mielipiteeni

vaakaihmisistä

diplomaattisuus ja kiltteyskö muka vaa'an ominaisuuksia?! eivät missään nimessä sovi tuntemiini vaakoihin. viileästi he sanovat päin naamaa mielipiteensä, eivätkä ymmärrä loukkaavansa ja varsinkaan pyydä koskaan anteeksi, vaikka selkeästi osottaisi loukkaantumisen. paskaiset naurut saa vain päälle.

osaavathan vaa'at ensialkuun esittää ihanaa ja empaattista ja hurmata vaikka kenet sillä herttaisuudellaan, mutta vaa'an todellinen luonne ja mielipiteet paljastuvat vasta pidemmän ajan tuntemisen jälkeen. silloin alkaa toisen vähättely, vittuilu, juoruilu jne.

laitoin kerran välit poikki vaakaystäväni kanssa. vuosia kesti välirikkoa, kunnes vaaka häntä koipien välissä tuli anelemaan takaisin ystävyyttäni. välit palautuivat jotenkuten - nykyään hän on se osapuoli, joka 'ystävyyttä' pitää kasassa ja ottaa minuun yhteyttä. silloin tällöin jaksan vastata soittoihin ja nähdä häntä. eräs toinen vaaka on aivan samanlainen - hän pitää minua parhaana ystävänään, vaikka hän on aina se, joka ottaa minuun yhteyttä, enkä jaksa kovin usein häntäkään nähdä. en tahallani esitä vaikeasti tavoiteltavaa. jostain ihmeellisestä syystä vaa'at tuntuvat kuitenkin vain innostuvan lisää, jos olen välinpitämätön heitä kohtaan.

itse en ainakaan yritä roikkua kenessäkään. jos jotakuta ei kiinnosta seurani, niin se kaveruus on sitten siinä. miksi yrittää väkisin? vaakojen rasittava piirre on juuri tämä miellyttämisen halu. nimenomaan vaakojen suusta kuulee, että "kaikkien kanssa pitää tulla toimeen".

en ymmärrä, miten ilma ja tuli muka sopivat yhteen. sekä aurinko- että nouseva merkkini ovat siis tulimerkkejä. rakastan oinaita, leijonia ja jousimiehiä; tulen aika mukavasti toimeen myös veden merkkien kanssa - itse asiassa varmaan paremminkin kuin ilmamerkkien kanssa. kalat, ravut ja skorpionit ovat sentään tunteellisia ja syvällisiä ihmisiä, toisin kuin nyt vaikkapa viileät ja pinnalliset vaa'at.

se hyvä puoli vaaoissa on, että ei tarvitse tehdä mitään ansaitakseen heidän ystävyytensä. he eivät vaadi mitään. vaikka toisaalta - se on myös ärsyttävä piirre! :D ei tavallaan tiedä, kenestä vaaka välittää aidosti. hyvä puoli on myös se, että ylpeyttä vaaoissa ei ole tippaakaan.

...toisin kuin itsessäni. myönnän olevani melkoisen hankala luonne - toisaalta tulinen, mutta joitakin kohtaan välinpitämätön, vittumainen ja ylpeä.

ei tämä juttu välttämättä olisi edes kuulunut tänne horoskooppikeskusteluun, vaan tämä oli kritiikkiä tuntemistani yksittäisistä vaakaihmisistä, joilla olen huomannut näitä samankaltaisia ominaisuuksia. löytyyhän saman aurinkomerkin alta hurjan paljon erilaisia ihmisiä. :)

31

3091

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vaaka tyttönen

      käynyt huono tuuri. Mikähän sinä itse olet horoskooppi merkiltään?

    • Vakavanha oinas

      No, kylläpä sitä elämässä sattuu.
      Meille oinaille "idearikkaille, maailmaa muuttaville itsepäisillekin(?) olioille, mutta niin hurmaaville", suositellaan usein "työpariksi" diplomaattista ja hienostunutta vaakaa, joka osaa omalla charmillaan saada oinaan ideoimat uudistukset ym. käytäntöön jne. Oinas kun kuulema jyrää muut alleensa uudistusvimmassaa " rapatessa roiskuu"tyyliin.

