Motorstorm ongelma

Jakelius

Onko kellään Motorstormissa sellasta ongelmaa ku mulla että aina kun ajan esim. kolarin tai jotain muuta romua päin radalla nii peli pätkii sellaset 1-2 sekuntia tosi paljon. PS3 on sijotettu sillain että se kuuma ilma pääsee vapaasti ulos koneesta että ei pitäis koneen kuumenemisesta johtua. Mutta onko toi normaalia vai onko toi niinku yleinen julkaisupelien ongelma. Peli pätkii siitä huolimatta vaikka koneen ois just laittanu päälle eikä lämpöjen sillon pitäis olla kauheen korkeet. Toi ongelma vaivaa aika paljon että ois kiva tietää että pitääkö tolle tehä jotain. En tarkota sitten nettipeliä. En kaipaa mitään "osta XBOX360 pska niin ongelma korjaantuu" vastauksia

11

881

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .-.--.

      että otat yhteyttä liikkeeseen, josta ostit pleikan ja pyydät uuden tilalle. Jos ne alkaa äpisemää jotain et lähettävät sen viallisen huoltoon tmsp niin vaadit huollon ajaks toimivan omaan käyttöös. Kannattaa tietty kysyä, että onko niille tullu muilta valituksia ko. pelistä.

      • heikko..

        vehje toi ps3. Nyt jo hajonnut vaikka justhan se vasta julkaistiin. Ai jai jai mahtaa ottaa nupeloiseen.


    • motorstormissa

      Minä luulin että tuo pätkiminen on normaalia... eikö se olekaan?

      • chill.............

        fanipojat taas asialla :),

        ne ovat kieroja ku entiset poliitikot!


      • U91111
        chill............. kirjoitti:

        fanipojat taas asialla :),

        ne ovat kieroja ku entiset poliitikot!

        koneet on taas piiputtanut ja huolto on pahassa ruuhkassa. Kiukkua puretaan täällä säälittävillä ja aikansa eläneillä floppi jutuilla, jotka ei oikeesti enään ketään kiinnosta. Sitäpaitsi ps on jo osoittanut olevansa kaikkee muuta kuin floppi. Siis kaikkee HYVÄÄ.


      • U91111 kirjoitti:

        koneet on taas piiputtanut ja huolto on pahassa ruuhkassa. Kiukkua puretaan täällä säälittävillä ja aikansa eläneillä floppi jutuilla, jotka ei oikeesti enään ketään kiinnosta. Sitäpaitsi ps on jo osoittanut olevansa kaikkee muuta kuin floppi. Siis kaikkee HYVÄÄ.

        kauppaan josta ostit sen. Sanot että haluat purkaa kaupan. Sitten kun olet tehnyt sen ja saanut rahat takaisin ostat niillä uuden pleikan. Se on toimivin tapa.


      • aivan väärin..
        playagain kirjoitti:

        kauppaan josta ostit sen. Sanot että haluat purkaa kaupan. Sitten kun olet tehnyt sen ja saanut rahat takaisin ostat niillä uuden pleikan. Se on toimivin tapa.

        ps3:sesta saaduilla rahoilla ostat paljon tehokkaamman ja paremmat ja hienommat pelit omaavan xbox 360:llan.


      • ei kysyntää
        U91111 kirjoitti:

        koneet on taas piiputtanut ja huolto on pahassa ruuhkassa. Kiukkua puretaan täällä säälittävillä ja aikansa eläneillä floppi jutuilla, jotka ei oikeesti enään ketään kiinnosta. Sitäpaitsi ps on jo osoittanut olevansa kaikkee muuta kuin floppi. Siis kaikkee HYVÄÄ.

        http://nexgenwars.com/

        X360: 10 883 000
        PS3: 2 324 947


      • en kestä
        ei kysyntää kirjoitti:

        http://nexgenwars.com/

        X360: 10 883 000
        PS3: 2 324 947

        Kuule ylläolevan viestin kirjottaja, sun viestejä on täällä jo kateltu aika paljon, ja huppista keikkaa: joka viesti on sama, samat lukemat. Taidatkin olla oikea homepää kun et muista kirjoittaneesi jo aiemmin samaisen viestin. Ja tämän aiheen aloittajahan nimenomaan sanoi ettei jaksa lukea mitään tuollaista roskaa kuten "ps3 = floppi - osta xbox 360". Eli taidat olla vielä sokeakin. Ei tule varmasti olemaan helppoa sinulla.


      • Jakelius
        ei kysyntää kirjoitti:

        http://nexgenwars.com/

        X360: 10 883 000
        PS3: 2 324 947

        Noi on wanhoja myyntilukuja jotka on enne sitä otettu kun PS3:sta oli julkastu vasta japanissa ja ameriikassa. Ja jos luulet että XBOX360 on luotettava niin http://pelaajalehti.com/2007/03/30/yli-puolet-xbox-360n-julkaisuerasta-jo-rikki/ että ei oo järkee ostaa mitään RITS RATS XBOX muropakettia. Ja noi myyntiluvut ei mua sillain kauheesti kiinnosta koska ei sillä oo mitään väliä että miten se kone myy vaan tärkeintä on se että sai sen koneen heti julkaisupäivänä. Ja hyvä kone se kyllä on tai siis paras. Sain sen ongelmankin korjattua kun vaihdoin koneen paikkaa eli se ilmeisesti ei ollut saanu puhallettua sittenkään sitä kuumaa ilmaa tarpeeksi ulos.


      • vitun taukit
        chill............. kirjoitti:

        fanipojat taas asialla :),

        ne ovat kieroja ku entiset poliitikot!

        Ekkös tajua että sä vaan heität bensaa tuleen tollasilla

        "taitaa x360 fanipojat taas asialla :),
        ne ovat kieroja ku entiset poliitikot!"

        kommenteilla.

        Sitten olet vihainen kun jotku köyhämieliset xbox omistajat provoilee... itse provoilet yhtälailla etkä itsekkään sitä taida tajuta?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      37
      1782
    2. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      50
      818
    3. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      69
      776
    4. Miksi sitä miestä tuijotetaan joka paikassa

      Onko maine jonkinlainen?
      Ikävä
      108
      740
    5. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      7
      651
    6. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      33
      629
    7. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      580
    8. Taas on Festarit ohi ja saatu toisten muijia kylläseksi asti

      2 päivää täyttä jytinää ja rytkettä kyllä kelpaa vielä Kaupunkin tukemana.
      Parkano
      15
      549
    9. Olen työtön ilman työnhakuvelvoitetta

      Saan 600e/kk. En voi tehdä töitä. En osaa laittaa ruokaa. En pysty kävelemään tai olemaan jalkeilla tuntia pidempään.
      Ikävä
      141
      461
    10. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      51
      453
    Aihe