ketä/ketkä esiintyjää/esiintyjiä
orkesteria menet katsomaan tulevana suvena?
Suosikki tanssimestaa lava /ravintola
Suosikki tanssimuoto kesällä 2007
Entä millainen pukeutuminen on sopiva kyseiseen tilaisuuteen?
Musa ja tanssilava kesä 2007
35
2891
Vastaukset
- elmeri
En mene tänäkään kesänä.Mitä järkeä on juosta jonkun lurittelijan perässä.Kuuntele sinäkin kuinka todelliset laulajat, linnut laulavat.
- Eka fani
Kaikkein eniten käyn tietenkin Juha Metsäperän keikoilla, sitten ilmeisesti Janne Tulkkia kuulemassa. Naisista Mattiloita ja Tuupasen Saijaa! Lavoista ei väliä, kunhan on kohtuu matkan päässä! Pukeutmistyyli vapaa, kunhan asiallisesti pukeutuu!
- rva kevät
Innolla täällä jo odotellaan kesää ja lavojen avautumista ja erityisesti muutamien artistien esiintymisiä. Tuupasen Saijan, Tulkin Jannen ja Jari Sillapään keikoille mennään takuuvarmasti.
- hyttysverkko
Yks riittää, jota käyn kuuntelemassa ja katsomassa:Kari Tapio. Olen niin yksoikonen ihminen, ettei muut nyt jaksa innostaa...tai oikeastaan eivat ole innostaneet kymmeniin vuosiin. Ja ihan sama millä lavalla Kari esiintyy, viihdyn varmasti. Jos mainita pitää joku, niin Mäntsälän lava. Kesämekko päälle ja menoks...
- elmeri
hyttysverkko kirjoitti:
Yks riittää, jota käyn kuuntelemassa ja katsomassa:Kari Tapio. Olen niin yksoikonen ihminen, ettei muut nyt jaksa innostaa...tai oikeastaan eivat ole innostaneet kymmeniin vuosiin. Ja ihan sama millä lavalla Kari esiintyy, viihdyn varmasti. Jos mainita pitää joku, niin Mäntsälän lava. Kesämekko päälle ja menoks...
Niinpaljon ei rahaa löydy,että pilaisin iltani kuuntelemalla Kari Tapiota.
- jowell1828
minä odotan eija kantolan, tommi soidinmäen ja taikakuun keikkoja!
eskallion ja valasrannan kesätummelmia odottelen!
samba!
kesämekko :)- Just me
Kesä, paikalla ei ole juurikaan väliä,kunhan esiintymässä ovat Kansa, Soidinmäki, niin ja mikä ettei myös Kantola, odotan oikein innolla tulevaa suvea...!
- OK.
Just me kirjoitti:
Kesä, paikalla ei ole juurikaan väliä,kunhan esiintymässä ovat Kansa, Soidinmäki, niin ja mikä ettei myös Kantola, odotan oikein innolla tulevaa suvea...!
Kyllä vaan ! Tapsa(Kansa) ja Tommi (Soidinmäki) ovat hyviä. Heidän keikoilleen aion minäkin ensikesänä suunnata. Eija Kantolan keikalla en ole vielä ollut kertaakaan, mutta ehkä tulevana kesänä menen hänenkin keikalleen.
- Nykerönenä
Just me kirjoitti:
Lisätään vielä Tuupasn Saija ja Yölintu sekä Mattia ja Teppoa vois kuunnella, niin kyllä helmat heilahtaa!
