Rakastuin rapumieheen...

naisrapu

mut mitä sain, sydänsuruja taas kerran.

Niin ihana, hellä, lämmin ja tunteellinen.

Mut kuitenkin tiedostamattaan teki sen, mitä itse oli saanut kokea elämässään.

Kohde vain olin tällä kertaa minä.

Tosin olisihan voinut olla menemättä leikkiin mukaan, mutta tunsin häntä kohtaan suurta kiinnostusta.

Vielä ja edelleen kuitenkin etsin rapumiestä itselleni, tosin löytäminen vain on vaikeaa.

14

2539

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ah niin ihana mutta....

      kun rakastuu rapumieheen, mutta nyt olen tullut siihen tulokseen että rapumies leikkii vain toisten tunteilla.Lue näitä ketjuja kaikilla sama ongelma!
      Itse olen edelleen kiinni rapumiehessä vaikka sovittiin että se on ohi, mutta niin se on ennenkin sovittu ja pelkään koska se taas haluaa minut takas. Kerran meinasin päästä siitä lopullisesti eroon vaan miten kävi, se pommitti viestein niin että suostuin tapaamiseen.Ah kun luulen että heillä on sellainen ongelma että ne haluaa vain valloittaa kohde ja pyörittää sitä muutaman kuukauden kunnes kyllästyvät ja taas sama rumba alkaa.
      Rapumies on ainut horoskooppi merkeistä joka on niin häikäilemätön.
      Ja se mikä on huvittavaa, kun sä pääset suht hyvin siitä yli ja uskallat tutustua toiseen kaveriin niin tämä herra rapu alkaakin taas olee kiinostunut ja totta kait se tekee kaikkensa että saa toisten välit poikki, koska hänellä on se hurmaamisen taito.Ja eikun kierros uudestaan!
      Kunnes tulee se viimeinen piste! Uskokaa se tulee vaikka edelleen pelkään.Itse järjestin asiat tällä kertaa niin että se on hyvin pieni mahdollisuus laittaa koko rumba uusiksi.Tsemiä kaikille jotka halajaa rapumiestä. Mulle kyllä riitti!

      • naisrapu

        minäkin ajattelen.

        Ja paljon täältä olenkin lukenut ja toisinaan tuntuu et vaikea uskoa. Mut nyt mä ehkä jo uskon.


      • ffff4

        niin.olen rapu,tunnistan itseni...


    • rapumies.

      ..se rapumiehen riivattu, se pönttöaivo, se peluri hermanni, se syntipukki ja koko horoskooppisuvun mustalammas ja kaikkien tähtitieteilijöiden kusitolppa, nii'in, voi meitä.
      Mutta tytöt, te ...kiitos, ilman teitä ei tulis
      mitään, niin se on.

      • naisrapu

        eivät kaikki ole tuollaisia.

        Vahinko vain että joidenkin kohdalle näin sattuu.
        Puhutaan toista ja tehdään toista.


      • rapumies.
        naisrapu kirjoitti:

        eivät kaikki ole tuollaisia.

        Vahinko vain että joidenkin kohdalle näin sattuu.
        Puhutaan toista ja tehdään toista.

        ..oikein sanoit.Vähän tais tulla liioiteltua.
        Ehkäpä kuitenkin ymmärsit, rapunaisena .


    • tiedän

      rapumiestä, koska kalat sopii ravulle kaikkein parhaiten.

      • naisrapu

        jutun heitit.

        Pitää katsella seuraavaa siis silläkin silmällä.

        Ajattelin vain että rapumies on niin hellä, että sellaisen haluan.


      • Kolhittu
        naisrapu kirjoitti:

        jutun heitit.

        Pitää katsella seuraavaa siis silläkin silmällä.

        Ajattelin vain että rapumies on niin hellä, että sellaisen haluan.

        Jaa a... mä taas rapumiehenä sain kokea kovat rapunaiselta. Sain aika usein kuulla sen ettei hän ole tottunut siihen hellyyteen ja huolenpitoon jota tarjosin... Joten jouduin sitten lopuksi syrjäytetyksi, kun kuvioon tuli ns. Juopporetku... hänen horoskooppiaan en kyllä tiedä... ;-)


      • naisrapu
        Kolhittu kirjoitti:

        Jaa a... mä taas rapumiehenä sain kokea kovat rapunaiselta. Sain aika usein kuulla sen ettei hän ole tottunut siihen hellyyteen ja huolenpitoon jota tarjosin... Joten jouduin sitten lopuksi syrjäytetyksi, kun kuvioon tuli ns. Juopporetku... hänen horoskooppiaan en kyllä tiedä... ;-)

        kovan kohtalon olet kokenut. Meitä on varmaan kuitenkin monia, jotka tuota hellyttäsi osaisimme arvostaa ja ottamisimme sen mielellämme vastaan.


      • finlandia rapu
        Kolhittu kirjoitti:

        Jaa a... mä taas rapumiehenä sain kokea kovat rapunaiselta. Sain aika usein kuulla sen ettei hän ole tottunut siihen hellyyteen ja huolenpitoon jota tarjosin... Joten jouduin sitten lopuksi syrjäytetyksi, kun kuvioon tuli ns. Juopporetku... hänen horoskooppiaan en kyllä tiedä... ;-)

        että rentun koppas, no kaikkia sitä kuulee.


      • Kolhittu
        finlandia rapu kirjoitti:

        että rentun koppas, no kaikkia sitä kuulee.

        Mutta tottahan toki on että rapumies voi olla kaikessa hellyydessään liian tasainen ja "helppo". Hankitaan jännitystä ja menoa elämään sit tuolla keinoin.


      • rapumies.
        Kolhittu kirjoitti:

        Mutta tottahan toki on että rapumies voi olla kaikessa hellyydessään liian tasainen ja "helppo". Hankitaan jännitystä ja menoa elämään sit tuolla keinoin.

        jos niin, niin okei, säpinää? ....hmmmm..!


    • ******KUNINGASKISU*******

      LEIJONAA

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 180
      1925
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      51
      1853
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1568
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      137
      1383
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1324
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1174
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1152
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      10
      1121
    9. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      10
      1109
    10. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1108
    Aihe