Kävitkö jo..

virpomassa? ;)

Mietin tässä, että ei se ota jos ei annakaan.. Oisko sulla mulle jotain..? Vaikka olen kyllä monta suklaamunaa tänään jo syönytkin..Olis ihana nähdä sua. pusuja.

41

2806

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • meillä

vähän eri tapa,homma hoidetaan yhdellä kertaa ja vasta pääsiäisenä ;) Mignon munat on vaan niin parhaita,niitä ei voi syödä kuin yhden kerrallaan hitaasti nautiskellen ;p Olis sulle ehkä jotain..puss och kram :)

• tuntuu

syödä samalla kertaa kolmea yhtäaikaa!:0 pusuja sullekin. Oottelen mitä kivaa sulla on mulle! :)

• vitsamies

Vaikka omalla vitsallani niin mielelläni..

• pakko punastella?

Voi kulta,mitä me enää odotetaan??

• munaa

tiedossa! ;D

• vitsamies
        pakko punastella? kirjoitti:

Voi kulta,mitä me enää odotetaan??

Että ollaan vähän lähempänä. Täältä asti ei ylety millään. Mutta virpomistarjous on voimassa muulloinkin kuin palmusunnuntaina.

• Kiva...
        munaa kirjoitti:

tiedossa! ;D

Pääsiäinen on siitä kiva, et silloin jokainen saa maalata omat munansa. Haluutko osallistua?

• mä tulla
        Kiva... kirjoitti:

Pääsiäinen on siitä kiva, et silloin jokainen saa maalata omat munansa. Haluutko osallistua?

sun kanssa munia maalaamaan. Ihan kiva... ;))) Munarikas pääsiäinen tulossa..

• väreiksi
        mä tulla kirjoitti:

sun kanssa munia maalaamaan. Ihan kiva... ;))) Munarikas pääsiäinen tulossa..

Sellaiset pimeässä hohtavat? Entä pitääkö ottaa huomioon etteivät ole allergisoivia ne maalit....? Ja pitääkö niiden kestää käytössä??

• pimeässä hohtavat
        väreiksi kirjoitti:

Sellaiset pimeässä hohtavat? Entä pitääkö ottaa huomioon etteivät ole allergisoivia ne maalit....? Ja pitääkö niiden kestää käytössä??

kuulostaa tosi hyvältä. Et kai saa allergiaa käsiisi maaleista? Minä en ainakaan :) Pitää kestää käytössä... niin kovassa käytössä kun tulevat olemaan!

• sustakin
        pimeässä hohtavat kirjoitti:

kuulostaa tosi hyvältä. Et kai saa allergiaa käsiisi maaleista? Minä en ainakaan :) Pitää kestää käytössä... niin kovassa käytössä kun tulevat olemaan!

Kuinka kovassa käytössä tulevat olemaan. En saa allergiaa käsiin, se ei ollut se huolenaihe, villikissanen

• minusta
        sustakin kirjoitti:

Kuinka kovassa käytössä tulevat olemaan. En saa allergiaa käsiin, se ei ollut se huolenaihe, villikissanen

riippuu ;)) Täytyy ottaa kaikki ilo irti kun munaa saa vaan kerran vuodessa (hyvällä omallatunnolla mässätä)! Hyvä ettet saa allergiaa.

• ratkomatta
        minusta kirjoitti:

riippuu ;)) Täytyy ottaa kaikki ilo irti kun munaa saa vaan kerran vuodessa (hyvällä omallatunnolla mässätä)! Hyvä ettet saa allergiaa.

Monenko minuutin munista pidät eniten? Muniahan ei löysinä maalata :D

• kysymys :)
        ratkomatta kirjoitti:

Kova täytyy olla joo. Semmonen vähintään 10 min. muna sen täytyy olla! ;D
        Nyt tuli niin kauhee munanhimo, että täytyy tästä lähteä siwaan. Taidan ostaa ison yllärimunan. Nam nam...

• ja...
        kysymys :) kirjoitti:

Kova täytyy olla joo. Semmonen vähintään 10 min. muna sen täytyy olla! ;D
        Nyt tuli niin kauhee munanhimo, että täytyy tästä lähteä siwaan. Taidan ostaa ison yllärimunan. Nam nam...

