Kotona viihtyvä, hyvää ruokaa rakastava. Tykkää tehdä käsitöitä, maalata tauluja, laulaa, soittaa muutakin kuin nokiaa ja tietenkin nautiskella seksistä pitkään ja hellästi. Tahtoo tanssia ja olla mukana kun keksitään yhteisiä juttuja. Rakastaa lapsiaan ja nauttii elämän pienistä asioista. En tunne olevani mikään pomottaja mutta oikeudenmukainen.
Harmi vain en tunne läheisesti yhtään härkämiestä. Sinkku kun olen niin laittakeehan härkämiehet viestiä tulemaan.
tällainenkin!
5
1320
Vastaukset
- olen ja
ja ajattelen paljon kun sinäkin. Anteeksi pyydän vain, jos tiedän olevani väärässä. Minulla on vain vaikea anteeksi antaa, jos minua loukataan eikä anteeksi pyydetä. Silloin olen pitkävihainen.
- herkkä härkänainen
olikohan tämä viesti nyt sitten tähän viestiin tarkoitettu vai edelliseen jossa kyseltiin siitä anteeksipyytämisestä?!! Vai oliko?
- minusta
herkkä härkänainen kirjoitti:
olikohan tämä viesti nyt sitten tähän viestiin tarkoitettu vai edelliseen jossa kyseltiin siitä anteeksipyytämisestä?!! Vai oliko?
tietää? Härkämies kun olen? Eikä tämä kuulu edelliseen.
- tutustua
minusta kirjoitti:
tietää? Härkämies kun olen? Eikä tämä kuulu edelliseen.
paremmin, koskapa olen kaikenlaista lukenut härkämiehistä mutta haluaisin enemmän tutustua härkämieheen ihmisenä. Olen kiinnostunut horoskooppimerkeistä noin yleensä.
Toisaalta jossakin kenkiään kuluttaa minunkin toinen puolisko joten eihän sitä koskaan tiedä mitä elämä tuo tullessaan ;). - olen
tutustua kirjoitti:
paremmin, koskapa olen kaikenlaista lukenut härkämiehistä mutta haluaisin enemmän tutustua härkämieheen ihmisenä. Olen kiinnostunut horoskooppimerkeistä noin yleensä.
Toisaalta jossakin kenkiään kuluttaa minunkin toinen puolisko joten eihän sitä koskaan tiedä mitä elämä tuo tullessaan ;).ja nautin pienistä elämän hetkistä. Olen Sika kiinalaisessa. Pidän hyvästä ruoasta, jonka usein itse teen. Viihdyn kotona, enkä kaipaa kapakkaelämää. Tanssitaitoinen. Olen kesän lapsi vappuna syntynyt. Urheilusta en välitä edes televisiosta. Hyvin omillaan tuleva myyntipäällikkö. Ikäkin 36v. Vaalea sinisilmä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1522075
Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa
Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir3301274Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.911166- 1491055
- 35928
- 67919
Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik31859Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos59797Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?
https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta23796Onko kaivattusi
Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?46759