SUUTUTIN

OINAS MIEHEN...

Seurusitelin 7kk oinas-miehen kanssa. Kaikki suijui mutta kuukausi sitten suutin hälle ja pamautin todella ilkeitä asioita päin, skorppari kun olen niin tulistun helposti ja en sitten mietikkään mitä sanon.. Ok, suuttui tästä ja uhkasi lopettaa, ei halunnut vastata puheluihini eikä viesteihini. Tätä kesti 5pv niin otti lopulta yhteyttä itse, ja juttelimme asiat läpi ja suhde jatkui. Nyt eilisen baari-illan jälkeen pamautin taas todella loukkaavia asioita hänelle ja suuttui todella pahasti. Sanoi että juttu on tässä nyt että ei välitä enää (miten voi tunteet sammua 15min?)Hän jäi yöksi mutta ei juurikaan puhunut ja yritin pyydellä anteeksi ja itkin ja raivosin. Aamulla levy oli sama, ei huomiota. Suostui kumminki ottamaan "viimeisen" kerran kainaaloonsa ja kun lähti niin halasi tiukasti kun pyysi. Ei tunteet voineet kokonaan sentään kadota.. Onko oinaat todella noin itsepäisiä? Miten saan hänet antamaan anteeksi? Odotanko vaan että ottaa itse yhteyttä. Välitän todella hänestä ja hän ei suostu uskomaan sitä. Onko mitään keinoa (kokemuksista) jolla oikku miehen saa leppymään? Vastauksia kiitos :)

7

1972

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • CarddLow

      Horoskoopista riippumatta, tuskin kukaan jaksaa kuunnella haukkumista! ' sanoin hänelle tosi pahoja asioita-viiden päivän kuluttua haukuin taas hänet pystyyn! hups oivoi miksi hän on niin itsepäinen!' mitäs luulet? Edes rauhallisemmat kalat tai neitsyt ei kestä jatkuvaa loukkaamista. Luulenpa,että sinun kannattaisi vähän ajatella mitä suustasi päästät. Äläkä syytä tätä oinas-miestä omista virheistäsi.

      • ollut vain minussa

        Tiedän että tein väärin. Mutta itse hän saa minut suuttumaan ja yrittää tahalleen ruokkia mustasukkaisuuttani ja sanoo myös ilkeitä asioita päinnaamaa että hän oikein näkisi kuinka kiehun mustasukkaisuudesta. Sen takia sanon ilkeitä asioita. Ja hän on aivan samanlainen! Ongelma vaan että hän ei tajua että tekee väärin,eikä älyä pyytää anteeksi! Aina ollu minä joka saa olla pyytelemässä anteeksi. Muuten meillä menee hyvin, ilman noita loukkavia sanoja..


      • niin kovin
        ollut vain minussa kirjoitti:

        Tiedän että tein väärin. Mutta itse hän saa minut suuttumaan ja yrittää tahalleen ruokkia mustasukkaisuuttani ja sanoo myös ilkeitä asioita päinnaamaa että hän oikein näkisi kuinka kiehun mustasukkaisuudesta. Sen takia sanon ilkeitä asioita. Ja hän on aivan samanlainen! Ongelma vaan että hän ei tajua että tekee väärin,eikä älyä pyytää anteeksi! Aina ollu minä joka saa olla pyytelemässä anteeksi. Muuten meillä menee hyvin, ilman noita loukkavia sanoja..

        hyvin sitten mene =D Luovuta jo. Ei ilkeily kuulu hyvään parisuhteeseen kuin leikkimielessä.


