tällainenkin!

herkkä härkänainen

Kotona viihtyvä, hyvää ruokaa rakastava. Tykkää tehdä käsitöitä, maalata tauluja, laulaa, soittaa muutakin kuin nokiaa ja tietenkin nautiskella seksistä pitkään ja hellästi. Tahtoo tanssia ja olla mukana kun keksitään yhteisiä juttuja. Rakastaa lapsiaan ja nauttii elämän pienistä asioista. En tunne olevani mikään pomottaja mutta oikeudenmukainen.
Harmi vain en tunne läheisesti yhtään härkämiestä. Sinkku kun olen niin laittakeehan härkämiehet viestiä tulemaan.

5

1349

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • olen ja

ja ajattelen paljon kun sinäkin. Anteeksi pyydän vain, jos tiedän olevani väärässä. Minulla on vain vaikea anteeksi antaa, jos minua loukataan eikä anteeksi pyydetä. Silloin olen pitkävihainen.

• herkkä härkänainen

olikohan tämä viesti nyt sitten tähän viestiin tarkoitettu vai edelliseen jossa kyseltiin siitä anteeksipyytämisestä?!! Vai oliko?

• minusta
        herkkä härkänainen kirjoitti:

olikohan tämä viesti nyt sitten tähän viestiin tarkoitettu vai edelliseen jossa kyseltiin siitä anteeksipyytämisestä?!! Vai oliko?

tietää? Härkämies kun olen? Eikä tämä kuulu edelliseen.

• tutustua
        minusta kirjoitti:

tietää? Härkämies kun olen? Eikä tämä kuulu edelliseen.

paremmin, koskapa olen kaikenlaista lukenut härkämiehistä mutta haluaisin enemmän tutustua härkämieheen ihmisenä. Olen kiinnostunut horoskooppimerkeistä noin yleensä.
        Toisaalta jossakin kenkiään kuluttaa minunkin toinen puolisko joten eihän sitä koskaan tiedä mitä elämä tuo tullessaan ;).

• olen
        tutustua kirjoitti:

paremmin, koskapa olen kaikenlaista lukenut härkämiehistä mutta haluaisin enemmän tutustua härkämieheen ihmisenä. Olen kiinnostunut horoskooppimerkeistä noin yleensä.
        Toisaalta jossakin kenkiään kuluttaa minunkin toinen puolisko joten eihän sitä koskaan tiedä mitä elämä tuo tullessaan ;).

ja nautin pienistä elämän hetkistä. Olen Sika kiinalaisessa. Pidän hyvästä ruoasta, jonka usein itse teen. Viihdyn kotona, enkä kaipaa kapakkaelämää. Tanssitaitoinen. Olen kesän lapsi vappuna syntynyt. Urheilusta en välitä edes televisiosta. Hyvin omillaan tuleva myyntipäällikkö. Ikäkin 36v. Vaalea sinisilmä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Häiriköinti

Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as
      Ähtäri
      86
      3450
    2. Askanmäessä Huippu esitys

Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna
      Puolanka
      25
      3063
    3. rakastan sinua!

Tule ja ota, kasvetaan yhdessä paremmiksi ❤️❤️❤️❤️ kaikki anteeksi ❤️❤️❤️
      Ikävä
      51
      2952
    4. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      59
      2813
    5. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      58
      2618
    6. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      49
      2608
    7. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      54
      2379
    8. Pohdinttavaksi

No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä
      Kotimaiset julkkisjuorut
      80
      2251
    9. Mulla ei oo anteeksi pyydettävää

Muista se! Mieheltä yhdelle naisellE
      Ikävä
      69
      2118
    10. Siis hetkonen

Rakastetaankohan me kummatkin toisiamme, ja aletaan tajuamaan se pikkuhiljaa 🤯
      Ikävä
      45
      2112
    Aihe