Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Minkalainen on kalanainen?

kysyvä8

Tuntomerkkejä? Kokemuksia?

24

6023

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oikein..

      mukavia ja viehättäviä kalat-naisia. Itse en enää jaksa olla sellanen, että joka lähtöön löytyy :)

      • jaksa olla

        enää mukava. Tällaista liian sinisilmäistä ja herkkää kalanaista on niin helppo kusta silmään, ettei oikein kiinnosta olla mikään mukava ja viehättävä tapaus!


    • gorg

      Kalanainen on suomuinen limainen ja sillä on KIDUKSET!

      • pitää hakata napakasti halolla päähän, jotta on ees hetken hiljaa ja vielä suuremmalla halolla, jotta kuolee ja kuolleena se ei juuri erotu elävästä...semmonen


      • laisia
        persemone kirjoitti:

        pitää hakata napakasti halolla päähän, jotta on ees hetken hiljaa ja vielä suuremmalla halolla, jotta kuolee ja kuolleena se ei juuri erotu elävästä...semmonen

        naisia on nämä persemonet ja kumppanit? noh, tekstit puhuu puolestaan..


      • laisia kirjoitti:

        naisia on nämä persemonet ja kumppanit? noh, tekstit puhuu puolestaan..

        jotka pistättää sormen suuhun, aina kun ei toisten älli riitä muuhun:D


      • kalat1
        persemone kirjoitti:

        pitää hakata napakasti halolla päähän, jotta on ees hetken hiljaa ja vielä suuremmalla halolla, jotta kuolee ja kuolleena se ei juuri erotu elävästä...semmonen

        no miks sitä pitää lyödä halolla jos ei se erotu elävästä, oot joku väkivaltanen jota joku kalat nainen ei oo kestäny. voivoi. kalat on ihania ihmisiä.


      • kalat1 kirjoitti:

        no miks sitä pitää lyödä halolla jos ei se erotu elävästä, oot joku väkivaltanen jota joku kalat nainen ei oo kestäny. voivoi. kalat on ihania ihmisiä.

        itelles, puuttuuko kalanaisilta tekstin sisälukutaito, kun pitää rautalangasta vääntää???
        No, se ilmaissee yhden lisäpiirteen näihin mulkosilmäisiin ja hysteerisen harmaisiin kotihiiriin, joihin allekirjoittanutkin kuuluu, silloin kun ei kuvittele olevansa Ellen Jokikunnas look-alike...*liipottaa jääkaapille lypsymekon helmat hulmuten*
        Siis kalathan ON ihania, kuka sitä nyt muuta edes väittää:)


    • ovat..

      huumorintajuisia, empaattisia, usein taiteellisia ja herkkiä, joskus vähän liiaksikin tuota herkkyyttä riittää. Ainakin neljään tuntemaani kalaan sopii nuo ominaisuudet itseni mukaanlukien. Että silleesti..

      • sanniliisa

        mä en ainakaa oo huumorintajunen.... xP


    • kalanainenx

      Kalat ovat juuri mitä yllä kuvattiin, mutta osaavat myös suuttua ja loukkaantua helposti, tosin rauhoittuvat nopeasti ja antavat anteeksi. Tosin eivät koskaan unohda tullessaan loukatuksi. Itse kalana tykkään huomiosta, mutta samalla pidän jos toisessa sukupuolessa on hieman haastetta ja salaperäisyyttä. Kylmä ei kuitenkaan saa olla, muuten kalojen kelkka kääntyy samantien ja vastauksena on samanlaista kohtelua. Joskus liika empaattisuus ja ajattelu saattaa aiheuttaa turhia murheita ja huolta, joka varsinkin parisuhteessa heijastuu myös kumppanille. Muuten aika ovela salaamaan tunteensa vaikka olisikin pahakin mieli. Mutta kun mitta on täynnä, saattaa kaikki sisälle kertynyt tulla kerralla ulos, jolloin toinen osapuoli on ihan puulla päällä lyöty,että mistäs nyt tuulee. Kukapa muu muistaisikaan miten toinen lievästi loukkasi sanoillaan edellisviikolla kuin kalat. Näin meillä.
      Muuten kalat ovat mielikuvituksellisia, todellisia ystäviä, keskustelutaitoisia ja mielenkiintoista seuraa.

    • *-nainen-*

      Parhaimmillaan kalanaiset ovat juuri noin hurmaavia, mitä edellä tuli jo mainittua.

