Olen kovin hämilläni siitä, että härkämies, jonka kanssa mulla oli juttua noin kolme vuotta sitten, otti minuun yllättäen yhteyttä näin pitkän ajan jälkeen. Aikoinaan olin itse häneen kovin ihastunut, mutta hän ei tuolloin ollut kiinnostunut minusta, kuin korkeintaan humalassa satunnaisen seksin toivossa, johon useasti sorruinkin siinä toivossa, että olisin saanut hänet kiinnostumaan itsestäni enemmän. Nyt hän halusi yllättäen tulla käymään luonani selvinpäin ja juteltiin vaan niitä näitä monta tuntia. Mitähän tämä härkäherra mahtaa haluta, en ymmärrä...kellään kokemusta vastaavasta?
Härän comeback
7
2034
Vastaukset
- että hän
vaan muisti että olet mukava ihminen ja halusi tavata ja kysellä kuulumisia.
- srdhby
Haiskahtaa epäilyttävästi provolle tää viesti.
- Härän muija
Tää tuntuis nyt siltä, että hän on sinusta OIKEASTI kiinnostunut, koska näinkin pitkän ajan kuluttua ottaa selvinpäin yhteyttä ja olette tavanneet. Mun mielestä härkä-mies käyttäytyy näin vain tosipaikan edessä ja olet aikoinaan tehnyt häneen vaikutuksen :) Hänellä on silloin aikoinaan tainnut olla melkoiset "härkäviikot" menossa eikä seurustelut ole sopineet kuvaan. Tälläinen oli aikoinaan myös mun mieheni. Otat nyt tietysti asiasta selvää ;)
- utelias vaan
Oletko ollut tässä välissä minkäänlaisissa yhteyksissä herraan,onko hän edelleen vapaa,mainitsit että sexiäkin tuli aiemmin harrastettua,mulle tuli vaan mieleen ettei hällä nytkin ollut se mielessä,kun yllättäen pirahtaa sun luokse,jospa hällä itsellä on omassa?suhteessa"menopaussi"tuliko hän päivällä vai illalla,HASSUJA KYSELen,kun tuli vaan mieleen omat epäilyni omn mieheni ajeluista.
- sama akka
utelias vaan kirjoitti:
Oletko ollut tässä välissä minkäänlaisissa yhteyksissä herraan,onko hän edelleen vapaa,mainitsit että sexiäkin tuli aiemmin harrastettua,mulle tuli vaan mieleen ettei hällä nytkin ollut se mielessä,kun yllättäen pirahtaa sun luokse,jospa hällä itsellä on omassa?suhteessa"menopaussi"tuliko hän päivällä vai illalla,HASSUJA KYSELen,kun tuli vaan mieleen omat epäilyni omn mieheni ajeluista.
illalla tuli visiitille, jos oli seksiä vailla taaskin, niin nyt jäi ainkin ilman :) ei ainakaan vihjaillu mitään sellaista edes..mutta en kyllä osaa sanoa mitä hänellä oli mielessä, kun ei ole herrasta kuulunut sen koommin mitn.
- nostalgi253
no onhan se jotakin, mut jos hää haluu tosissaan nii anna palaa sill tiedän omasta kokemuksesta .
- masi
härän ja kaksosen suhde voi kestää jopa kymmenen
vuotta pelkkänä "seksisuhteena"..juttu pysyy yllä
ja vetovoimaa on...nimin. kokemusta..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1061718
Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1271462En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k931326- 621173
The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut101058Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1111029Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall216848Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht57773- 122763
Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek20728