Hei,
Mulla on parin päivän päästä uni-EEG tutkimus, ja sitä varten pitää valvoa edeltävä vuorokausi (24h). Se edeltävä yö valvotaan sairaalalla, ja nyt kysyisinkin teiltä joille tilanne on tuttu, että miten ihmeessa saatte ajan kulumaan siellä? Siinä vaiheessa kun pahin väsymys on päällä, niin ei pysty oikein lukemaankaan, katsomaan videoita eikä mitään muutakaan. Olen ollut tutkimuksessa ennenkin, mutta aina on sama ongelma tekemisenpuutteen kanssa. Antakaa vinkkejä!
uni-EEG
3
560
Vastaukset
- yks epileptikko
Musiikin kuuntelemista, kortin peluuta, kahveeta juoda ja vahvaa, jos pystyy. Hyvä kirja mikä kiinnostaa, sitä ku lukee jää koukkuun eikä malta mennä nukkuun, mulla ainakin. Ja muuta mielekästä tekemistä. Ihan mikä ny sattuu kiinnostaa. näillä oon pärjänny, se kyl kuulostaa hurjalle valvoo koko vuorokausi, mut koita pärjää.
- hemmetinenkuli
mä ainekin katoin telkkaa, niin kauan ku tuli ohjelmaa.
Kahvia sain juoda vaan puoleenyöhön. Sit sekin tarjoilu lopetettiin.
Onneks siellä oli netti käytössä, meni pari tuntia aika näppärästi.
Välillä jouduin kävelemään melkein ympyrää, etten ois tiltannu, mut jotenkin onnistuin sinnittelee.
Sit tutkimuksen ajan meinasin nukahtaa jatkuvasti..
Tsemppii. - nil
mäkin valvoin yön sairaalassa ennen uni-EEG:tä, ja se oli mulle helpompaa kuin olin odottanut. Itse tein ristipistoja että oli pakko pitää silmiä auki, joten suosittelen käsitöitä tai muuta näpertämistä. Mä ainakin nukahdan huomaamattani kun luen. Join myös niin paljon että piti vessassa rampata, jotain tekemistä sekin :) Tsemppiä sulle, pyydä hoitajilta apua jos menee liian vaikeaksi!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o3406345Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki483786- 81953
- 52870
- 56816
- 41810
Tämä kikka tekee lihapullista entistä maukkaampia - Tämä "ihmeaine" löytyy keittiön kaapista
Lihapullat ja ruskea kastike on arkiruokien kunkku! Paistatko itse lihapullat pannulla vai uunissa? Näin saat ruoasta v8793- 68790
Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,132769Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue14691