oliko kukaan Myrskylyhdyn keikalla?-itse en päässyt,kun pakko olla duunissa tänään-harmi!
Minkälaista menoa???
Kuulin,et ois joitain uusia biisejä;jokos pojat soittivat niitä?
hämeenlinna
6
1069
Vastaukset
- Jinzye
Juu, huomenta vaan... vähän pitkäksi meni kun keikan jälkeen ajettiin kotiin melkein 200 kilsaa.
Eli keikalla oltiin kaverin kanssa ja tosi tyytyväisiä ollaan et lähdettiin puolen vuoden tauon jälkeen katsomaan, viimeksi oltiin elokuussa keikalla, jolla tuli mitta täyteen entistä rumpalia. Bändi on muuttunut siitä paljon parempaan suuntaan, uusi rumpali ja bändiin palannut kosketinsoittaja ovat oivia muusikoita ja mukavia tyyppejä, juttelin kummankin kanssa hetken. Ja se Mikon "encore" missä on putkeen Irwinin biisejä on ihan mahtava. Ja Olli ja Riku on ihan yhtä ihania ellei ihanampia kuin ennen, vaikka Olli vanhenikin eilen tai siis tänään... taas :-D
Mun mielestä kannattaa ehdottomasti mennä keikalle! - Jinzye
Niin, Mikon settien biisejä, joita en oo ennen keikalla kuullut:
Täytyyhän sun tietää
Aamuöiseen sateeseen
Irwin-encore
Kevättuuli
Vie luoksesi tie
Päivin, öin
Kovaa ja korkealta
St. Pauli ja Reeperbahn
El Kumpantseero (miten se kirjoitetaan, mun näppäimistöllä on lukihäiriö???!!?)
Romanialainen kitara
Baarin kaunein nainen
Eli paljon ja hyviä! Ja bändiseteissä oli kans hyviä biisejä! Parin viikon päästä uudelleen, ellei tuu lähdettyä Galaxyn risteilylle!!- on ollut
sinulla aikaa välissä,milloin oot poikien keikalla viimeksi käynyt, jollet ole kuullut keikalla kovaa ja korkealta levyn biisejä...hyvä, että nyt menit!!!
Lähdössä ollaan keskiviikkona risteilemään ja vähän Tallinnaa katselemaan! - noi biisit
olleet jo poikien keikkaohjelmistossa ties kuinka kauan. Eli eivät ne mitään kauhean "uusia" ole.
Ite en menis edes maksusta niiden keikalle, mutta sanokaapa mulle, kun kerrat faneja olette ja varmaan asiasta perillä olette ,että minkä takia se mikrofoni on aina joka valokuvassa ihan kiinni sen Mikko Mäkeläisen tekareissa, kun se laulaa? Kai se laulu olis vähemmän mörinää, jos se pitäis sitä mikrofonia vähän kauempana, ei sitä mikkiä mun käsittääkseni sentään syödä tarvitse.
- Mainis a
Parempi olis pitää mikki tarpeeski kaukana jotta ääni pääsee kuuluville....
Mutta Mikolla on tyylinsä...
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä olet epävakaa
tai ainakin yrität onnistuneesti vaikuttaa siltä. Ei sun kanssa uskalla ruveta yhtään mihinkään, menis hommat ojasta all211791Mieti miten paljon yritin
Löytää yhteyttä kanssasi uudelleen sen väärinymmärryksen jälkeen. Koen etten tullut puoleltasi hyvin kohdelluksi mies😔531651- 301413
- 691063
- 49966
- 53860
- 23840
- 49821
Keskisarjan puheet
Onko kansanedustajan sopivaa puhua tuollai vai pitäisikkö potkia pois eduskunnasta?171815Mitä Keskisarja tarkoitti maahanmuuttajien heikkolaatuisuudella? Sanomista vääristellään. Totta kai.
Seurasin A-studiota, jossa Teemu Keskisarja irrotteli verbaalisesti saaden valtavan määrän vihaa niskaansa. Kieltämättä173692