      Jos oinaana en edusta käytöksen kultaisen kirjan malliesimerkkiä, eivät edustaneet nämä vaakaesimiehetkään. Hyviä puolia kyllä oli ns. edessäpäin, mutta kun selän käänsit sanansäilä ja sapeli alkoi viuhtoa ilmaa. Aina piti olla varuillaan heidän kanssansa.Kummallakin oli selvät suosikkinsa - ja suosiminen oli julkista hommaa.
      Huvittavinta oli, että toinen nainen, toinen mies ja ihan samanlaisia molemmat menetelmissään. Vaikka asiaa ei tieteellisesti voi todistaakkaan, tein johtopäätöksen, että tämäntapainen taitaa olla "vaakamaista esimiestaitoa".
      Itse otin pari tosi pitkää askelta taaksepäin ja eri suuntaan. Päätin, että en ihan heti, enkä vapaaehtoisesti, ala vaa àn alaiseksi. Päätös on ollut todella hyvä!

      • vaarallinen?

        Päättämätön vaaka on ulkopuolisten vaikutuksille altis. Vaaka valitsee puolensa sen mukaan, kuka on sattunut häntä viimeksi miellyttämään/mielistelemään. Puukko tulee varmimmin selkään juuri vaa'alta, sen olen kokenut minäkin. Ei ole luotettavaa seuraa.


    • totta^

      joo vaaka on just se joka kuvittelee olevansa kaikkien kaveri ja salakavalasti omii toisten kaverit, raivostuttava ihminen.

      • totta!

        Esittelepä vaa'alle ystäväsi - kohta kuulet vaa'an soitelleen tälle ystävälle ja sopineen tapaamisen. Tätä kutsutaan epälojaalisuudeksi.


    • vaakanaikkonen 2

      sellainen tunne että teillä kaikilla on jotain katkeruutta tai vastaavaa vaakaihmisiä kohtaan. Itse olen vaaka enkä missään mielessä käyttäydy noin.Päätöksetkin teen vähän turhankin nopeasti ja mikä tulee ystäviin minun osalta niin kyllä se on ne muut jotka ottavat yhteyttä ja alkavat mielistelee jne. varsinkin silloin kun ne haluaa itselleen jotain.Ja vaakahan on se olkapää ja kuuntelija jolle voi aina valittaa. Itsellä on tosi paljon kavereita mutta vain ja ainoastaan pari hyvää siis tosi hyvää ystävää!!Vain harvat ja valitut pääsevät tosi ystäviksi.
      Vapaasti saatte kyllä haukkua meitä vaakaihmisiä mutta minä en allekirjoita esim. sitä että puukottaisin toisen selkään.Uskokaa tai olkaa uskomasta.
      Jos jotakin loukkaan niin pyydän aina anteeksi koska en siedä eripurasuutta ja yleensä se anteeksi antaminen tapahtuu tunnin tai parin sisällä , sorgeni nyt vaan mutta näin täällä.

      • wumön70

        Juuri näin se on. Tuntuu, että vaa'at saavat täällä kovin paljon p*skaa niskaansa, vaikka eiköhän näitä vikoja omaavia löydy joka merkistä.

        Itse olen niinkuin sinä. :) Tappelua ja riitaa inhoan. Minun on helppo pyytää anteeksi eikä koskaan tulisi edes mieleen olla pyytämättä anteeksi, jos syy on ollut minussa. En tiedä muista vaaoista, mutta itse en ole sellainen kuin täällä on yritetty väittää. Vaa'at ovat niin ihania ihmisiä, että kaikki eivät vain siedä sitä. :)


      • nenääni
        wumön70 kirjoitti:

        Juuri näin se on. Tuntuu, että vaa'at saavat täällä kovin paljon p*skaa niskaansa, vaikka eiköhän näitä vikoja omaavia löydy joka merkistä.

        Itse olen niinkuin sinä. :) Tappelua ja riitaa inhoan. Minun on helppo pyytää anteeksi eikä koskaan tulisi edes mieleen olla pyytämättä anteeksi, jos syy on ollut minussa. En tiedä muista vaaoista, mutta itse en ole sellainen kuin täällä on yritetty väittää. Vaa'at ovat niin ihania ihmisiä, että kaikki eivät vain siedä sitä. :)

        Minä olen kyllästynyt olemaan kiltti,ystävällinen ja tasapainoinen vaaka. Jos joku ihminen ärsyttää niin
        hän kyllä huomaa sen sitten. "Inhokki-ihmiset" ovat kaikenmaailman typerät sählärit,itseään täynnä olevat tyhjäpäät.Toisten asioihin sekaantuvat.Omaan napaansa tuijottavat pikku sielut ja itsekkäät ilkiöt. Valitettavasti näitä löytyy joka tähtimerkin
        alta.