- kesä_girl
Mä menen katsomaan Finlandersia,siinä on orkesteri josta aina ja ikuisesti pidän ja heidän keikoillaan käyn ahkerasti:)Finlandersin jäsenet ovat aivan mahtavia,kivoja,sulosia,hauskoja ja mukavia:)
Suosikki tanssilavaa/ravintolaa ei oo,kaikki missä olen käynyt niin ne on yhtä parhaita:)
Suosikki tanssimuotona kaikki käy:)
Vaatetus on vähän miten sää vaikuttaa tai muu:)
Mut aika usein se on joko mekko,hame,toppi tai housut:)- Summer_ girl
Juu..oon täysin samaa mieltä :) Mun mielestä Finlanders on maailman parhain orkesteri :) Käyn niin monella keikalla kun vaan mahdollista...Ja aina on yhtä hauskaa niiden keikoilla..Finlandersin jäsenet ovat aivan mahtavia,kivoja,sulosia,hauskoja ja mukavia:)Mullakin toi vaatetus on samanlainen :)
- elmeri
Summer_ girl kirjoitti:
Juu..oon täysin samaa mieltä :) Mun mielestä Finlanders on maailman parhain orkesteri :) Käyn niin monella keikalla kun vaan mahdollista...Ja aina on yhtä hauskaa niiden keikoilla..Finlandersin jäsenet ovat aivan mahtavia,kivoja,sulosia,hauskoja ja mukavia:)Mullakin toi vaatetus on samanlainen :)
Nenäänsä honottajia,ei jaksa pirukaan kuunnella.
Tekemällä tehtyä hauskaa,aikuiset jätkät jallitaa tanssikansaa vuodesta toiseen. - niin ...
elmeri kirjoitti:
Nenäänsä honottajia,ei jaksa pirukaan kuunnella.
Tekemällä tehtyä hauskaa,aikuiset jätkät jallitaa tanssikansaa vuodesta toiseen.Taikakuu, Finlanders, Fbi-Beat, Mikko Mäkeläinen. Mukavaa kun kesä tulee ja pääsee kesälavalle. Esiintyjällä ei ole niin väliä jos vaan kesä. lämmintä ja hyvä fiilis!
- kissukka1
moi täysin samaa mieltä asiasta finkut ovat komeita
- harmaahapsinen
Näin vanhana ei enää jaksa kierrellä lavoja, ikä painaa sen verran. Vaan kyllä tuohon lähipaviljongille jalat kummasti vievät isännän kanssa kun T. Lunnas tai K.Tapio siellä lauleskelevat. Ja aina on sen verran euroja kukkarossa, että piletin sinne parketille saapi ostettua. Ja aina on heidän laulunsa ( niinden lintujen ohella ) kelvannut meille, niin livenä kuin radiosta. Vaan makunsa kullakin...onneksi...
- odotellessa
Eniten odotan Kantolan Eijan ja Finlandersin keikkoja. Paikalla ei ole niin väliä, mieluiten kuitenkin jokin kaunis rantalava.
Kaikki tanssit sujuvat.
Ja hame päälle :) - $anna
Minä puolestani odotan innolla Yölinnun, Tommi Soidinmäen ja Kari Tapion keikkoja... Helsingin Pavi on paikoista number one!
- eva- maija
kesää odotan ja kesälavojen aukenemista!!!!!
Pappisten lava, Jenkkapirtti... siinä kaksi mukavata lavaa!
artisteista eija kantolaa, tarja lunnasta, mikko mäkeläistä, tommi soidinmäkeä, finlandersia, fbi- beattia odottelen!!! Tapani Kansa, Yölintu, Tommi Soidinmäki ja Janne Tulkki ovayt sellaisia joiden keikalle aion ainakin mennä.
- KatriHelena ihan ykkönen
ai ai aijai.......se saksofonisti on niin upee sen soittimen kanssa ,aivan menee jalat alta ....ja Katri tietysti.
- menee sulta
KatriHelena ihan ykkönen kirjoitti:
ai ai aijai.......se saksofonisti on niin upee sen soittimen kanssa ,aivan menee jalat alta ....ja Katri tietysti.
jalat ja Katri alta! Milloin viimeksi?
- gigolooooo
mikä paikka ja esiintyjä, pääasia ettei esiintyjän sukunimi ole MATTILA.
- Parhaat.
Voi, kaikki Mattilan tytöt, missä päin vaan. Niin vott.
- kahvihetki
tässä ehdottomat suosikit:
yölintu
soidinmäki
klabbi
koivuniemi
finkut
tässä ehdottomat lavat:
merisärkkä
syvälahti
hietasaari
ehdoton tanssilaji:
samba
foxtrot
rumba- Kesäheilatar
Lisätään tähän sun joukkoon vielä ihana Saija Tuupanen ja otetaan Paula K.pois, niin se on siinä!
Yölintu on kans ehdoton! Kaikki vilpoisat kesälavat ovat suosikkejani! - On tosi
Kesäheilatar kirjoitti:
Lisätään tähän sun joukkoon vielä ihana Saija Tuupanen ja otetaan Paula K.pois, niin se on siinä!