    • yks oikku

      Kannattaa ehkä vähän miettiä, mitä oinaalle sanoo suoraan ja mitä ei. Kyllä oinaan kanssa voi puhua asioista, mutta tuollainen "pamauttelu" tappaa tunteet melko helposti. Ei ne tunteet nyt ihan 15 min kuole, mutta sitten kyllä, jos se viimeinen pamauttelusi olikin vain piste i:n päälle. Oinaatkin voivat olla hyvin herkkiä ja monilla saattaa itsetunto olla aina vähän kiikun kaakun, vaikka se ei ulos näkyisikään. Kaikenlainen ilkeiden "totuuksien" julkistaminen tuntuu todella pahalta. Useimmiten oinaat itsekin tietävät vikansa, mutta ei itseään niin helppo ole muuttaa ja sitten vielä pitää elää itsensä kanssa...=D

      Kyllä oinaat kilttejä ovat ja tästä johtuu varmaan "viimeinen halaus. Yleensä myös lepytään helposti, jos suututaan ja siitä taas tämä miehen oma yhteydenotto ensimmäisen pahan riidan jälkeen... Mutta enpä tiedä, saatko miestä enää lepytettyä. Oinaat ovat helposti sellaisia, että kun on lopulta tultu siihen pisteeseen, että mitta on oikeasti täysi, niin sitten ei enää pakitella, vaan otetaan uusi vaihde ja uusi suunta näin runollisesti ilmaistuna. Eli menneitä ei haikailla vaan etsitään jo uusia seikkailuja... Mutta tosiaan... mene vähän vastaan, jotta hän tietää, että sinä hänet vielä haluat ja anna hänen hoitaa sitten loput.

      Jos kerran niin kovasti haluat miehen vielä takaisin, niin mietipä ensin, miksi niitä ilkeyksiäsi latelet ja oletteko sopiva pari, jos sinulla on miehestä jotain niin pahaa sanottava, että hän suuttuu verisesti. Voithan tietysti vielä lähettää hänelle anteeksipyyntöviestin, mutta tuskinpa niitä tuhansia kannattaa lähettää. Jos mies ei taas itse pian ota yhteyttä, ota sinäkin uusi suunta...

      Ikävä todeta näin loppuun, mutta oinas ja skorppari harvoin tulevat toimeen rakkausskooppien mukaan ja itse olen sen omassa elämässäni saanut kokea, että kyllä sen skorpparin kanssa alkuun saattaa ihan kivaa olla, mutta sitten jompi kumpi kyllästyy toiseen, kovin erilaisia kun ollaan eikä välttämättä vaan mukavasti täydentävässä mielessä.

    • mitä tilaa

      V*ttu mikä idiootti olet.

    • skorppari ole

      olet pelkkä typerys. Skorpparit eivät todellakaan ole noin äkkipikaisia tai suutu helposti, eikä varsinkaan vedä riitatilanteissa mitään järkkyjä asioita rakkaalleen ellei olla tekemässä lopullista pesäeroa tai kuoliniskua.

      Olet pelkkä keskenkasvuinen rotta ja et todellakaan ansaitse Oinastasi, etkä ansaitse ketään muutakaan ennenkuin kasvat aikuiseksi! Ja usko pois, sinulle vielä se aikuiseksi kasvaminen tulee eteen.

      Ja näin sanoo Skorpioni mies.

      Kysymykseesi vielä vastaus, Ei, Oinasmiehet eivät ole noin itsepäisiä. Hän näyttää olevan viisastunut ja häipyy sinun elämästäsi ennenkuin mokaa enempää. Onneksi olkoon, olet virallisesti saanut hänestä vihamiehen itsellesi. Sinun rakkautesi ei ole ollut koskaan oikeaa, vaan nytkin sinä pelkäät menetystä ja yksinoloa jonka oma typeryytesi aiheutti - syytä kerrankin itseäsi, älä muita.

      • skorpparinainen

        Itse skorpparina tiedän ja skorpparimiehen kanssa seurustelleena, että kuumana käydään ja osataan piikitellä...

        mutta todellisen kuoliniskun edessä ei säästellä sanoja, tai valitaan kylmän tyyni linja, ja todetaan vaan niinkuin miesystäväni, "Nyt riitti, pakkaa kamas"! Ja se suhde oli sit siinä! Kesti about 15 min.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 170
      4903
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      126
      4453
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      26
      2881
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      29
      1928
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1784
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1709
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1700
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      105
      1684
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1613
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1551
    Aihe