Nautinnollisia hetkiä sen yllärimunan parissa. En ole nainen, joten en tiennytkään et Siwasta ne parhaat saa..

• kiitos..
        ja... kirjoitti:

Nautinnollisia hetkiä sen yllärimunan parissa. En ole nainen, joten en tiennytkään et Siwasta ne parhaat saa..

Muut kaupat ei ole nyt auki, joten on pakko mennä Siwaan. Taidan viedä yhen äitillekin kun ei hän ole tainnut saada munaa sitten viime pääsiäisen :)

• äitiä kohtaan
        kiitos.. kirjoitti:

Muut kaupat ei ole nyt auki, joten on pakko mennä Siwaan. Taidan viedä yhen äitillekin kun ei hän ole tainnut saada munaa sitten viime pääsiäisen :)

Niin meinasin vaan, et jonkun kliseen mukaan baarista niitä, mutta onhan kauppa tietty loogisempi. Ja äiti ilahtuu ilman muuta, silimär rupeaa loistamaan mä luulen. Älä sitten pihistele vaan kunnollinen mammalle.

• -munia maalannut-
        ratkomatta kirjoitti:

Nehän maalataan tietysti TYHJINÄ. Tehdään reikä ja puhalletaan sisälmys ulos. Jos keitettyjä haluaa värjätä (ja sitten syödä), niin sen voi tehdä laittamalla esim. sipulin keitinveteen tai "marmoroida" teellä.

• että käyt
        vitsamies kirjoitti:

Että ollaan vähän lähempänä. Täältä asti ei ylety millään. Mutta virpomistarjous on voimassa muulloinkin kuin palmusunnuntaina.

pulahtamassa siinä isomman puoleisessa lätäkössä joka sun ikkunasta näkyy.Kai jäät on jo lähteny? Kun naisen kiusaamisellakin on rajansa :p

• -liianraakaa-
        -munia maalannut- kirjoitti:

Nehän maalataan tietysti TYHJINÄ. Tehdään reikä ja puhalletaan sisälmys ulos. Jos keitettyjä haluaa värjätä (ja sitten syödä), niin sen voi tehdä laittamalla esim. sipulin keitinveteen tai "marmoroida" teellä.

emmä ainakaan pysty tekee mun pojalle noin :D
        Ihan niin domina en ole..

• nähnyt
        äitiä kohtaan kirjoitti:

Niin meinasin vaan, et jonkun kliseen mukaan baarista niitä, mutta onhan kauppa tietty loogisempi. Ja äiti ilahtuu ilman muuta, silimär rupeaa loistamaan mä luulen. Älä sitten pihistele vaan kunnollinen mammalle.

suklaamunia baarissa myytävän... mielenkiintoista. Mutta ei siellä Siwassa ollut kuin kindermunia, niin päädyin sitten ostamaan ihan perinteistä suklaata. Juu, kyllä äiti ilahtui. :)

• onko...
        nähnyt kirjoitti:

suklaamunia baarissa myytävän... mielenkiintoista. Mutta ei siellä Siwassa ollut kuin kindermunia, niin päädyin sitten ostamaan ihan perinteistä suklaata. Juu, kyllä äiti ilahtui. :)

Äityli kova etelänmaalaisten perään ja ostit sen kunniaksi tummaa suklaata? Vai perinteinen suomalaiskansallinen jolle ostetaan suklaakin vaaleana?

• että...
        onko... kirjoitti:

Äityli kova etelänmaalaisten perään ja ostit sen kunniaksi tummaa suklaata? Vai perinteinen suomalaiskansallinen jolle ostetaan suklaakin vaaleana?

maitosuklaa se on parasta, vaikka kyllä sitä kaikkia värejä tulee joskus maisteltua. Me naiset kun niin tykätään suklaasta..!

• vaan
        että... kirjoitti:

maitosuklaa se on parasta, vaikka kyllä sitä kaikkia värejä tulee joskus maisteltua. Me naiset kun niin tykätään suklaasta..!

suklaasta, en miehistä.

• mua...
        vaan kirjoitti:

suklaasta, en miehistä.

Mistäs äiti ja aikuinen tytär muusta kuin miehistä. Saattavat jopa vertailla kokemuksiaan :D Siinä suklaata kuluu, kun vertailut alkaa..

