Ovatko

miinn

Haluaisin tietää onko kuvaus oikea:
Neitsyt naiset ovat hyvin ajttelevia ihmisiä, he ajattelevat paljon ja miettivät välillä hyvin omalaatuisia ajatuksia. Neitsyet ovat toisinaan hyvin pidättyväisiä eivätkä halua puhua vaikeista tunneasioistaan. Typillistä neitsyille on pyrkiä näyttämään muille hyvältä. Neitsyt nainen haluaa, että ihmiset ajattelisivat hänestä pelkästään hyvää ja mukavaa. He haluavat ihmisten ajattelevan heidän olevan tasapainoisia, jos neitsyt esimerkiksi suuttuu ja näyttää sen häntä saattaa myöhemmin hävettää liika tunteiden näyttäminen. Neitsyet välttelevät "noloja" tilanteita ja pyrkivätkin tekemään tilanteesta kuin tilanteesta miellyttävän kaikille. Neitsyet elävät usein elämää jota eivät ihan tunne omakseen. Neitsyen heikkous on pikkutarkkuus, neitsyt saattaa olla hyvin spontaani, huoleton ja hauska, mutta jos jokin pieni asia häiritsee häntä, hän alkaa kontroloivaksi ja haluaa järjestää asian, jotta pystyy taas rentoutumaan. Yhteenveto neitsyesä on; näyttää herkän puolensa vain tietylle, kulkee henkisessä naamiossa, saa helposti vaikutteita elokuvien/ kirjojen hahmoista, vaikuttaa järki ihmiseltä mutta todellisuudessa enemmän tunne puolta.

11

1603

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • *jill*

      Oletko itse runoillut tämän?

      Kyllä tässä on paljon totta. Lisäyksenä sanoisin neitsyiden hyvän mielikuvituksen; kirjan ja elokuvan sankarit kiehtovat, neitsyt kammoaa tavanomaisuutta ja tylsyyttä.

    • Neitsykkä

      Vaikuttaa järki-ihmiseltä, mutta todellisuudessa on
      todellinen tunneihminen. Cooli ulkoa, tulivuori sisällä! Niin totta.

    • pläähh

      mikäs itse olet horoskoopiltasi ?

      • minä......

        Olen siis itse kaksonen, mutta tunnen todella monia neitsyitä (miehiä ja naisia)


      • selvä :)
        minä...... kirjoitti:

        Olen siis itse kaksonen, mutta tunnen todella monia neitsyitä (miehiä ja naisia)

        Totta totisesti olet kaksonen - kaksosella ja neitsyellähän on sama planeetta, ja kun katsoo tekstiäsi, siinä näkee myös kaksosen. Nämä "sivupersoonat" elokuvista ja kirjoista esim. :)

        Ja hyvä on tekstisi, miellyttää älyllistä neitsyttä, kaksosillahan tämäkin piirre on.


      • näinpä.
        minä...... kirjoitti:

        Olen siis itse kaksonen, mutta tunnen todella monia neitsyitä (miehiä ja naisia)

        Mikäköhän on "henkinen naamio"?

        Maanis-depressiivinen kaksonen ylläpitää "henkistä naamiota" alvariinsa - muiden tehtävänä on yrittää arvata, kumpi mielentila on menossa.

        Arvailu on käytännössä vaikeaa, koska oikutteleva kaksonen katoaa depressiivisessä tilassa päiväkausiksi, eikä pidä silloin mitään yhteyksiä ulkomaailmaan.


