Osaako härkä

pyytää anteeksi?

Miten on, onko anteeksipyyntö helppoa härkämiehelle?
Mokoma sarvipää tietää mokanneensa.

Miten vastapuolen tulisi käyttäytyä?

Jos ja kun annan anteeksi, toistuuko sama kuvio uudelleen, oppiiko härkä virheistään?

7

2071

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • gfhfgj

      Ei todellakaan opi! ihan totta suosittelen uskomaan. Varsinkaan härkä mies ei opi virheistään, sen kertoo jo horoskooppi merkki jos ei muu. Tunnen niin monta härkä miestä jotka tuottaneet suuria pettymyksiä. Härät ovat huumorintajuisia ja niistä jää riippuvaiseksi. Mutta tapojaan ei härkä muuta, jos härkää yrittää muuttaa se vain pahentaa asiaa, härkä toimii vaistoillaan ja tekee mitä ajattelee. Kerran härkä aina härkä. Anteeksi osaa kyllä pyytää, varsinkin kun tietää että on lähellä menettää jotain, anteeksi pyynnön sisällön toteuttaminen käytännössä on toinen juttu. Ei siis opi.

    • _leijonatar87_

      Osaa pyytää anteeks ,niin kuin tuo toinenkin sanoi sillon ainakin kun on vaarassa menettää jotain,mutta osaa kyllä muutenkin. Ja härät ei kyllä muuta käyttäytymistään millään on huomattu. Todella hankala merkki sen olen huomannu tässä meidän seurustelun aikana mutta myös hyviä puolia löytyy. Niin tohon vielä piti vastata kun kysyit että miten vasta puolen tulisi käyttäytyä niin eli minä ite jos härkäni loukkaa mua niin jonkun aikaa mäkätän sille eli vähän niinku tappelu tulee ja sitten mökötän niin kauan kun se tulee suunnillee kerjäämään anteeks antoo :D toi miten mä teen ei kyllä oo aina hyvä vaihtoehto kun mun härkä suuttuu yleensä siitä ku rupeen mäkättämään ja haastan riitaa suunnilleen niin se sitten voi mököttää vielä kauemmin ku mitä mä olisin valmis mököttää :D Mutta pikemminkin mulle anteeks pyytäminen on vaikeeta, ei mun härälle =)

      • oinas=itsekäs =)

        pyytää anteeksi, ellei tosiaan ole menettämässä jotain itselleen arvokasta!
        Paikallaan polkeva, hämähäkin seittien peittämä kalkkis, joka ei todellakaan leiju pää pilvissä vaan sorkat on tiukasti polvia myöten maassa....
        Olen ollut joskus naimisissa härän kanssa.


    • DOZ

      Itse härkämiehenä ihmissuhteet on KoKo ajan
      solmussa... Enkä koskaan tunnu oppivan........
      ...mutta poikkeushan vahvistaa säännön...
      mene ja tiedä.. But NEVER SAY DIE!!!!

    • cauris

      ja härkä myös tarkoittaa sitä. Oma härkä ainakin hyvin varovaiseen aina sanoo, että "no anteeks". Tee selväksi että olet loukkaantunut ja jos ei muu auta niin itkeä tihrusta vähän, niin ainakin heltyy varmasti;)

    • Rapu

      Juu, kyllä härkä osaa pyytää anteeksi kun tietää että on tehnyt väärin ja aina on tosissaan pyytänyt... ainakin mun härkä oli :)

    • app

      jo toistu sama kuvio uudelleen

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 148
      4183
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      113
      3784
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      21
      2618
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1871
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1747
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1629
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1605
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1533
    9. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      91
      1511
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1501
    Aihe