Mistä saada Manga asuja?

|henn|

Moi!
Kysyisin sellaista asiaa, että tietääkö kukaan mistä voisin saada ( Etelä Suomesta ) Manga vaatteita. Haluaisin pukeutua samalla lailla kuin yksi lemppari Manga hahmoni, mutta en tiiä mistä saisi sopivia vaatteita manga tyyliin! Tietääkö kukaan, joka on mangan ystävä? :o

KIITOS!!

11

2693

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oca69

      Ei kannata välittää ihmisistä jotka ovat niin ahdasmielisiä ;) Katsos Suomessa sitä on talven aikaan. Niin siitä puvusta. Ei taida suomessa löytyä valmiita asusteita, suosittelen sinua etsimään miltä tämä kyseinen puku näyttää ja tekemään vähän mittauksia etc ja antamaan vaikka jollekkin joka osaa ommella mitä siihen nyt tarvitsee, tai voit tietysti etsiä jostain netistä mutta epäilen kyllä että suomesta semmoista voisi löytyä. Mitäs pukua aattelit? ^^

      • |henn|

        Moi!
        Oon ajattellu vähän semmost tokyo mewmew tyyppistä, ja muutenki oon ajattellu semmosii iha housuja, semmosii manga tyyppisii jne. :)


    • Shinta

      Kuten tuossa jo sanottiinkin, valmiita on Suomesta vaikea löytää. Ehkä jossain foorumeilla on jotain myynnissä, mutta olisi tuuria löytää juuri oman hahmonsa asu.
      Teettäminen voi olla kallista, mutta:

      http://www.poetia.fi

    • Wispilä

      Kirpputoreilta löytää yllättävän hyvin vaatteita cossaukseen, jos ei ihan sopivia niin jos osaa vähänkään ommella niistä saa muokattua, toki en kuitenkaan väitä että ihan samanlaisia saisi... =D Jos nyt yhtään oli apua tästäkään sepostuksesta xD

    • puvut

      Ainut cossi (Cosplay, elikä juuri anime/manga hahmoksi pukeutuminen) puvun olen nähnyt Blipossa maksoi noin 20e.
      Puku taisi olla Prince of tennis sarjasta, jota en itse ole seurannut.

      Ja Blipon sivuilta voi tilata mm. Sakuran ja Kakashin (narutosta) puvun.
      http://www.blippo.com/

      • xhendex

        Mua ärsyttää ku olin kauan sitten goSupermodelissa, ja siellä mangayhteisössä haukuttiin Blippo ihan nurin. Sanottiin että se on vaa joku ihmeen japski "söpö muffini" kauppa jossa on kaikki niin kawaii että kukaa ei kestä semmost söpöttely- hello kittyilyä. Nyt meen ekaa kertaa sinne sivuille eikä tää ny niin kawaiilta tunnu... Onhan täällä siis söpöjä nää jutut mut ei ny maailman söpöimpiä ärsyttäviä juttuja vaa kunnon Japani juttuja :)


    • yiu

      Itse tehtyjä asuja arvostetaan enemmän cosplayssa jos sitä satut harrastamaan (;

    • Märchen

      Kannattaa myös katsoa omoi.fi sieltä voi löytyä^^

    • muusuli

      omoista?

    • ♥♥♥

      osta vaikka kaupasta

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nykynuoret puhuu nolosti englantia suomen sekaan, hävetkää!

      Kamalan kuuloista touhua. Oltiin ravintolassa ja viereen tuli 4 semmosta 20-25v lasta. Kaikki puhui samaan tyyliin. Nolo
      Maailman menoa
      201
      4783
    2. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      279
      2912
    3. 134
      1747
    4. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      211
      1480
    5. Luovutetaanko nainen?

      En taida olla sinulle edes hyvän päivän tuttu. Nauratkin pilkallisesti jo selän takana.
      Ikävä
      67
      1421
    6. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      84
      1186
    7. Miten olette lähestyneet kiinnostuksen kohdettanne?

      Keskusteluita seuranneena tilanne tuntuu usein olevan sellainen, että palstan anonyymit kaipaajat eivät ole koskaan suor
      Ikävä
      64
      1154
    8. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      75
      1119
    9. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1087
    10. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      76
      1081
    Aihe