Upee Heli! Nam!
Esikois-levyä odotellen!
http://www.heliruotsalainen.net/galleriakuva8.jpg
Heli Ruotsalainen
7
1301
Vastaukset
Olen kuullut Heli Ruotsalaisen nimen joskus. Täytyykin tsekata levy, kun se eksyy kauppoihin! =)
- iskelmämusiikin ystävä
.. tosi hyvä myös keikoilla livenä! On vielä suhteellisen tuore artistitulokas, mut pääsee vielä pitkälle. Levyä odotellaan, sivujen mukaan ilmestyy kesäkuun 16.
- sara
mutta sillä on myös ihan hvetin hyvä bändi, se Twisters, jossa laulaa se ihana Tuomas M.
- kaunis nainen
Kaunis on kuin mikä!
- kaunis tyttönen
Kaunis on kuin mikä!
- iskelmämusiikin ystävä
Mielenkiinnolla pistin merkille että Heli ponkaisi uudella piisillään suoraan Radio Suomen ykköseksi!
http://youtu.be/xeQ2x3MjJl4 Helin ensimmäinen ja uusin musiikkivideo. Olkeepa hyvä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh1831321- 791062
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm93869- 77845
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp82767- 119744
- 109695
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante114603- 48587
- 18548