• tietysti
        että käyt kirjoitti:

pulahtamassa siinä isomman puoleisessa lätäkössä joka sun ikkunasta näkyy.Kai jäät on jo lähteny? Kun naisen kiusaamisellakin on rajansa :p

Hyppäämään vaikka jorpakkoon yhdessä sun kanssa. Mutta muna-asioissa jääkylmä vesi ei ole eduksi :(

• No,joo
        tietysti kirjoitti:

Hyppäämään vaikka jorpakkoon yhdessä sun kanssa. Mutta muna-asioissa jääkylmä vesi ei ole eduksi :(

Minulla äänikin jo lähti-jorpakossa kahlailin ihan itsekseni ;) Voi vaan ihmetellä että kai me voitais käyttää tämäkin aika tähdellisempään ;) Vai aiotko saada mut polvillani kerjäämään??

• polvilleen
        No,joo kirjoitti:

Minulla äänikin jo lähti-jorpakossa kahlailin ihan itsekseni ;) Voi vaan ihmetellä että kai me voitais käyttää tämäkin aika tähdellisempään ;) Vai aiotko saada mut polvillani kerjäämään??

Kulti, kuinka mä sulta sellaista voisin vaatia. Pikku kyykky riittää ihan hyvin :P

Eikö tää nyt ole tähdellistä? Ei saada flunssapöpöjä toisiltamme tällä tavalla. Haluisin kyllä suudella sun houkuttelevia huulia, se ei onnaa täällä.

• kun tuo mun vaihdokki
        polvilleen kirjoitti:

Kulti, kuinka mä sulta sellaista voisin vaatia. Pikku kyykky riittää ihan hyvin :P

Eikö tää nyt ole tähdellistä? Ei saada flunssapöpöjä toisiltamme tällä tavalla. Haluisin kyllä suudella sun houkuttelevia huulia, se ei onnaa täällä.

kohta syyttää mua heitteillejätöstä,vinkuu jo jarrutkin ;)Vai pöpöjä,ei kai tää kauheen aktiivisesti tartu,ei täällä kukaan muu sairasta :P Toisaalta,on tää täydellistä.Ei tartte juosta lapsia pakoon kuullakseen mitä linjan toisessa päässä sanotaan.Kirjottaa tekstaria kun siivoo tallia.Helpompaa,siistimpää ja 100% viihdykettä.Sulle 1-0..Puss o kram,meen nukkumaan :)

• Luin vaan
        kun tuo mun vaihdokki kirjoitti:

kohta syyttää mua heitteillejätöstä,vinkuu jo jarrutkin ;)Vai pöpöjä,ei kai tää kauheen aktiivisesti tartu,ei täällä kukaan muu sairasta :P Toisaalta,on tää täydellistä.Ei tartte juosta lapsia pakoon kuullakseen mitä linjan toisessa päässä sanotaan.Kirjottaa tekstaria kun siivoo tallia.Helpompaa,siistimpää ja 100% viihdykettä.Sulle 1-0..Puss o kram,meen nukkumaan :)

ketjua,ja mietin että oletko S****? Katosit minulta jo kerran.

• m>n
        Luin vaan kirjoitti:

ketjua,ja mietin että oletko S****? Katosit minulta jo kerran.

Vastaisitpa...

• olen ehkä en?
        m>n kirjoitti:

Vastaisitpa...

Suunta on oikea ja tähdet,mutta mistä sä ton s:n keksit?Nyt taitaa olla parasta kadota live elämään.Nähdään siellä jos tähdet on suopeita ;)

• vielä..

Mitä nyt vähän äidin kanssa juorutaan miehistä... ei mitään liian henk.koht. kuiteskaan! ;D

• kuitenkin

Et te sikana kilpailette kokemuksilla, oikeilla tai keksityillä :D Se lopulta voittaa, joka vien parhaan kollin näytille toiselle.. Kiva kun äitillä ja tyttärellä on yhteisiä kiinnostuksen kohteita.

Vie mut niin voit saada pari pinnaa :D

• oikeassa
        kuitenkin kirjoitti:

Et te sikana kilpailette kokemuksilla, oikeilla tai keksityillä :D Se lopulta voittaa, joka vien parhaan kollin näytille toiselle.. Kiva kun äitillä ja tyttärellä on yhteisiä kiinnostuksen kohteita.