      Vastapuoliakin on.. Itse olen kyllä (anteeksi) ulkoisesti hurmaava, ja ihmiset viihtyvät hyvin seurassani. En toivo kenellekään mitään pahaa, ja vältän "konflikteja" viimeiseen asti. Jopa niin, että kärsin itse siitä mieluummin kuin laitan muut kärsimään.

      Mutta jos joku yrittää päästä lähelleni, olen kuin saippuapala. Liian innokas yrittäminen saa minut välittömästi heilauttamaan pyrstöevääni jopa vahingoittavalla tavalla.. Olen myös epävarma, epäilevä ja epäluuloinen.

      Minua sanotaan hyväksi kuuntelijaksi, ehkä siksi, että osaan sulkea korvani niin, etteivät muut huomaa. Eli katoan omaan pikku maailmaani välittömästi ,kun seura menettää mielenkiintoni.

      Miesten seura kiinnostaa minua vain niin kauan, kun mies on minun. Mielenkiinto loppuu välittömästi ,jos mies alkaa pitää minua omanaan tai itsestäänselvyytenä.

      Olen aina vähän ulkopuolinen, enkä mahdu mihinkään porukkaan (henkisesti siis). Kuitenkin toivoisin löytäväni kumppanin, joka todella ymmärtäisi sisintäni, ja jaksaisi ymmärtää sisintäni myös näistä edellämainituista haittatekijöistä huolimatta.
      Niin kauan tämä kalanainen ui yksin :D

    • aikuinen kalanainen

      Mielenkiintoista lukea luonnehdintaa kalanaisista. Löydän sieltä omia luonteenpiirteitäni. Yli nelikymppisen kokemuksella voin kertoa ettei kalanaisen kanssa ole helppoa elää. Jos kumppanilla on vaikeaa, vaikeaa on myös omalla itsellä. Kalat ovat ailahtelevia ja ristiriitaisia, kaksijakoisia. Kalanainen on tunteellinen, herkkä ja haavoittuvainen, pää pilvissä kulkija, taiteellinen ja intuitiivinen. Melko kehno talouden- ja kodinhoitaja, kaapit epäjärjestyksessä, pyykit silittämättä jne.
      Mutta ystävät tykkäävät sillä kalanainen on empaattinen ja avulias ja innokas tanssimaan.

      • 50.v kalanainen

        Tunnistan itseni edelisestä viestistä.Mutta tykkään laittaa ruokaa ja kotini on siisti.Mutta kaapit epäjärjestyksessä.olen äärimäisen herkkä ja tunteelinen. Kavereita on kuuntelen heidän murheita näyttämättä tunteitani.olen verrannut itseäni loheen aina meen vastavirtaan.Miesystäväni on kaksonen,ei helppo kaksi ääripäätä löytyy.


      • kuulostaa
        50.v kalanainen kirjoitti:

        Tunnistan itseni edelisestä viestistä.Mutta tykkään laittaa ruokaa ja kotini on siisti.Mutta kaapit epäjärjestyksessä.olen äärimäisen herkkä ja tunteelinen. Kavereita on kuuntelen heidän murheita näyttämättä tunteitani.olen verrannut itseäni loheen aina meen vastavirtaan.Miesystäväni on kaksonen,ei helppo kaksi ääripäätä löytyy.

        ... kaappikaaos löytyy minultakin, vaikka muuten koti on suht järjestyksessä.

        Tästä tuli mieleen eräs hassu tapaus. Vaaka-kultani kämpässä vallitsee useinmiten poikamiesmäinen hyrskynmyrsky, mutta putosin melkein istualleni, kun pääsin eka kertaa kurkistamaan hänen vaatekaappiinsa.

        Kaapissa vallitsi armeijamainen järjestys - olen melkein varma, että hän jopa silittää liinavaatteet ennen kaappiin laittamista!

        En tiedä, onko tämä erilaisuus sitten hyvä vai huono juttu mahdollisen yhteiselämän kannalta. Haaveilen, että hän suostuisi hoitelemaan pyykkipuolen, kaapit ja laatikot, ja minä pitäisin julkisivun kuosissa. Ja yrittäisin siivotessa hillitä itseäni tunkemasta kaikkea romua lähimpään kaappiin. ;)


    • (//////////)

      Silmistä sen jo näkee, kuka on kalanainen,ne on
      lasimaiset.Mieli kalanaisella on ailahteleva, komenteleva, piikikäs.
      Nytkin kalanainen kävi taas tarkastelemassa, pihapiiriäni.( Olen naimisissa kalatM kanssa.)