      • män 70
        wumön70 kirjoitti:

        Juuri näin se on. Tuntuu, että vaa'at saavat täällä kovin paljon p*skaa niskaansa, vaikka eiköhän näitä vikoja omaavia löydy joka merkistä.

        Itse olen niinkuin sinä. :) Tappelua ja riitaa inhoan. Minun on helppo pyytää anteeksi eikä koskaan tulisi edes mieleen olla pyytämättä anteeksi, jos syy on ollut minussa. En tiedä muista vaaoista, mutta itse en ole sellainen kuin täällä on yritetty väittää. Vaa'at ovat niin ihania ihmisiä, että kaikki eivät vain siedä sitä. :)

        Ehkä ongelma on juuri se, että vaaka aina tilaisuuden tullen vakuuttelee sekä itselleen että muille olevansa "ihana" ihminen.

        Ja kuitenkaan monen mielestä vaaka ei välttämättä ole ihana ihminen. Tässä on selvä ristiriita.


    • Vakavanha oinas

      " Diplomaattisuusko ja kiltteys muka vaa`an ominaisuuksia?!" oli alkuperäiskysymys.
      Nyt sätitään kaikkea, mikä vastaan tulee, kun aihetta rohkenee käsitellä.
      Kun vastatut kirjoitelmat lukee, ei voi kun todeta, että kyllähän vaaka on mielenkiintoinen:
      vähän piirteitä sieltä ja täältä ja paljon vaakakuppien tasapainoilun kanssa sinnittelyä. Siinäpä elämäntehtävää kelle tahansa!
      Onnea vaan meille kaikille - ei se ole kiitoksen paikka olla oinasihminenkään :), muuta siitä lisää "oinas-osiossa"...

      • itsestään

        Ap:llä oli mielenkiintoinen kirjoitus.

        ..ei tarvitse tehdä mitään ansaitakseen vaa'an ystävyyttä..

        Joo, pidän alkuasetelmana sitä, että ihmiset on ok. Mieli muuttuu sitten, kun toinen osoittaa muuta todeksi. Tästä voi tulla selkään puukottamisen fiilis.

        Omaksi erittäin huonoksi piirteekseni koen sen, että omaa todellista mielipidettä on vaikea sanoa tietyssä seurassa. Tämä v*tuttaa itseäkin. Sitä pitäisi oppia rohkeammaksi, eikä antaa muiden viedä.

        Sitä jotenkin haluaa pitää "sopua yllä".. Ymmärrän, että tämä johtaa epärehelliseen vaikutelmaan. Mutta antakaapas vinkkejä, miten rohkaistua olemaan suorempi!

        Miesystävänikin on aikamoinen tyranni ja määräilijä. Olisi kiva panna joskus vastaan. Oppisi ehkä kunnioittamaan minua enemmän.


      • neitsyt 900
        itsestään kirjoitti:

        Ap:llä oli mielenkiintoinen kirjoitus.

        ..ei tarvitse tehdä mitään ansaitakseen vaa'an ystävyyttä..

        Joo, pidän alkuasetelmana sitä, että ihmiset on ok. Mieli muuttuu sitten, kun toinen osoittaa muuta todeksi. Tästä voi tulla selkään puukottamisen fiilis.

        Omaksi erittäin huonoksi piirteekseni koen sen, että omaa todellista mielipidettä on vaikea sanoa tietyssä seurassa. Tämä v*tuttaa itseäkin. Sitä pitäisi oppia rohkeammaksi, eikä antaa muiden viedä.

        Sitä jotenkin haluaa pitää "sopua yllä".. Ymmärrän, että tämä johtaa epärehelliseen vaikutelmaan. Mutta antakaapas vinkkejä, miten rohkaistua olemaan suorempi!

        Miesystävänikin on aikamoinen tyranni ja määräilijä. Olisi kiva panna joskus vastaan. Oppisi ehkä kunnioittamaan minua enemmän.