Yölintu on kans ehdoton! Kaikki vilpoisat kesälavat ovat suosikkejani!Suosittu!Esim. Sunnuntain keikalla porukkaa kun pipoo!!
- Tanssi on iloinen asia
Saija Tuupasen keikoille menen aina kun on mahdollista, siinä ei todellakaan tule pettymystä, hänen orkesterinsa Tornados soittaa myös selkeärytmistä tanssimusiikkia.
Varjokuvan poikien musisointi on myös upeaa.
Kesällä menen mielellään niille pikkulavoille jotka vielä tansseja järjestävät, esim sosiaaliset tilat siellä ovat vaatimattomia, mutta siellä on vielä aistittavissa se vanha lavakulttuuri vuosikymmenten takaa.- Nimetön
Jani&Jetsetters on kesän vetonaula!
- tuulispää.:).
mun suosikit ens kesälle on saija tuupanen, tommi soidinmäki, taikakuu ja eija kantola! viime kesänä kävin heidän keikoillaan, eikä ollut pettymyksiä kenekään keikat!
- Da Capo
Tuupasen Saijan ja Soidinmäen Tommin keikoilla on aina niin iiiihana käydä, molemmat tekevät työtä sydämellään ja se kyllä välittyy tanssikansalle, se näkyy.
- Dottir
Da Capo kirjoitti:
Tuupasen Saijan ja Soidinmäen Tommin keikoilla on aina niin iiiihana käydä, molemmat tekevät työtä sydämellään ja se kyllä välittyy tanssikansalle, se näkyy.
Eli olen aivan samaa mieltä, Tommi ja Saija laittavat tänä kesänä meikäläisen tanssikenkiin vipinää, heitä on vain niin kiva kuunnella sekä katsella, varsinkin Tommi vetää sydäntä syrjälleen !!!!!!!!Ps. Tietääks kukaan, onks se vapaa?????
- tekevät
Da Capo kirjoitti:
työtään varmasti sydämestään! Ei vain muutamat poikkeukset, mutta kaikkien tyylit ei vaan kolahda. Jollekin toiselle se tyyli mikä ei minuun kolahda on juuri se oikea tyyli hänelle. Ei siis voi nimetä ketään erityissuosikekseen sillä tavoin, että olis se ainut ja oikea!
Tapani Kansan keikalle/keikoille menen ilmanmuuta! Tapani on sellainen vekkuli velikulta. Ei tule aika pitkäksi tansseissa, vaikkei tanssisikaan Tapsan esiintymistä on niin mukava katsella ja kuunnella; Lauluääni on mahtava, biisit ihania ja monipuolisia, karismaa ja silmänpilkettä löytyy.
- katsastamatta..
Ehdottomasti täytyy päästä katsomaan tänä kesänä Tommi Soidinmäen sekä Juha Metsäperän keikat. Melkeimpä kaikki muut eniten eettereillä soineet artistit onkin jo päässyt livenä näkemään.
- Marika R.
Jani ja Jetsetters
Tommi Soidinmäki
Markus Törmälä ja FBI- Beat
Yölintu
Neljänsuora
Ai, ai tässä suosikkejani jo viime kesältä!!!!!
Kaikki lavat käy...
Tango
sellanen, kun sillä Marikolla oli Foxtrotissa...hih!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yksi viesti häneltä ja ottaisin takaisin
Mutta ei sitä tule. Ja ehkä parempi niin, tein jo valintani. En saanut häneltä tarpeeksi, kaikki muu meni minun edelle j602821Sä olet epävakaa
tai ainakin yrität onnistuneesti vaikuttaa siltä. Ei sun kanssa uskalla ruveta yhtään mihinkään, menis hommat ojasta all472321Mieti miten paljon yritin
Löytää yhteyttä kanssasi uudelleen sen väärinymmärryksen jälkeen. Koen etten tullut puoleltasi hyvin kohdelluksi mies😔611984Keskisarjan puheet
Onko kansanedustajan sopivaa puhua tuollai vai pitäisikkö potkia pois eduskunnasta?3251512- 781336
- 641286
- 691150
- 631032
- 27996
- 79976