Tässä olis ollut ainekset pahempaankin: http://www.kaleva.fi/plus/index.cfm?j=648267
Nuo tilanteet on helppo välttää, kun pitää riittävää välimatkaa edellään ajaviin. Keksiikö kukaan muita keinoja?
Pelisilmä kiinni?
10
2208
Vastaukset
- välitön.
Kun saan turvavälin oikeanmittaiseksi,niin ketään en päästä ohi pilaamaan sitä "väliä", Joka on tyypillistä toimintaa.
Pidän vilkkua päällä vasemmalle,aina kun joku on ohitusaikeissa! - jälkeen uni
varmaan oli miehella mielessä ja tuli vähä yhtä äkkinen tilanne. oli sentäs kerenny vähä väistää mut
Syy on Rahtarin ja liikenneturvallisuuden vaarantaminen lukee sakko lapussa ja
YHDISTELMÄN JARRUT OLI KÄYTY AJAA KATSASTUS KONTTORILLA
HYVÄ EL MACO SÄ OSAAT - uusi keino
valitettavan usein kevyen kaluston kuljettajat ei katsele peileihin, sen vilkun voisi laittaa ajoissa päälle ja alkaa hidastamaan hyvissä ajoin ennen kääntymistä, eikä kertalaakista liinoja kiinni ja vilkkua yht aikaa juuri ennen risteystä. siinä ei edes turvaväli auta ellei se ole kilometriä
- revolting
on todella tarpeeseen joskus purkaa tuntojaan. Että ei kun usvaa putkeen ja tsemppiä!
- 110
Miten sitä tuvaväliä pidetään? Jos jätät väliä joku tunkee heti siihen, olet seurannut pikkuautojen liikenne käytäytymistä: keltainen viiva on merkki että tässä voi ohittaa, nopeusrajoitukset eivät merkitse mitään, ohitellaan paikassa missä ei näe, valoja ei trvita, aika monen h auton perävalot toimii hassusti, myös junttimainen asenne minä minä ja vain minä missä on joustavuus.
- Al_Capo
Seurasin tänään paria rekkaa useita kymmeniä kilometrejä ja oikein mallikkaasti saivat pidettyä ihan riittävät turvavälit (suomalaisia ja nopeus 85 km/h). Samaa ei voinut sanoa heidän edellään menneestä muutaman rekan letkasta, jotka ajoivat henkilöauton mitan välein suurimman osan matkasta. Ne olivat venäläisiä ne edellä ajaneet, paitsi kaikkein keulimmainen oli suomalainen.
Henkilöautoilijoista löytyy kyllä aika paljon kaikenlaisia törttöjä ja tänäänkin näki hirveästi liian lähellä ajavia, mutta niin oli myös raskasta kalustoa edellä ajavan puskureissa. Otin kuvia.
- Voi vee
Kalevassa oli uutinen,6!!!! henkilöautoa törmäsi saman rekan perään,rekan kääntyessä vasemmalle!
Olisko korjaus ehdotuksia?? RUAHHHHAAAAA!!!!- Al_Capo
Aivan hirveän paljonhan näkee henkilöautoja aivan liian lyhyin välein ja jostain kumman syystä usein just rekkojen takana. No, siinä tuli oppia taas kantapään kautta joillekin.
- 60000 vuodessa
Al_Capo kirjoitti:
Aivan hirveän paljonhan näkee henkilöautoja aivan liian lyhyin välein ja jostain kumman syystä usein just rekkojen takana. No, siinä tuli oppia taas kantapään kautta joillekin.
Ja rekan nopeudella vallitsevaan rajoitukseen nähden ei ole merkitystä,montako henkilöautoa hanurissa roikkuu,testattu käytännössä,ajelin reilua satasta vanhemmalla rekalla pienen matkaa,kasikympin alueella,ja lähes kaikki perässä tulevat henkilöautoilijat roikkuivat hanurissa ja änkivät puoliväkisin ohitte,paikasta riippumatta... Joten mitä tästäkin voi päätellä...
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 437868
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus04718- 684413
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon363193Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2463088Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella462749Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme262695- 372453
- 412036
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731807