Viipurin rinkeli.

Raakkuna

Tota ootteks te kuullu tätä. Mun muija oli tehnyt lupauksen siitä että kaikki lähtee vielä mukaan mun tempaukseen. Ja eikun lähdetään sitten kaikki, kun kerran muijakin oli sitä mieltä. Ja niin me lähdettiin vallankumoukseen, joka kestikin vuoden verran, sen verran se kesti kirjoitella kansalle mun juttujani. Mutta tämä ei ole kuitenkaan lopullinen tuska kenellekkään. Sillä meillä on niin mukavaa vielä yhdessä, ettei oo tosikaan. Mutta kun kaikki vaan saa poltettavaa, niin silloin ilo on irti. Ja Tane lähtee Amerikkaan asti ostaan rynkkyjä kohta. Mutta rahat mä aion saada muualta kuin valtion kassasta. Ja jokainen joka tekee mun kanssa sopimuksen, pääsee mukaan sotaan. Hallava hevonen laukkaa pitkin preeriaa, ja jokainen joka haluaa olla mukana Suomea puolustamassa.
Saa multa todistuksen missä takaan loppu elämän ajaksi töitä ja tuloja. Ei tarvi enää riutua kenenkään tässä yhteisössä joka on Suomen jalo Heimo yhdessä. Tämä väliinputoaja lähtee kyllä kaupunkiin, ja tekee mitä pitää. Mutta olkaa valpaat silti, ympärillänne on sadoittain epätietoisia ihmisiä. Mihinkä tämä kaikki oikein johtaa. Sitä ei kukaan tiedä näistä epätietoisista ihmisistä. Siispä tiedän mitä mun pitää tehdä. Mä kerron teille uudesta ajasta, joka alkaa näillä toimilla. Mutta olkaa valppaana. En soisi kenenkään hukkuvan epätietoisuuteensa. Mulla on ohjaus kaiken aikaa päällä, kuin ratsastaja Hallavan hevosen selässä.
Mun täytyy vaan kiirehtiä määränpäähän, ja silloin mä vasta osaan kertoa teillekkin. Mutta tää ilmiö on tosi uskontoa. Kaikkivaltias vain suuruudessaan järjestää asiat mallilleen aina. Ja jokainen tietää sen omassa sydämmessään. Miten viipurin rinkeli väännetään. Takas tulee, minkä eestään löytää. Kas siinä luomisen koko kaava. Mä sanoin että toi kaava täytyy osoittaa matemaattisesti täällä suomessa. Viipurin rinkeli on malli ikuisuudesta, ja siinä toteutuu itse elämä. Tällä matkalla ollaan tälläkin hetkellä. Ja jokainen vääntää oman viipurin rinkelinsä. Mun rinkeli on 12000 vuotta vanhempi kuin keskustalla, ja sen jäsenillä keskinmäärin.
Tajuatteko avaruudellisia mittasuhteita. Toi komeetta Mac Bricht, vai mikä vittu se nyt oli. Olen mä Mac Kiency siinä vaiheessa kun mun viipurin rinkeli on väännetty koko lenkki. Miljardikolmesataatuhattavuotta tämän kertaisen hallintakauteni jälkeen. Kun mä singahdan Jatulin
tähtitarhoihin suoraan universumin ytimeen. Tajutkaa tää tosiperäinen kerronta. Jokainen sana on totta. Tähdet ja avaruus lehdestä löydätte mut viipurinrinkelin koko lenkin tehneenä, ja teille merkin antaneena. AAMEN.

0

1439

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Mitä ihmettä

        Kaipaat hänessä
        Ikävä
        103
        1575
      2. Välillä käy mielessä

        olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
        Ikävä
        78
        1224
      3. Mitä oikein

        Näet minussa? Kerro.
        Ikävä
        88
        1137
      4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

        Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
        Ikävä
        139
        1056
      5. Mika Muranen juttu tänään

        Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
        Sananvapaus
        1
        1007
      6. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

        Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
        Raamattu
        580
        1005
      7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

        Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
        Tv-sarjat
        8
        902
      8. Kotipissa loppuu

        Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
        Kuhmo
        20
        900
      9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

        Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
        Tv-sarjat
        9
        764
      10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

        On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
        Kokkola
        8
        690
      Aihe