Vie mut niin voit saada pari pinnaa :D

Veikkaan, että äiti pitäisi sinusta ;) Äiti haluaa vain parasta tyttärilleen..rima on korkealla! Mutta äitille sopivaa kollia ei ole löytynyt, kaikki ne kyllä takasin ruikuttaa mutta... ehheh :)

• äitin kanssa
        oikeassa kirjoitti:

Veikkaan, että äiti pitäisi sinusta ;) Äiti haluaa vain parasta tyttärilleen..rima on korkealla! Mutta äitille sopivaa kollia ei ole löytynyt, kaikki ne kyllä takasin ruikuttaa mutta... ehheh :)

Parhaiden kollien kanssa äiti voi ajatella et kyllä noi tyttäret voi nuoremmakseen ootella vuoroaan :) Ja sitten pistää mutkin poskeensa.. Kuinkas sä sellaisen ottaisit? Ehkä mä osaisin jotenkin estellä. Turvallisinta olis sun viedä mut pesääs ja salaa siellä hyssytellä ja munat maalata :D

• sentään :)
        äitin kanssa kirjoitti:

Parhaiden kollien kanssa äiti voi ajatella et kyllä noi tyttäret voi nuoremmakseen ootella vuoroaan :) Ja sitten pistää mutkin poskeensa.. Kuinkas sä sellaisen ottaisit? Ehkä mä osaisin jotenkin estellä. Turvallisinta olis sun viedä mut pesääs ja salaa siellä hyssytellä ja munat maalata :D

Ei äiti semmosta tekis. Sitäpaitsi äiti tykkää enemmän tummista ja tulisista, ite tykkään vaaleista viikingeistä (ja tulisesta luonteesta)! ;)
        Joo, käypä vaan pesääni... värit ja siveltimet ovat jo valmiina.. :DD

• onko sulla
        sentään :) kirjoitti:

Ei äiti semmosta tekis. Sitäpaitsi äiti tykkää enemmän tummista ja tulisista, ite tykkään vaaleista viikingeistä (ja tulisesta luonteesta)! ;)
        Joo, käypä vaan pesääni... värit ja siveltimet ovat jo valmiina.. :DD

Niitä värejä sen verran, että riittää jos maalauskohde kasvaakin yllättäen kesken kaiken..?

• noita värejä
        onko sulla kirjoitti:

Niitä värejä sen verran, että riittää jos maalauskohde kasvaakin yllättäen kesken kaiken..?

juuh... Älä sitten ihmettele jos yht`äkkiä innostun maistelemaan niitä munia........ Isoja ja värikkäitä kun ovat ;DDD Varmasti herkullisia!

• alkaa...
        noita värejä kirjoitti:

juuh... Älä sitten ihmettele jos yht`äkkiä innostun maistelemaan niitä munia........ Isoja ja värikkäitä kun ovat ;DDD Varmasti herkullisia!

Kuullostaa siltä, että tästä ei äidille sitten puhuta. Ettei tule kateelliseksi. Siwa saa hoitaa äitin tarpeet kuntoon jatkossakin.

• .......
        alkaa... kirjoitti:

Kuullostaa siltä, että tästä ei äidille sitten puhuta. Ettei tule kateelliseksi. Siwa saa hoitaa äitin tarpeet kuntoon jatkossakin.

Rajansa kaikella.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työsuhdepyörän veroetu poistuu

Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan
      Pyöräily
      223
      6798
    2. Pakko tulla tänne

jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää
      Ikävä
      39
      1209
    3. Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."

Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka
      Kotimaiset julkkisjuorut
      23
      1011
    4. Yksi kysymys

Yksi kysymys, minkä kysyisit kaivatultasi. Mikä se olisi?
      Ikävä
      75
      881
    5. Hävettää muuttaa Haapavedelle.

Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal
      Haapavesi
      47
      814
    6. Katseestasi näin

Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a
      Ikävä
      59
      794
    7. Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä

Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.
      Maailman menoa
      93
      774
    8. Toinen kuva mikä susta on jäänyt on

tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.
      Ikävä
      38
      761
    9. Tietenkin täällä

Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.
      Suomussalmi
      14
      716
    10. Jäähalli myynnissä!

Pitihän se arvata kun tuonne se piti rakentaa väkisin.
      Äänekoski
      43
      713
    Aihe