      • Kalojen kauniille

        silmille vain

        kestämättömän kateellinen -

        se on ymmärrettävää, Kalojen
        silmille ei ole voittanutta,
        ne ovat ikkuna toiseen todellisuuteen - jooh.


      • kalaitse
        Kalojen kauniille kirjoitti:

        silmille vain

        kestämättömän kateellinen -

        se on ymmärrettävää, Kalojen
        silmille ei ole voittanutta,
        ne ovat ikkuna toiseen todellisuuteen - jooh.

        Satun omistamaan (ainakin muiden mielestä) huomattavan suuret silmät. Tämä taitaa siis olla ominaista kaloille? Tosin en tunne itseni lisäksi kuin ainoastaan normaalisilmäisiä kaloja.

        Se ei tunnu imartelevalta yhtään, kun jokainen lähes tuntematonkin tulee heti ensimmäisenä möläyttämään "Miten sulla on noin suuret silmät?"
        Eräs entinen nettikaverikin halusi nähdä kuvani ja heti ekana "Suuret silmät :D"

        Muita suurten simmujen onnellisia (tai vähemmän onnellisia) omistajia? =)


      • toisin sanoen (pul- sil)
        Kalojen kauniille kirjoitti:

        silmille vain

        kestämättömän kateellinen -

        se on ymmärrettävää, Kalojen
        silmille ei ole voittanutta,
        ne ovat ikkuna toiseen todellisuuteen - jooh.

        kun aine pullossa pilaantuu, on silmät todella
        sameat.Kalat on yleensä armottomia juoppoja.
        Kalat ovat olleet taas hyökkääviä,ja hyvin mystisiä.Kaikki ympäristön kalat joita tunnen,
        ovat käyttäytyneet omituisesti.


      • sweetie79
        kalaitse kirjoitti:

        Satun omistamaan (ainakin muiden mielestä) huomattavan suuret silmät. Tämä taitaa siis olla ominaista kaloille? Tosin en tunne itseni lisäksi kuin ainoastaan normaalisilmäisiä kaloja.

        Se ei tunnu imartelevalta yhtään, kun jokainen lähes tuntematonkin tulee heti ensimmäisenä möläyttämään "Miten sulla on noin suuret silmät?"
        Eräs entinen nettikaverikin halusi nähdä kuvani ja heti ekana "Suuret silmät :D"

        Muita suurten simmujen onnellisia (tai vähemmän onnellisia) omistajia? =)

        olen kalatyttö ja omistan myös suuret silmät...mutta olen kyllä ylpeä niistä ja vaan kehuja olen saanut.aika hyvin on kuvailtu kalanaisen luonnetta,pitkälti pitää paikkaansa.itse pidän myös siiitä että miehessä on haastetta,liian innokkaat saavat tämän tytön juoksemaan karkuun.itsevarmat,miehekkäät,aistilliset miehet saavat mun pöksyt tutisemaan:)


      • sitä
        toisin sanoen (pul- sil) kirjoitti:

        kun aine pullossa pilaantuu, on silmät todella
        sameat.Kalat on yleensä armottomia juoppoja.
        Kalat ovat olleet taas hyökkääviä,ja hyvin mystisiä.Kaikki ympäristön kalat joita tunnen,
        ovat käyttäytyneet omituisesti.

        että niin paljon joutunut juomaan että sua pystyy kattoo.....


      • *****KUNIGASKISU*****
        sweetie79 kirjoitti:

        olen kalatyttö ja omistan myös suuret silmät...mutta olen kyllä ylpeä niistä ja vaan kehuja olen saanut.aika hyvin on kuvailtu kalanaisen luonnetta,pitkälti pitää paikkaansa.itse pidän myös siiitä että miehessä on haastetta,liian innokkaat saavat tämän tytön juoksemaan karkuun.itsevarmat,miehekkäät,aistilliset miehet saavat mun pöksyt tutisemaan:)

        Kosmiseen tanssiin


    • *****KUNIGASKISU*****

      Jos hänelle on omakunkku,hän loistaa.Muuten on tosi pirullinen.GRRRRR!!

      • kosminentanssileijona

        jos et kala saa kii, pahempaan hätään auttaa kalaöljykapselit

        *ja turkki kiiltää*


        doc. kissakala


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      81
      2047
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1763
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1634
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      21
      1440
    5. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      64
      1374
    6. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      19
      1311
    7. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1282
    8. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      75
      1282
    9. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1264
    10. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      10
      1231
    Aihe