kasvanut isommaksi.. Se ei oo niiku näppylä ku siitä tuntee ihan selvästi soikean/pyöreän kovan mollukan ihon alla. Kiitos jos joku osais yhtään valaista mistä vois olla kyse.
Patti/näppylä sisäreidessä
4
18414
Vastaukset
- itsellä oli
Voiskohan olla joku tulehdus. Itselläni on tullut sisäreiteen aina välillä kasvava ja kipeytyvä patti, joka punottaa ja kasvaa. Ajan kanssa se häviää itestään tai sitten kun se on tarpeeksi "kypsä" sen voi puhkaista puristamalla (itse olen joskus käyttänyt desinfioitua neulaa). Patista tulee verta tai valkoista mömmöä. Kehittyy vähän samaan malliin kuin finni, vaikkei siltä näytäkään (on isompi mollukka, herneen tms. luokkaa). Kävin ensimmäisellä kerralla koulussa näyttämässä pattia terkalle ja se sano et se on joku tulehtunut rauhanen tms. vai olikohan karvatuppi, anyways olin tosi huolissani ja pelkäsin jo jotain kasvainta, mutta ei ole vaarallista (kiusallinen kylläkin).
- patti
Tutkiskelin sitä tarkemmin eikä se itseasiassa niin kauheesti punota, mutta se on tosi tosi kova mollukka... Ihme juttu ja aika kiusallinen kun pitäisi bikineitä ensi viikolla käyttää lomamatkalla ja se näkyy ku se on nivusesta sentin pari... Tää patti ei kuitenkaan mun mielest oikein näytä siltä että sitä vois mitenkää puhkasta ku se on ihan kivikova patti. Ihme juttu miten se niin nopeesti ponnahti noin isoksi...
- mullakin
patti kirjoitti:
Tutkiskelin sitä tarkemmin eikä se itseasiassa niin kauheesti punota, mutta se on tosi tosi kova mollukka... Ihme juttu ja aika kiusallinen kun pitäisi bikineitä ensi viikolla käyttää lomamatkalla ja se näkyy ku se on nivusesta sentin pari... Tää patti ei kuitenkaan mun mielest oikein näytä siltä että sitä vois mitenkää puhkasta ku se on ihan kivikova patti. Ihme juttu miten se niin nopeesti ponnahti noin isoksi...
Karvatupentulehdus, joka tulee herkästi esim. karvoja ajeltaessa.
Itsellä ollu juuri tuossa paikassa muutaman kerran ja kannattaa vaikka putsailla eli siis pitää puhtaana. Lähtee kyllä aika nopeaan pois, mutta älä räplää.
Toinen vaihtoehto voi olla esim. turvonnut imusolmuke, jos sulla on ollu jotain tulehduksia muualla kehossa, niin imusolmukkeet herkästi turpoilee. Mulla imus. joskus ollut myös nivusessa turvonneet.
En olisi huolissani.
Mulla ollu
- Oha noit
Siis totahan voi hoitaa ihan itsekkin siis jos on vaa munaa siihen.. hoito sama kun peräpukamassa, poksautat itse. Huikka kossuu ja annat palaa, turha sitä on venailla että se on ns: kypsä = tulehtunut. heti kun tunnet ni joko neulaa kehiin tai puristat töhnät pois.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka1073225GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad?
GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad? Tänään jännittävä finaalilähetys431177- 831162
Tämä on kyllä heittämällä erikoisin ihmissuhde mitä on koskaan ollut
Hulluinta on se että ei edes ole varsinaista suhdetta minkäänlaista, mutta tuntuu kuin olisit elämässäni mukana koko aja531102Helikopteri pörrää ja POLIISIT on eristettynä pururadan vieressä!
Suojatehtävä pitää kiireisenä. Kulut ovat kovat!351032- 47899
- 67878
- 53867
Autolla puuhun
Halapahallin kohilla auto puuhun, lujaa on tultu ja ei oo pysyny hallinnassa. Taisipa olla lundin pojan auto, eipä tainn25864Tunnustan
Vaikka peitän sen erittäin hyvin niin tunnustan että pidän sinusta erittäin paljon, mieheltä naiselle39862