Vuoden vaihteessa suomessa ei ollut enään mahdollisuutta seurata wwe painia, joten. Miten itse katot show painia nykyään?. itse ennen waretin, (joskus waretan paremman kuvalaadun vuoksi)mutta nykyään dailymotion.com:ista löytyy kaikkien tna ja wwe painin fanien rakastama käyttäjä joka uppaa aina tna:n, rawin, ecw, smackdownin ja jopa kaikki ajankohtaiset ppv:t.
Miten katsot viikon painijaksot?
6
367
Vastaukset
- Striper
WWE;n sivulta katson pätkät, mútta aina kun jaksan niin katson Dailymotionista. Onko kyseinen käyttäjä JasonDx?
- kaltainen-pörssi
Onhan sekin, mutta sellanen ku rutehhh:la on ainaki hyvät kuvalaadut videoissa.
- löytyy
kaltainen-pörssi kirjoitti:
paljon hyviä videoita.
- kastanja'83
kaltainen-pörssi kirjoitti:
Lopettaa wwe:n videoiden lataamisen, kun sillä on ollu jotai häslinkiä niitten latausjuttujen kanssa.
- no lol
kastanja'83 kirjoitti:
Lopettaa wwe:n videoiden lataamisen, kun sillä on ollu jotai häslinkiä niitten latausjuttujen kanssa.
no lol ei lopeta homo
- MarkiisiDeFuckingÅmÅl
Imuroin yleennsä ROH ja WWE Pay Per Viewt netin kautta :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1672804
- 2012077
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.501882- 711766
- 921658
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91521- 811234
- 811080
- 951039
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes1961020