radeo x1950 512mb vai geforce 7950 512mb.
kumpi
7
422
Vastaukset
Riippuu mitä pelaat.Toisissa kumpi voittaa ja toisissa kampi.
Hinta/nopeus raato voittaa.- vielä.....................
mitään koska oon ostamas vasta härvelii millä voi pelata.varmaan jotain räiskintä pelejä pelaisin.
vielä..................... kirjoitti:
mitään koska oon ostamas vasta härvelii millä voi pelata.varmaan jotain räiskintä pelejä pelaisin.
Mmmm.. mitähän muuta tuo härveli sisältää?Onko kiikarissa kenties kaksi eri konetta mitkä varustettu kyseisin grafiikkakortein?
Aiotko kenties kasata/kasauttaa koneen?- Daword
puhelet?
kyllä 7950gt on nopeampi kuin x1950pro
http://www23.tomshardware.com/graphics.html?modelx=33&model1=581&model2=607&chart=231
- Daword
kyllä 7950gt on nopeampi kortti
http://www23.tomshardware.com/graphics.html?modelx=33&model1=581&model2=607&chart=229- GForsse
No kylläpä Nvidia 7300GT olikin alhaalla tuossa listassa. parhaimmat olivat melkein 10 kertaa nopeampia. Pikkupoika tuntuu tämä 7300GT olevan. Mutta ainakin vielä on onnistunut pelaaminen.
- Daword
GForsse kirjoitti:
No kylläpä Nvidia 7300GT olikin alhaalla tuossa listassa. parhaimmat olivat melkein 10 kertaa nopeampia. Pikkupoika tuntuu tämä 7300GT olevan. Mutta ainakin vielä on onnistunut pelaaminen.
joo onhan se melkoisen paljon hitaampi.. mutta tiedän kokemuksesta että 7300gt:lä pystyy pelaileen pelejä ihan mukavasti sillä itsellänikin sellainen joskus hetken aikaa oli...
tosin hiukanhan sillä karsiman joutuu karkeista ja resoluution yleensä jättämään 1024* mutta se riittää jo meistä monelle.
sulla ilmeisesti on tää ddr2 muisteilla oleva? 7300gt gddr3 muisteilla on jopa selkeesti nopeampi kuin 7600gs =D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2022133
- 1341178
- 1131063
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa22824- 58796
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34741ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42638Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175584Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46567- 9532