        Ehkä vaa'an ongelma ei olekaan se, ettei avaa suutaan riittävän usein, vaan enemmänkin se, että muut ihmiset tuntuvat "jyriltä". Kannattaa siis opetella ihmistuntemusta ja jollain tavalla yrittää sietää ja hyväksyä hankaliakin tapauksia. Kaikista ihmisistä ei kannatakaan ärsyyntyä. Vaaka tuppaa ärsyyntymään, koska ei halua ristiriitaista, toraisaa ilmapiiriä.

        Eli ihan iisisti vain, vaakaseni, älä ota ihmisiä liian vakavasti :)

        P.S. Mikä muuten mahtaa olla miehesi merkki? Olisiko kauris tai vaikkapa oinas... :)


      • vaaka ja sen mieli
        neitsyt 900 kirjoitti:

        Ehkä vaa'an ongelma ei olekaan se, ettei avaa suutaan riittävän usein, vaan enemmänkin se, että muut ihmiset tuntuvat "jyriltä". Kannattaa siis opetella ihmistuntemusta ja jollain tavalla yrittää sietää ja hyväksyä hankaliakin tapauksia. Kaikista ihmisistä ei kannatakaan ärsyyntyä. Vaaka tuppaa ärsyyntymään, koska ei halua ristiriitaista, toraisaa ilmapiiriä.

        Eli ihan iisisti vain, vaakaseni, älä ota ihmisiä liian vakavasti :)

        P.S. Mikä muuten mahtaa olla miehesi merkki? Olisiko kauris tai vaikkapa oinas... :)

        Joo, miesystäväni on kauris. Sietämistä on pitänyt kyllä opetella aika lailla hänen kanssaan.
        No, toisaalta, hänen kanssaan olen oppinut myös ottamaan enemmän vastuuta omista tunteistani, joten en enää loukkaannu niin herkästi. Hänhän osaa olla aika tökerö vaikkei usein tarkoitakaan sitä. Uskallan myös antaa hänelle asiallista palautetta.
        Mutta on olemassa muutamia isompia asioita, joista haluaisin keskustella hänen kanssaan, mutta en osaa/uskalla. Tähän tarvitsisin erityisesti rohkaisua!


      • neitsyt 900
        vaaka ja sen mieli kirjoitti:

        Joo, miesystäväni on kauris. Sietämistä on pitänyt kyllä opetella aika lailla hänen kanssaan.
        No, toisaalta, hänen kanssaan olen oppinut myös ottamaan enemmän vastuuta omista tunteistani, joten en enää loukkaannu niin herkästi. Hänhän osaa olla aika tökerö vaikkei usein tarkoitakaan sitä. Uskallan myös antaa hänelle asiallista palautetta.
        Mutta on olemassa muutamia isompia asioita, joista haluaisin keskustella hänen kanssaan, mutta en osaa/uskalla. Tähän tarvitsisin erityisesti rohkaisua!

        Minun exäni oli myös kauris. Oli hyvin piikikäs ja jopa ilkeä suuttuneena ja ärsyyntyneenä. Koska olen neitsyt, pystyin laittamaan vähän kapuloita rattaisiin terävällä kielelläni :), mutta tällainen riitely ei ollut mitenkään miellyttävää, koska en harrasta ilkeilyä. Opettele sinäkin laittamaan kauriille hanttiin, kyllä hän osaa sitä myös lopulta arvostaa.

        Nykyiseni on vaaka :), ja yhteiselomme on aika harmonista, koska molemmat arvostamme rauhallista rinnakaiseloa ilman suurta draamaa. Vaa'an kanssa on siksikin helpompaa, että keskustelemme todella paljon.


      • arvostaa
        neitsyt 900 kirjoitti:

        Minun exäni oli myös kauris. Oli hyvin piikikäs ja jopa ilkeä suuttuneena ja ärsyyntyneenä. Koska olen neitsyt, pystyin laittamaan vähän kapuloita rattaisiin terävällä kielelläni :), mutta tällainen riitely ei ollut mitenkään miellyttävää, koska en harrasta ilkeilyä. Opettele sinäkin laittamaan kauriille hanttiin, kyllä hän osaa sitä myös lopulta arvostaa.

