Isällä on loistava huumorintaju. Ja monesti ja monta kertaa taivun ihan kenoon, kun kuulen noita juttuja. Mutta tällä kertaa mä saat teidät raivoon. Kun en tahdo yhtään olla hauska. Enkä fillareita varastaa. Olen mielelläni kävelylinjalla, mutta käyn usein lenkillä ja tänäänkin näin lähes uuden maastofillarin lukitsematta nojaavan hylättynä seinään. Mä kysyin heti faijalta. Onks toi mulle, mulle vastattiin heti välittömästi, että joo se on varastettu ja hylätty. Teki vähän mieli kysellä lisää asiasta, niin tarkoitukseni ja luonteeni tuntien mulle vastattiin heti. Että et sä tarvi.
Asia selvä, kättä päälle en tarvi sitä, saan kohta uuden. Ja sit mä funtsasin että hoidiks sä mulle sen maastopyörän sillonkin jonka mä hylättynä löysin yhdestä puskasta pyynikiltä. Niin ilokseni sain kuulla että joo se oli tarkoitettu sun nuoremmalle pojalle. Ja sinnehän sä sen toimititkin kun ihmiset funtsas että mistä hemmetistä tolla kaverilla on ollu rahaa.
Kornia kertoo jälkeenpäin tälläistä mutta kun saan rahaa, niin lupaan maksaa tolle kaverille uuden fillarin vielä. Kaikkee se köyhyys teettää.
Mä oon siis antanut lupaukseni sulle kaveri. Että saat multa rahat uuteen fillariin 500€ kun kohdataan vasta sitten, kun Kaikkivaltias sen järjestää. Saat hepulin varmaan, kun tunnistat itses tästä. Mutta lupaukseni pitää, joten ole rauhassa sun fillari meni mun pojalleni. Sä hylkäsit sen naurettavasta syystä. Takajarrun vaijeri vaan oli irronnut. Ja sitähän sun isäskin ihmetteli. Rauhoittukaa kuitenkin, nauratte vielä koko jutulle. Mulla on kaksi poikaa joista toisella oli kesä edessä ilman pyörää. Otin siis riskin, enkä kadu yhtään, mutta korvaan vasta sitten. Kun Kaikkivaltias sen järjestää. AAMEN. Raakkuna/Ammon.
Varastettu fillari.
Raakkuna
0
2444
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1417999Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde432071Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja252010- 911673
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1811607Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071060Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik5999- 51970
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28850- 34832