    • LionDragon76

      Siis oli aika nappiin osuva yhteenveto neitsyen luonteesta, vaikka ei saisi yleistää, mut mun vaimo on just tällanen henkilö, ja erittäin herkkä ja tunteellinen.
      Olen minäkin erittäin herkkä ja sen takia varmaan sovitaankin yhteen vaikka ei pitäis olla horoskooppien osalta paljoa yhteistä, mut en ole yleinen jellona, vaan on varmaan vähän kaikkee koska tuun toimeen melkein kaikkien kans.
      Mun Vaimolta löytyy kyllä näitä kaikkia elementtejä ja kun ajattelen enemmän niin sitä enemmän pitää paikkansa, ja osaa näyttää coolia, mut sit ku ollaan kahden mikä ihana tunteellinen ja ajattelevainen yksilö, aivan mahtava, mut en usko hänen olevan ihan tyypillinen neitsyt, minusta hänessä on vähän leijonan virkaa myös, sillä osaa olla keskipisteenä ja ohjata ja opastaa jos tarvii, ei siis diktaattori vaan sillai hyvässä mielessä!
      Kauniskin on että hirvittää et mitä se mussa näki?
      Kai se oli kun oltiin molemmat tsiikailtu toisia pitkään ja sit ku sanoin olevani kiinnostunut, nii vei jalat alta niin että tukka ja turkki pölisi.... huh huh. on ollu kovaa menoa ja menostahan jellonat tykkää =). En tiedä onko muilla neitsyt nais yksilöillä samaa salaperäisyyttä,(siis ajattelin ku oli pitäny salasaa tunteitaan koko ajan) vai oliko mun vaimossa jotain erikoista vielä mitä en hokannut?? Varmaan on se et ei ole niin pikkutarkka kaikessa mikä vaikuttaa olevan yleistä muuten tän merkin yhteydessä?

      • minä.........

        Siis neitsyethän ovat pikkutarkkoja, mutta eivät tarkkoja. Heillä on ihan omat pikkutarkkuutensa, esmerkiksi neitsyt saattaa olla hyvinkin sekainen, mutta kun alkaa siivoamaan tekee sen todella tarkasti. Tämä pätee myös opiskeluun tai lukemiseen. Neitsyt on usein laiska aloittamaan jotain mutta kun aloittaa niin myös tekee sen. Olen huomannut että kun neitsyt lukee, hän lukee todella keskistyneesti. Toinen pirre mitä ei yleensä neitsyestä sanota on vilkkaus, neitsyet ovat vilkkaita (varsinkin lapsena) neitsyet tykkäävät myös puhua ja ovat välillä hyvin itsekeskeisiä, neitsyistä saattaa saada nopeasti katsottuna hemmotellun itserakkaan vaikutelman. Todellisuudessa neitsyet ovat hauskoja, mutta osaavat olla myös pelottavan viileitä ns välinpitämättömiä. Neitsyillä on myös upea taito saada ystäviä ja halutessaan manipuloida. Neitsyet osaavat myös valehdella loistavasti. Neitsyet eivät mene lukkoon. Tästä olen kateellinen heille! Keskustelu sujuu aina, eikä neitsyt näytä vaivaantuneisuuttaan.


      • totta on

        Omalla kartallasi on neitsyttä, etenkin paljon jos olet syntynyt elokuun puolella -76. Joka tapauksessa Mars on kartallasi neitsyessä ja selittää seksuaalisen ja intohimoisen viehtymyksenne toisianne kohtaan, jo yhtenä tekijänä kartallanne. Myös kirjoitustyylistäsi voi päätellä, että aurinko-leijona ei hallitse niin täysillä kartallasi, vaan neitsyen tapa kirjoittaa ja ajatella on tuollainen..perusteellisempi ja analysoivampi.


    • totta on

      Siis pitää 100 prosenttisesti paikkansa omalla kohdalla, jolla sentään on tosi n-painotteinen tähtikartta! Hyvin kuvattu! Itselläni on paljon muuttuvia merkkejä muutenkin, joten listaan voisi lisätä vielä alati muuttuvat olosuhteet elämässä syystä tai toisesta. Muuttuvissa merkeissä se on tyypillinen ilmiö.

      Myös vesipainotteiselle kartalle on tyypillistä tuo haavoittuvuus, tunteellisuus ja sen kanssa tasapainottelu.
      Riippuu tietysti kokonaiskartasta, miten paljon kuvaamasi asiat painottuvat. Jos on paljon kartassa myös tulimerkkiä ja kiinteää elementtiä, niin tällainen Neitsyt voi olla päinvastaistakin mieltä.

    • neitsykkä itsekin

      LionDragon76: kun pohdiskelit löytyykö neitsyt naisista moista salaperäisyyttä, niin omalla kohdallani voin todeta, että kyllä! en kovin helposti paljasta tunteitani ennen kuin olen varma toisen tunteista. pelaan ns. varman päälle.

      ja kyllä tuo kuvaus oli niin nappiin osuva omalla kohdalla! niin totta. tämmöisiä me sit ollaan =)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      128
      4815
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      3056
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1777
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1740
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1591
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1451
    7. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      18
      1218
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1189
    9. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1157
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1147
    Aihe