        Nykyiseni on vaaka :), ja yhteiselomme on aika harmonista, koska molemmat arvostamme rauhallista rinnakaiseloa ilman suurta draamaa. Vaa'an kanssa on siksikin helpompaa, että keskustelemme todella paljon.

        muuten sitäkin, että päätettyään vaihtaa paria sekin tapahtuu mahdollisimman "draamattomasti". :)
        Myös keskusteluinto (asioitten loppuun selvittäminen/vieminen) lopahtaa siinä vaiheessa nollille.


      • miten vaikeaa
        neitsyt 900 kirjoitti:

        Minun exäni oli myös kauris. Oli hyvin piikikäs ja jopa ilkeä suuttuneena ja ärsyyntyneenä. Koska olen neitsyt, pystyin laittamaan vähän kapuloita rattaisiin terävällä kielelläni :), mutta tällainen riitely ei ollut mitenkään miellyttävää, koska en harrasta ilkeilyä. Opettele sinäkin laittamaan kauriille hanttiin, kyllä hän osaa sitä myös lopulta arvostaa.

        Nykyiseni on vaaka :), ja yhteiselomme on aika harmonista, koska molemmat arvostamme rauhallista rinnakaiseloa ilman suurta draamaa. Vaa'an kanssa on siksikin helpompaa, että keskustelemme todella paljon.

        ..on keskustella kauriin kanssa. Hän kun peittää tunteensa niin hyvin. Varmasti vaakamiehen kanssa puhuminen on helpompaa.

        Mutta, minkäs teen, nyt olen tässä suhteessa ja haluan panostaa siihen, enkä haikailla muiden perään. Meillä on kuitenkin aikalailla harmonista ja viihtyisää (..minunko ansiosta, saattaa olla, onneksi kauriin tuittuilut menee nopeasti ohi).

        Saako kysyä, miten suhteesi kaurismieheen päättyi lopulta?


    • Vaaka vaan

      viitsi kommentoida tällaista yhden-kahden ihmisen perusteella laadittua luonneanalyysiä,siinä kun ei ole mitään kommentoitavaa - yhtä tyhjän kanssa nimittäin koko selostus.

      Itseäni en löytänyt siitä.

      Sitten jäi vaivaamaan: en löytänyt mistään aloittajan omaa horoskooppimerkkiä - eikö sitä uskalla mainita, ettei tule negaa palautetta siitä nimenomaisesta merkistä.

      Hän kuitenkin on nostanut itsensä tämän / näiden vaakojensa yläpuolelle, huimasti. Millä herneillä?

      • yleinen palsta

        pienelläkin älykapasiteetilla varustettuna luulisi ymmärtävän, että kirjoittajat kirjoittavat omasta tuttava piiristä, joillakin suppea toisilla suppeahko ja joillakin laajahko harvoilla laaja.

        Yleistystä yleisellä palstalla.


      • Vaaka vaan
        yleinen palsta kirjoitti:

        pienelläkin älykapasiteetilla varustettuna luulisi ymmärtävän, että kirjoittajat kirjoittavat omasta tuttava piiristä, joillakin suppea toisilla suppeahko ja joillakin laajahko harvoilla laaja.

        Yleistystä yleisellä palstalla.

        "Pienelläkin älykapasiteetilla varustettu.."
        Tarkoitat tuolla tietenkin itseäsi, eikö niin.


      • lisää vaaka miehiä
        Vaaka vaan kirjoitti:

        "Pienelläkin älykapasiteetilla varustettu.."
        Tarkoitat tuolla tietenkin itseäsi, eikö niin.

        kun ei raukkaparka muista edes omaa merkkiään.
        tulee morkkaan tänne muita, lapsellista. sinä
        edellinen kirjoittaja, uskotko se selittää tänään jotain ihmeellistä.


      • Niin selittää,
        lisää vaaka miehiä kirjoitti:

        kun ei raukkaparka muista edes omaa merkkiään.
        tulee morkkaan tänne muita, lapsellista. sinä
        edellinen kirjoittaja, uskotko se selittää tänään jotain ihmeellistä.

        jos edes tulee tänne enää.
        Jää nähtäväksi, hihhih!


      • enemmän
        Vaaka vaan kirjoitti:

        "Pienelläkin älykapasiteetilla varustettu.."
        Tarkoitat tuolla tietenkin itseäsi, eikö niin.

        vaakakullat käytätte "mitäs itte luulet olevas"-tyyliä sen paremmin korostatte huonoa mainettanne ihan oma-aloitteisesti.


