Onko kenelläkään tietoa, että mitä kautta kannattaa lähteä irroittamaan vuosimallin 1997 Diesel Corsan (1.7) starttimoottoria? Ja mitkä osat ovat välttämättömiä irroittaa, jotta sen sieltä saa irti?
1.7D Corsan starttimoottori
1
920
Vastaukset
- Aika helppoa
Startti on kiinni kahdella pultilla, toisen saat irti alakautta, pultti on suurinpiirtein vaihteenvalitsimen nivelen kohdalla, hankala nähdä, pultin kanta kokoa 14mm. Toisen pultin saat irti yläkautta, suurinpiirtein öljynsuodattimen kohdalla, pultin kannan takana on myös johtojen/vaijereiden kiinnityssanka, se hieman harhauttaa, pultin kanta kokoa 17mm tai 19mm.
Alakautta startista pitää irrottaa ohut herätevirtajohto ja paksumpi virtajohto, joka on 13mm mutterin takana. Startti pois alakautta, pahuksen ahdasta mutta kyllä se sieltä tulee. Voit pyytää kaveria vaihtamaan sopivan vaihteen kun olet auton alla, vaihteenvalitsimen nivel kun on hankalasti startin alla.
Jos olet ostamassa uutta starttia, se Hitachi S114-850B.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haistoin ensin tuoksusi
Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu41559Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu
Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)191181- 131039
Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."
ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w191038- 51031
- 4922
- 1918
- 3911
- 6904
Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?
Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais1892