      • Hölynpölyä
        enemmän kirjoitti:

        vaakakullat käytätte "mitäs itte luulet olevas"-tyyliä sen paremmin korostatte huonoa mainettanne ihan oma-aloitteisesti.

        ...


      • :))))
        Hölynpölyä kirjoitti:

        ...

        uskon vahvistuksesta.


      • vilho v vaakku
        Vaaka vaan kirjoitti:

        "Pienelläkin älykapasiteetilla varustettu.."
        Tarkoitat tuolla tietenkin itseäsi, eikö niin.

        Au vaaka, nousu vaaka ja kuu vaaka merkkarikin on vaa'assa


    • mielenkiintoista

      Olen huomannut pikkuserkussani, joka on vaaka sen, että hän sanoo suoraan, ehkä jopa liian suoraan kaikki asiat eikä hänellä käy mielessäkään, että olisi jotenkin loukannut jotakuta. Myöskin se hänessä ärsyttää, että kun kerron hänelle mielipiteitäni yhteisistä tutuistamme, hän ei ole kuuntelevinaankaan, mutta kertoo sen kaiken ko. ihmiselle/ihmisille! Eikä silloinkaan käy mielessäkään ajatella sen seurauksia. Menetin erään yhteisen ystävämme juuri sen takia.. Ehkä minunkin pitäisi olla juoruilematta muista, mutta kuitenkin.. Hän ei onneksi ole p*skanpuhuja :)
      Oikeastaan hurmaava, ulospäinsuuntautunut, rauhallinen, mutta joskus äänekäs ja "emmätiiä"-tyyppi.

      Kaikilla merkeillä on hyvät ja huonot puolensa, niinkuin minulla, kalalla, on tuo juoruilu.

    • ...olen vaaka mutta en toivottavasti noin paska :)

    • vaaoista

      täytyy sanoa,että nyt kyllä veistit ohuen lastun.
      Itse olen vaakanainen ja kiinalaisessa apina.
      Mielestäni olen tyypillinen vaaka,en lainkaan kuvauksesi kaltainen.
      Olen diplomaattinen,koska inhoan riitaa ja epäsopua,itse en varmasti ole ensimmäisenä riitaa haastamassa ja jos sellainen tapahtuu,yritän sovitella,mutta nuoleskelemaan en rupea,sanon asiat niinkuin ne ovat.
      Jos se jotakuta loukkaa,omapahan on asia,jos ei osaa sopia.
      Ja mitä ylpeyteen tulee,tuntuu,että sitä joskus on liikaakin,nimittäin hyvän ystäväsuhteen eteen olen valmis panostamaan,mutta rajansa kaikella,en pidä valehtelemisesta,enkä kaksinaamaisuudesta yleensäkään epärehellisyydestä.
      Katson aika pitkään asioita,mutta milloin se stop tulee,se on totaalinen,en todellakaan kerjää ystävyyttä,ylpeyttä riittää.
      Toisaalta minusta saa kyllä hyvän ystävän,mutta se täytyy ansaita.
      Voin olla seurassa hilpeä,puhelias,innostava,ystävällinen kaikille ja miksi ei,mutta se ei tarkoita,että olisin sydänystävä.
      Ehkä siksi vaaka ymmärretään väärin,mutta sinun kuvauksesi vaa´asta meni metsään.

    • lisätä

      vielä,että älä unohda,ettei ihmisen luonteenkuvaukseen riitä pelkkä horoskooppimerkki.
      Siihen vaikuttavat monet tekijät,kuten kasvatus,ympäristö,oma kulttuuri,elämässä aikaisemmat tapahtuneet asiat.
      Tässä maailmassa ei mikään ole mustavalkoista.

    • vaaka minäkin

      skorpparin suusta,ja tähän ku sanoo että elä puhu paskaa niin se loukkaantuu,heh ja sit tietty se vaaka olikin se inhottavan suorasananen.....jeeee-ep

      • Vaa´alta

        ei näet odotakaan kummempaa tai korkealentoisempaa kommenttia kuin
        "elä puhu paskaa".


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      66
      1532
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      162
      1329
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1172
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      118
      1129
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      30
      955
    6. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      104
      795
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      55
      720
    8. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      89
      656
    9. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      634
    10. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      181
      627
    Aihe